  • 41. Data: 2010-11-08 09:34:17
    Temat: Re: zaawansowany router dla domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2010 03:33, Remek pisze:

    > Po pierwsze. Bzdurą nazywa argumenty rozmówcy cham i prostak. Brak Ci
    > elementarnej kultury.

    A'propos chamstwa: masz chamsko fałszywie ustawiony czas.

  • 42. Data: 2010-11-08 10:15:02
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > Gatki cię uwierają? Czy z natury jesteś taki nerwowy, dzieciaku?

    Skąd wiesz dupku, że jestem dzieciakiem??? Mam więcej lat niż Ty komórek w
    mózgu. Won na drzewo buraku. Coraz więcej na grupach takich agresywnych
    bezmózgowców. Jako jedyny argument mają "bzdura". Zero wiedzy i
    argumentacji. Mózg zniszczony klejem i dopalaczami. Od takich postów cuchnie
    szambem.

    PLONK

    Remek

  • 43. Data: 2010-11-08 10:50:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2010 11:15, Remek pisze:

    > Skąd wiesz dupku, że jestem dzieciakiem???

    Z twojego zachowania, szczylku.

    Zresztą z tego co widzę - to u ciebie chroniczne.

  • 44. Data: 2010-11-08 12:55:35
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    W niektórych sytuacjach można by jeszcze zastosować wariant "pośredni". Nie
    zawsze wszystkie kompy w sieci muszą mieć połączenie 1 Gbit, czasem jest ono
    wymagane tylko dla dwóch "newralgicznych" kompów. W takiej sytuacji można
    kupić router 100 Mbit, a te dwa newralgiczne kompy połączyć między sobą
    oddzielnym kablem i uzyskać między nimi (i tylko między nimi) link 1 Gbit.

  • 45. Data: 2010-11-08 16:54:44
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-11-08 02:31, Tasiorsa pisze:
    > http://allegro.pl/router-asus-rt-n16-wifi-wireless-n
    -print-serwer-i1291539337.html
    > +
    > http://allegro.pl/router-asus-rt-n16-wifi-wireless-n
    -print-serwer-i1291539337.html

    > Routerek naprawde fajny z mozliwoscia wgrania Tomato 1.28 k26....a jakie
    > to daje mozliwosci polecam poczytac :)

    Pomylilem sie wklejajac - Oczywiscie ten Asus RT N16 + Link 320B jako
    modem (sam mam 320T starszy model i jest rewelacyjny - smiga na tym Neo
    10Mbit zadnych zerwan zwisow etc)

    Krzysiek

  • 46. Data: 2010-11-08 16:59:41
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-11-08 17:54, Tasiorsa pisze:
> [...]
    >>
    > Pomylilem sie wklejajac - Oczywiscie ten Asus RT N16 + Link 320B jako
    > modem (sam mam 320T starszy model i jest rewelacyjny - smiga na tym Neo

    Jeszcze raz + D-link 320B
    http://allegro.pl/salon-d-link-dsl-320b-modem-adsl-n
    eostrada-wawa-i1294544753.html

    Krzysiek

  • 47. Data: 2010-11-08 20:24:04
    Od: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>

    > Jeszcze raz + D-link 320B
    > http://allegro.pl/salon-d-link-dsl-320b-modem-adsl-n
    eostrada-wawa-i1294544753.html

    dziękuje za podpowiedz, czytałem gdzieś test tego routera i niestety
    raczej "szału nie robił". Masz może ten router albo znasz kogoś kto ma i
    mógłby coś więcej o nim powiedzieć.

    pozdrawiam

  • 48. Data: 2010-11-08 20:41:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-08 11:15, Remek pisze:

> [...]
    > bezmózgowców. Jako jedyny argument mają "bzdura". Zero wiedzy i
    > argumentacji. Mózg zniszczony klejem i dopalaczami. Od takich postów cuchnie

    Ten Lawa dostał kiedyś pałowanie od ochroniarzy w supermarkecie i
    telewizję wzywał.

    --
    animka

  • 49. Data: 2010-11-08 21:06:44
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nawet jeszcze nie wiesz z czego ;-)
    Otóż musisz się zastanowić, czy chcesz pracować JEDNOCZEŚNIE na 2.4GHz (b, g, n) i
    5GHz (a, n), czy tylko albo-albo.
    Fritz!Box to niestety albo-albo.
    Jest parę innych modeli routerów pracujących jednocześnie w pasmach 2.4GHz i 5GHz.
    Patrz wątek z ostatnich tygodni.

    -----

  • 50. Data: 2010-11-08 23:57:27
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-11-08 21:24, PaBeLo pisze:

    > dziękuje za podpowiedz, czytałem gdzieś test tego routera i niestety
    > raczej "szału nie robił". Masz może ten router albo znasz kogoś kto ma i
    > mógłby coś więcej o nim powiedzieć.
    Tak ale testy czytales na fabrycznym sofcie a nie na Tomato. Polecam
    forum www.openlinksys.info i znajdz admina @Shibby :)

    Krzysiek