  • 181. Data: 2023-02-11 19:04:18
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 11.02.2023 o 09:01, cef pisze:

    > Może jest przeczulony, albo naprawdę ma przebicie
    > własnych spalin do kabiny albo to ten właśnie
    > przypadek, który psuje opinię spaliniakom.

    Nie jest, to śmierdzi na każdym kroku. Nie chodzi o przeczulenie, tylko
    sam fakt, któremu usiłują zaprzeczyć różne szreki itp.

  • 182. Data: 2023-02-11 20:02:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-11 o 19:04, io pisze:

    > Nie jest, to śmierdzi na każdym kroku. Nie chodzi o przeczulenie, tylko
    > sam fakt, któremu usiłują zaprzeczyć różne szreki itp.

    Chrzanisz.
    Jeżdżę codziennie po mieście i raz na jakiś czas tylko
    jedzie obok mnie jakiś zepsuty, który smrodzi.
    A ja - z astmą - wrażliwy jestem na obniżoną jakość powietrza, więc
    podobnie jak shrek uważam, że bajdurzycie.

  • 183. Data: 2023-02-12 09:27:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2023 o 20:02, cef pisze:

> [...]
    > A ja - z astmą - wrażliwy jestem na obniżoną jakość powietrza, więc
    > podobnie jak shrek uważam, że bajdurzycie.

    Daj spokój - rozmawisz z fanatykami albo trolami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 184. Data: 2023-02-12 11:26:47
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    > Chrzanisz.
    > Jeżdżę codziennie po mieście i raz na jakiś czas tylko
    > jedzie obok mnie jakiś zepsuty, który smrodzi.

    Tak tak, wszyscy to czują tylko nie Ty.

    > A ja - z astmą - wrażliwy jestem na obniżoną jakość powietrza, więc
    > podobnie jak shrek uważam, że bajdurzycie.

    Może macie przytępiony węch, idźcie na jakieś badania.

  • 185. Data: 2023-02-12 12:36:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 11:26, io pisze:

    > Tak tak, wszyscy to czują tylko nie Ty.

    Wszyscy, którzy mają przedmuchy spod maski.

    > Może macie przytępiony węch, idźcie na jakieś badania.

    Sam się przebadaj, bo ja wyczuwam od razu spaliny
    jak jadę z otwartymi oknami za jakimś trupem.

  • 186. Data: 2023-02-12 18:32:45
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 12.02.2023 o 09:27, Shrek pisze:

    > Daj spokój - rozmawisz z fanatykami albo trolami.

    Jak nie czujesz tego smrodu to idź do jakiegoś lekarza.

  • 187. Data: 2023-02-13 00:05:56
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 12.02.2023 o 12:36, cef pisze:

    > Wszyscy, którzy mają przedmuchy spod maski.

    A co to są te przedmuchy?

    > Sam się przebadaj, bo ja wyczuwam od razu spaliny
    > jak jadę z otwartymi oknami za jakimś trupem.

    O tym przecież piszę, że czuję cudze spaliny. Przecież nie z twizy. No,
    ale może Ty czujesz z twizy. To tym bardziej do lekarza :-)

  • 188. Data: 2023-02-14 13:59:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakaś inwersja temperaturowa się robi, coś jak czapa w kominie.
    Jeździłbyś kolejką na Kasprowy, to byś się napatrzył z góry na tamten syf w Zakopanem
    :-/.

    -----

  • 189. Data: 2023-02-14 14:03:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak na marginesie według mojej Sraszy Wiejskiej rowery jako przedmioty palne nie mogą
    być trzymane na korytarzu w bloku.
    Nawet jak są oparte o drewniane (jakie tam drewniane, wiórowe) bez żadnych atestów
    drzwi do szachtów.

    -----

  • 190. Data: 2023-02-14 14:05:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od dawna wiadomo, że wiatraki pochłaniając energię wiatru spowalniają ruch obrotowy
    Ziemi, przez co za 20 milionów lat doba będzie
    trwała 25 dzisiejszych godzin, w wyniku czego tatrzańskie świstaki zaczną jeździć na
    nartach (godzina wolnego).

    -----