  • 31. Data: 2023-02-04 11:13:45
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-02-2023 o 10:58, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Feb 2023 23:33:45 +0100, Dykus

    > Dokładnie tak. Potem jeszcze płaczą że są atakowani
    > jak ktoś tylko i wyłącznie prostuje te ich brednie,
    > że ich zmusza do zakupu, zmusza do innego myślenia itd.

    Akurat inne myślenie to by im się przydało.
    Nawet pod przymusem.
    I nawet niekoniecznie inne, choćby jakiekolwiek...

  • 32. Data: 2023-02-04 12:00:25
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 04.02.2023 o 07:03, _Master_ pisze:

    > Ludzie też uzywają ajfonów ;-)

    I bezlusterkowców na 3000 zł, aby sobie pstryknąć zdjęcie na plaży z
    wakacji. I też można by ich przekonywać, że to nie dla nich i
    niepotrzebne zaangażowali tyle zasobów ludzkich i środowiskowych... :)

    > Ale co byś powiedział gdyby wyszło prawo zabraniające używać innych
    > telefonów niż ajfony i pod jakimś urojonym powodem...
    > np. że ajfony zostawiają mniejszy ślad węglowy ;-)

    I wszystko wskazuje, że tak się właśnie stanie. Ludzie są zbyt bogaci i
    żyje im się zbyt dobrze, by mieli powód się buntować. A już na pewno nie
    zmienimy nic biadoleniem na forach/grupach. Trzeba szykować transparenty
    i do Brukseli...

    > TAK to aki sam powód z DUPY jak to że elektryki nie powodują smogu

    Ale patrząc krótkowzrocznie i na swoje podwórko - jak czekam na
    przejściu przy ruchliwej ulicy, to mi sie niedobrze robi od smrodu i
    spalin, swobodnie oddychać się nie da. Szczególnie w mroźne dni. Byłyby
    elektryki - nie było by problemu. :)

    > Tu chodzi o zwykłą edukację i naukę. Elektryki też powodują SMOG, też
    > zostawiają ślad węglowy a kwestie użytkowania i złomowania nie wyglądają
    > w rzeczywistości tak jak w fanbolowej propagandzie.

    Zdaje sobie z tego sprawę. Dyskusji było wiele, więc nie ma sensu
    rozpoczynać kolejnej. Trzeba mieć na uwadze, że porównujemy technologie
    będące na zupełnie innym etapie rozwoju (albo wręcz i "zwoju").

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 33. Data: 2023-02-04 13:04:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A w sumie to co Ci przeszkadza w kurwach?
    Bardziej niż w dziennikarzach, politykach, policjantach czy lekarzach?
    "Social worker" przynoszący ulgę jak pielęgniarka.
    BTW, jak każdy zawód dobrze opłacany w chwilach niedoboru podaży i nadmiaru popytu,
    lub na odwrót.
    Wracając do samochodów to mnie wqrwaiją SUV-y w mieście, bo nie mogę drzwi otworzyć.
    I to pewnie moja wina, podobnie jak z
    wdeptywaniem w psie gówno.
    Uważam, że powinien być bardzo ostry podatek od szerokości aut, i/lub opłata za wjazd
    do miasta liczona od szerokości.
    Kolejny podatek powinien być od zostawiania chujowozu pod dystrybutorem gdy kierownik
    obciąga hotdogowi.

    -----
    > To mniej więcej tak jakby kurwy mówiły że to najlepszy zawód na świecie, a jak nie
    jesteś kurwą tylko lekarzem, prawnikiem albo

  • 34. Data: 2023-02-04 13:21:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-02-2023 o 12:00, Dykus pisze:

> [...]
    > przejściu przy ruchliwej ulicy, to mi sie niedobrze robi od smrodu i
    > spalin, swobodnie oddychać się nie da. Szczególnie w mroźne dni. Byłyby

    Mam tak samo i też głównie ten aspekt mnie interesuje.
    A przy okazji - Przynajmniej w Polsce dzięki podwyżce cen prądu, lwia
    część przebiegów jest robiona z prądu z własnej pv.
    Ludzie się zaasekurowali na przyszłość i rozbudowali, albo mają w planie
    to szybko zrobić.

  • 35. Data: 2023-02-04 14:14:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.02.2023 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w sumie to co Ci przeszkadza w kurwach?
    [...]
    > "Social worker" przynoszący ulgę jak pielęgniarka.

    Mnie tam akurat nic w nich nich nie przeszkadza. Nie wiem tylko czy
    przekonałbym żonę albo NFZ żeby mi taka "pielęgniarka" przynosiła ulgę?
    Ale kto wie, świat ciągle idzie do przodu.

    > Wracając do samochodów to mnie wqrwaiją SUV-y w mieście, bo nie mogę
    > drzwi otworzyć. I to pewnie moja wina, podobnie jak z wdeptywaniem w
    > psie gówno.

    Golf w latach 70-tych miał 1,63m szerokości, współczesny w wersji VII ma
    1,8m, tyleż samo ma Jeep Renegade, który jest, jakby nie patrzeć,
    SUV-em. Więc to może nie kwestia SUV-ów?

    > Uważam, że powinien być bardzo ostry podatek od szerokości aut, i/lub
    > opłata za wjazd do miasta liczona od szerokości.

    Rozumiem, że nie będziesz miał też nic przeciwko temu, żeby właściciele
    SUV-ów za taki podatek wywalczyli sobie szersze miejsca parkingowe w
    miastach. No i oczywiści zwrot lub obniżenie podatku gdy na miejscu dla
    SUV-a zaparkuje Smart czy jakaś inna popierdółka?

    > Kolejny podatek powinien być od zostawiania chujowozu pod dystrybutorem
    > gdy kierownik obciąga hotdogowi.

    A tego to już powinni pilnować sami właściciele stacji benzynowych. Albo
    wolą zarabiać na sprzedaży paliw albo na garmażerce?

  • 36. Data: 2023-02-04 15:14:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 12:00, Dykus pisze:
> [...]
    > przejściu przy ruchliwej ulicy, to mi sie niedobrze robi od smrodu i
    > spalin, swobodnie oddychać się nie da. Szczególnie w mroźne dni. Byłyby

    Jaja sobie robisz?

    Samochody powodują kilkanaście procent SMOGU
    z tyhc kilkanastu znowu ułamek (poczytaj sobie) wydobywa się z RURY.

    Jeżdziłyby same elektryki i też byś marudził. Albo nawet UMIERAŁ ;-)

  • 37. Data: 2023-02-04 15:16:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 12:00, Dykus pisze:
    > Zdaje sobie z tego sprawę. Dyskusji było wiele, więc nie ma sensu
    > rozpoczynać kolejnej.

    Trzeba bo ciągle znajduje się tu jakiś fanboj i wyskakuje z tekstem że
    smrodziarzom szkoda bo ich na elektryki NIE STAĆ.

    Trzeba to gówno zasypywać popiołem póki popiół nie jest jeszcze ZAKAZANY ;-)

  • 38. Data: 2023-02-04 15:20:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w sumie to co Ci przeszkadza w kurwach?

    O masz.

    Ten przeczytał bez zrozumienia i broni kurew ;-)

    Feminista?

    Wiem po bandzie ale to takie pierdolenie.

    Czy normalnie już nie mozna podyskutować?

    W podstawówce uczą rozumienia co autor miał na mysli ;-)

  • 39. Data: 2023-02-04 18:53:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 12:00, Dykus pisze:

    > Ale patrząc krótkowzrocznie i na swoje podwórko - jak czekam na
    > przejściu przy ruchliwej ulicy, to mi sie niedobrze robi od smrodu i
    > spalin, swobodnie oddychać się nie da.

    Tak tak - a był w tej bajce smok?

    > Szczególnie w mroźne dni.

    Bo jak wiadomo w mroźne dni smrodzą bardziej dizle a nie ludziki palące
    w piecach.

    >Trzeba mieć na uwadze, że porównujemy technologie
    > będące na zupełnie innym etapie rozwoju (albo wręcz i "zwoju").

    A konkretnie o technologii, która dla większości posiada wady będące
    dilbrejkerem. A jej fanatycy nazywają tą większość hejterami i chcą ich
    uszczęśliwiać na siłę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-02-04 19:04:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 10:40, io pisze:

    > Nie pasuje Ci d..y dawać to mówisz, że zły zawód.

    Dokładnie - a nie pasuje mi elektryk, to mówię, że zły elektryk.

    > Nie lubisz d..y dawać ot co.

    Dokładnie.

    > Sprzedajesz się w inny sposób.

    No niestety - państwo nas rucha jak chce...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!