  • Data: 2023-05-27 22:05:09
    Temat: Re: upgrade Xeon E5-1620 v3
    Od: szopen <s...@e...szop> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.05.2023 05:01, Marcin Debowski wrote:
    > Teraz przyszło mi jeszcze do głowy, że może pies jest pogrzebany
    > gdzieindziej. Może to są enkodery klasy handbrake czy tego tsunami, ale
    > jest to robione na super wydajnych maszynach. Jak wiadomo zalezność jest
    > tu taka, że przy preset'ach typu slow, fast itd. jakość dla każdego z
    > presetów jest zawsze stała (dla danego enkodera) a zmienia się wielkość
    > wynikowa pliku. Ze względów praktycznych taki "very slow" musi mieć
    > jakieś osadzenie w marketngowych realiach, czyli przekodowanie 10 min
    > filmu, nie może trwać przykładowo na jakimś i9gen12 3 doby. No ale
> [...]

    Pamiętam z dawnych czasów, gdy weszły DivX'y to kolosalną różnicę w
    jakości, zwłaszcza w dynamicznych scenach, miało kodowanie
    dwuprzebiegowe, gdzie pierwszy przebieg analizował dynamikę i strumień
    danych, a drugi stosował zmienny bitrate bazując na pierwszym przebiegu.
    Dziś filmów nie koduję, ale zgaduję, że to nadal jest dostępne i nadal
    może zdziałać cuda, których oczekujesz.

    --
    szopen