  • Data: 2011-07-09 21:19:35
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cena niska, bo motocykl sztukowany i bez możliwości rejestracji.

    Wiesz, ze cena niska to akurat przypadek, bo ja dalem limit 850 GBP, a
    ze wyszlo jak wyszlo...

    > No tak, ale o to wszystko się pyta przed zalicytowaniem raczej.

    No dokladnie, powinienem byl tak zrobic - chociaz z tym V5 to sie
    zamotalem, bo myslalem, ze kazdy motocykl mozna zarejestrowac pod
    warunkiem, ze przejdzie badania w PL - no w sensie, ze zakladalem, ze on
    te dokumenty moze odzyskac.