  • 31. Data: 2014-06-07 22:34:17
    Temat: Re: RoHS - nic nie rozumiem
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    A czy przypadkiem nie wystarczyło oprzeć sztyft na lutownicy kolbowej i
    już po chwili można było bezpieczenik zreanimować?
    Pamiętam że tak to robiłem.

    > No, trochę czasu minęło, moja praca przy tym skończyła się 20 lat temu...
    > Poszedłbym na taką centralę nawet za minimalną krajową... :)

    Chyba ze skrzynką narzędziową i wózkiem na zdemontowane szpeje ;)
    Centrala mi się podobała, ale "podziemie" z akumulatorami już nie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 32. Data: 2014-06-07 22:42:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jun 2014 21:35:03 +0200, ACMM-033 napisał(a):

    > No, trochę czasu minęło, moja praca przy tym skończyła się 20 lat temu...
    > Poszedłbym na taką centralę nawet za minimalną krajową... :)

    no to zadwonic do muzeum, czy nie szukaja kustosza/konserwatora :-)

    A jesli nie ma ... wypelniac wniosek o unijne dofinansowanie
    prywatnego muzeum telekomunikacji :-)

    J.

  • 33. Data: 2014-06-08 12:03:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > no to zadwonic do muzeum, czy nie szukaja kustosza/konserwatora :-)

    Miałem wesprzeć-pomóc przy "obróbce" muzealnego Strowgera, nie pamiętam,
    gdzie miał stać... w Norblinie? Ale ciąg kontaktów urwał się, ja nie jestem
    mocny w formalnościach, w szukaniu dojść, lepiej się czuję po prostu, przy
    centrali :)

    > A jesli nie ma ... wypelniac wniosek o unijne dofinansowanie
    > prywatnego muzeum telekomunikacji :-)

    Formalności... nie lubię ich... ale, jakby zebrać jakąś małą grupę w
    temacie...? To kto wie? Może sobie coś jeszcze po 20 latach przypomnę?
    A na razie, bonusik, już tu zresztą padał -
    http://www.youtube.com/watch?v=xUOh9fCSgqw :))

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 34. Data: 2014-06-11 18:44:29
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie jest. Wiki twierdzi że nie jest. NASA twierdzi że nie jest. Wykłady
    > jakie miałem twierdzą że nie jest. Naprężenia to tylko jedna z hipotez,
    > inne mówią np. o polach elektrycznych. Sorry, sprawa nie jest prosta.

    Ale prowadzi się testy na powstawanie wąsów:

    http://www.maximintegrated.com/en/qa/reliability/ind
    ex.mvp?list_rep=whisker&phase=proc