    Date: Fri, 07 Aug 2020 08:51:18 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wynalazek potrzebny

    > Masówka czy rękodzieło? Bo może wystarczy kontaktron i odpowiednio
    > dobrana ilość zwojów?

    Też tak chciałem zaproponować. Kilkaset zwojów na małym kontaktronie, a
    końcówki zbocznikowane diodą, aby te 5A spokojnie przeszło bez efektów.
    Doczytałem natomiast, że napięcia małe, więc patent (stosowany przeze
    mnie jak robię jakieś druciarstwo) nie przejdzie.
    Pozostaje mały czujniczek halla, może Allego jakiś, tylko one mają
    analog na wyjściu z tego co pamiętam, więc trzeba wesprzeć się tranzystorem.

    Jednak myliłem się, są z wyjściem binarnym. A3144E przykładowo.

    Miłego.
    Irek.N.