  • 31. Data: 2021-08-23 07:19:07
    Temat: Re: transfer plikow
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 19.08.2021 o 13:44, J.F pisze:

    > Do telefonu?

    Do telefonu.

    > Raz, ze po co to przesylac do telefonu,

    To już pytaj założyciela wątku.

    > dwa - ja widac kabel USB tez nie jest dobry :-)

    IMO jest bardzo dobry.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 32. Data: 2021-08-24 10:30:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2021 07:19:07 +0200, ALEX MR wrote:

    > Do telefonu.

    > To już pytaj założyciela wątku.

    Niejaki Tomasz wyskoczyl z obrazami cd, to prostuje, ze chodzi o
    zestaw plikow mp3, albo mp4 :-)

    > IMO jest bardzo dobry.

    Ale nie w Xiaomi/W10 ...

    J.

  • 33. Data: 2021-08-24 16:24:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Niejaki Tomasz wyskoczyl z obrazami cd, to prostuje, ze chodzi o
    > zestaw plikow mp3, albo mp4 :-)
    Mnie chodzi o to, ze ten transer musi mieć jakąś sensowną szybkość,
    której bluetooth nie gwarantuje. Poprosiłem więc Animkę aby (skoro
    zabiera głos w sprawie) sprawdziła ile trwa transfer czegoś dużego, o
    znanym rozmiarze. bo mp3 moze być słuchowiskiem, może być dzwonkiem.

    ToMasz

  • 34. Data: 2021-08-24 18:27:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 16:24:09 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    > zabiera głos w sprawie) sprawdziła ile trwa transfer czegoś dużego, o
    > znanym rozmiarze. bo mp3 moze być słuchowiskiem, może być dzwonkiem.

    A ja pisalem, ze obrazu CD sie nie transmituje do telefonu, bo i po
    co, ale utwory z tej plyty skompresowane do mp3 mozna.

    Co ma okolo 100MB i tez trwa nieznosnie dlugo, szczegolnie jak nie
    chodzi o jedna plyte, tylko np 16GB plikow :-)

    J.

  • 35. Data: 2021-08-30 06:06:29
    Temat: Re: transfer plików
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2021 02:18:02 +0200 (GMT+02:00), Personalidade
    Onisciente napisał(a):
    > ToMasz wrote...
    >
    > Przepustowość łącza:
    > - BlueTooth
    > niski
    > W zależności od standardu:
    > 0.8 do 25 Mbit/s
    >
    > - WiFi
    > wysoki
    > W zależności od anten/urządzeń:
    > do 800 Mbit/s (2.4 GHz, WLAN N)
    > do 1733 Mbit/s (5 GHz, WLAN AC)
    >
    > Tabela
    > https://postimg.cc/23dw6zkC

    > Czyli, najlepsza przepustowość BlueTooth;
> [...]

    nie nie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi

    odrzucajac pierwsze generacje, to mamy tam ciagle 6 do 54Mb/s i
    72 do 600 Mb.
    Czy te 6-54 odrzucamy, skoro od 2008 jest lepszy standard?

    Widac wiec ze najlepszy BT moze byc szybszy od najwolniejszego WiFi
    ... ale to raczej wyjatkowy przypadek bylby :-)

    > Smiech obydwa porównywać...

    Zalezy do czego. 100Mbajtow mp3 z predkoscia 25Mbit/s - 32s, w
    praktyce raczej minuta, bo narzuty beda.
    Ale juz 16GB na karte - to juz 2-3h ..

    I byloby to jeszcze znosne jednorazowo, gdyby przenosilo z katalogami.

    no i o ile taka predkosc osiagnie w praktyce.

    J.

  • 36. Data: 2021-08-31 13:27:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2021 23:23:45 +0200 (GMT+02:00), Personalidade
    Onisciente wrote:
    > J.F. wrote...

    > Ja żyję dniem dzisiejszym i nie powołuje się
    > na stan techniki z epoki kamienia łupanego.

    A uzywasz tylko najnowszego i najdrozszego sprzetu?

    Bo co z tego ze internet komorkowy moze byc teraz bardzo szybki,
    skoro moj telefon nie ma 5G :-)

    > Uzupełnienie:
    > Dodatkowo posiadam trzy trasowniki WLAN, które agregują dwa
    > pasma z prędkościami 2167Mbit/s + 1000Mbit/s, też obsługiwane
    > przez posiadane agregujące pasma telesraje (formalnie agregują
    > trzy pasma 2167Mbit/s + 2167Mbit/s + 1000Mbit/s (6, 5, 2.4GHz)
    > ale telesraje tego nie potrafią).

    No widzisz - masz wielkie mozliwosci, ale telefon potrafi tylko
    wolniej :-)

    Tak czy inaczej - szybkie WiFi to nadal tylko polsrodek,
    bo Android z winda tak wprost to nie gada :-)

    > Posiadane telesraje obsługują też BlueTooth wersję 5.1, w
    > klasie 1, działające na 79 częstotliwościach w pasmie 2.45GHz
    > (z możliwością ustawienia mocy nadawania (LET/noLET)).
    >
    > Maksymalny transfer BT BRUTTO danych 2MBit/s (20cm między
    > ustrojstwami). Ustrojstwa BT z Enhanced Data Rate (EDR)
    > max. 3Mbit/s (prawie nie do nybycia).

    A czemu nie masz BT w wersji 24Mbit/s ? :-P

    > Maksymalny transfer NETTO WLAN (100m odległości między
    > ustrojstwami ) 1GBit/s (przy czym na takiej odległości
    > dominującym było wolniej transmitujące pasmo 2.4GHz).
    >
    > JAK TU PORÓWNYWAĆ TRANSMISJĘ (dzień do nocy, wodę do ognia)!?

    Znow - zalezy do czego.

    Moglbym zostawic na cala noc i niech sobie transmituje powoli, ale BT
    w podstawowej wersji nie potrafi katalogami kopiowac - czyli sie nie
    nadaje.

    J.

  • 37. Data: 2021-08-31 22:02:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    weźcie przestańcie.

    > Tak czy inaczej - szybkie WiFi to nadal tylko polsrodek,
    > bo Android z winda tak wprost to nie gada :-)
    wystarczy dowlony program serwer ftp ze sklepu play. jak postawisz
    ptaszek przy - logowanie bez hasła to niema żadnej konfiguracji

    > A czemu nie masz BT w wersji 24Mbit/s ? :-P

    bluetooth, rozmowa audio, w telfonie samsung/xioami/podobne może miec
    zasięg 5-10 metrów ze słuchawką palantronic, jabra. Ten sam sprzęt ale
    audio stereo, dużo większa przepustowość - 60-150cm. czasami jak źle się
    telefon ułoży w plecaku to są przerwy w transmisji.

    realnie mp3 23 mega
    bt: 206 sekund
    wifi:11sek

    ToMasz

  • 38. Data: 2021-09-01 00:31:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.08.2021 o 13:27, J.F pisze:

    > Moglbym zostawic na cala noc i niech sobie transmituje powoli, ale BT
    > w podstawowej wersji nie potrafi katalogami kopiowac - czyli sie nie
    > nadaje.

    Trzeba mieć nieźle nasrane pod kopułą, żeby kopiować co miesiąc 16G
    NOWYCH mp3, która wystarczy na lata słuchania za jednym kopiowaniem
    :)...bo nachuj kopiować stare, które już są?

    I tym optymistycznym akcentem proponuję zrobić sobie porządek z
    kopiowaniem (co/jak) a nie czepiać się transferu. Kurwa :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 39. Data: 2021-09-01 00:56:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 00:31, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > I tym optymistycznym akcentem proponuję zrobić sobie porządek z
    > kopiowaniem (co/jak) a nie czepiać się transferu. Kurwa :)

    Odpowiem, bo będziesz spacje specjalnie wstawiał w odpowiedzi... i
    dukropkowe wielokropki.

    16G mp3 to 240 godzin. 240 godzin to 10 dni. Licząc że słuchasz bez
    przerwy przez 3 godziny dziennie, to wychodzi 80 dni słuchania bez
    powtórek. 80 dni to prawie kwartał. Robisz w Polskich Nagraniach i
    przesłuchujesz czy w Policji?

    Trzeba mieć jednak zryty łeb. Aha, jakość nawet na słuchawkach jest
    "domniemana" z uwagi na próbkowanie przetwornika w telefonie, bo żaden
    to "DAC HQ" nie jest :>
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 40. Data: 2021-09-01 01:08:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 00:56, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Trzeba mieć jednak zryty łeb. Aha, jakość nawet na słuchawkach jest
    > "domniemana" z uwagi na próbkowanie przetwornika w telefonie, bo żaden

    Aha2.

    Obrabiasz jakieś chińskie wynalazki w odsłuchu więc się nie powołuj na
    sprzęt z górnej półki, bo go nie posiadaszszsz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>