  • Data: 2023-05-27 14:21:39
    Temat: Re: upgrade Xeon E5-1620 v3
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-27, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:8HSbM.5$y_R9.1@fx15.ams1>
    > user Marcin Debowski pisze tak:
    > Ale nieco irytuje mnie, że świat, internet zdąża w stronę
    > głupszą niż mądrzejszą.

    Nie dążą. Jest z grubsza konstant. Są po prostu bardziej widoczni, raz
    bo mają jak, dwa, mniej się tej głupoty wstydzą. Ba, są często z niej
    dumni.

    > np w pracy dostałem nstrukcję montażu, która porusza banalne rzeczy
    > które operator opanuje w jeden dzień. Za to trudnych nie ma bo
    > niewiedza lub lenistwo.
    >
    > na zapytanie, słysze odpowiedz ale po co ci to?
    > rzadko kto odpowiada nie wiem, projektanci dali dupy.

    Nie wiem rzecz jasna o co konkretnie chodzi ale od wielu lat forsuje się
    tręd szybko-łatwo-przyjemnie. Też mnie to denerwuje, ale najwyraźniej
    większość jest tak skonstruowana, że właśnie tak zaspakaja się ich
    potrzeby. Poza tym z wiekiem też się niestety tak robi, że jak masz
    ogarnąć coś zupełnie nowego i złożonego, a już nie daj boże
    niestandardowego, zaczyna to trochę przytłaczać.

    > czyli wzięcie problemu na klatę vs unik.
    >
    > punkt widzenia statystycznego Kowalskiego.
    >
    > np że mam żonę :)

    Akurat wydawało mi się, że nie masz.

    > jeszcze czego, może dzieci które filmuję?

    No to juz nie moja teza.

    > jeszcze chcę trochę pożyć :)
    >
    > jak wyłączyć na dobre hdd? ale po co?
    > dlaczego tv nie mają Display Port? ale po co?
    > chciałbym zawijać trwale tekst na 80 kolumnie ale po co?

    Nie ma co się na takie pytania irytować, bo co prawda większość wynika z
    własnych przyzwyczajeń i uwarunkowań, ale część ma drugie dno i coś z
    tego wszystkiego wartościowego wyjść może. To tak jak ja się często wk..
    gdy taksówkarz wiezie mnie jakąś niestandardową drogą, ale raz na jakiś
    czas, łapię się, że nosz cholera, tędy chyba faktycznie lepiej.

    --
    Marcin