  • Data: 2005-05-19 12:44:33
    Temat: Re: specjalista 2
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal.Doroszkiewicz pisze:

    > A może po prostu czasem za dużo troll'ujesz? Ciekaw jestem, ilu
    > zainteresowanych potrafi wykręcić numer infolinii polpak i pytać o
    > DOS/Windows/whatever, a pewnie kilku by się znalazło.

    Ale ja nie pytałem o 'DOS/Windows/whatever' tylko zadzwoniłem, zgłosiłem
    atak, a kobieta w infolinii przełączyła mnie do specjalisty który po prostu
    pojęcia ataku (D)DoS _nie_znał_.

    > Jesteś mało
    > obiektywny, a Twoje opisy rozmowy są jakby wyrwane z kontekstu. Albo
    > pisz z głową, albo wcale, bo przykro się robi, kiedy czyta się takie
    > rzeczy..

    Co konkretnie jest wyrwane z kontekstu?

    > szczególnie znając realia stanowiska helpdesk/serwis, czy - jak
    > to nazwałeś - 'specjalisty'.

    Realia są Twoim zdaniem takie, że tzw. specjaliście 'atak DoS' powinien
    kojarzyć się wyłącznie z MS DOS-em, a po rozwinięciu skrótu i wytłumaczeniu
    o co chodzi słyszy się, że 'nigdy się z czymś takim nie spotkał'?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl