  • 21. Data: 2023-02-04 07:17:51
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 03.02.2023 23:33, Dykus wrote:
    [...]
    > No właśnie. Jak czytam grupę to mam wrażenie, że większy ból dupy mają
    > właściciele samochodów spalinowych, którzy z jakiegoś powodu czują
    Taa, spalinowych. Głównie dizlowskiego szajsu. :-D

  • 22. Data: 2023-02-04 07:25:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-02-2023 o 07:17, JDX pisze:
    > On 03.02.2023 23:33, Dykus wrote:
    > [...]
    > Taa, spalinowych. Głównie dizlowskiego szajsu. :-D

    Mnie już to przestało dziwić.
    Burzy im się światopogląd to walczą.
    Kiedyś woźnice w ten sam sposób zwalczali samochody.

    Widać tak być musi, że opór ciemnej materii będzie występował przy
    każdym przełomie.

    Ale lepsze wygra i tak z gorszym, kwestia czasu.

    Im później, tym dla obecnych userów bev lepiej, pod każdym względem.
    Będą mogli dłużej korzystać z dobrodziejstw ev, wsparcia i braku podatków.

  • 23. Data: 2023-02-04 07:28:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 07:13, Shrek pisze:

    > A inni piszą, że skoro tamci elektryka nie mają, to są hejterzy i nie
    > mają się prawa wypowiadać. A przecież właśnie jakiś powód jest, że ci
    > którzy uważają że elektryk nie jest dla nich właśnie tych elektryków nie
    > kupują - więc taki argument jest inwalidą:P

    Sorry Shrek.

    Z fanatykami trzeba prościej i ŁOPATOLOGICZNIE bo to się kurwa szerzy
    jak kowid ;)

    Swoim wpisem rozmyłeś temat do poziomu lubię nie lubię albo wolno mi
    krytykować.

    To pachnie symetryzmem ;l-

    Ale tu chodzi o FAKTY.

    Pod pretekstem ekologii na razie wmawia się nam a za choryzontem jest
    już ZAPLANOWANE WMUSZANIE nam elektryków.

    I to nie zachętami tylko PRZYMUSEM.

    Trzeba się temu przeciwstawiać SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM! ;-)

  • 24. Data: 2023-02-04 07:50:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 07:28, _Master_ pisze:

    > Pod pretekstem ekologii na razie wmawia się nam a za choryzontem jest
    > już ZAPLANOWANE WMUSZANIE nam elektryków.
    >
    > I to nie zachętami tylko PRZYMUSEM.
    >
    > Trzeba się temu przeciwstawiać SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM! ;-)

    To jest oczywiste, ale ja nie o tym. Ja o tym, że niby o elektykach moga
    się wypowiadać tylko posiadacze elektryków bo inni się nie znają. To
    mniej więcej tak jakby kurwy mówiły że to najlepszy zawód na świecie, a
    jak nie jesteś kurwą tylko lekarzem, prawnikiem albo inżynierem to nie
    masz prawa głosu, bo się nie znasz i jesteś hejter;)

    Po prostu ci co elektyki nie spełniają ich oczekiwań to elektyków nie
    kupują, więc to żaden argument. Podobnie jak nie trzeba być kurwą żeby
    mieć na temat kurwestwa wyrobione zdanie ani księdzem żeby mieć
    wyrobione zdanie na temat ruchania ministrantów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-02-04 10:24:09
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 01.02.2023 o 11:47, T. pisze:
    > Piątkowo we środę :-)
    >
    > https://www.facebook.com/watch?v=2976105066029726

    Trochę pierdoły, nie sądzicie?

  • 26. Data: 2023-02-04 10:33:43
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 07:13, Shrek pisze:

> [...]
    > którzy uważają że elektryk nie jest dla nich właśnie tych elektryków nie
    > kupują - więc taki argument jest inwalidą:P

    Spalinówki śmierdzą.

  • 27. Data: 2023-02-04 10:40:38
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 07:50, Shrek pisze:

> [...]
    > jak nie jesteś kurwą tylko lekarzem, prawnikiem albo inżynierem to nie
    > masz prawa głosu, bo się nie znasz i jesteś hejter;)

    Nie pasuje Ci d..y dawać to mówisz, że zły zawód.

> [...]
    > mieć na temat kurwestwa wyrobione zdanie ani księdzem żeby mieć
    > wyrobione zdanie na temat ruchania ministrantów:P

    Nie lubisz d..y dawać ot co. Sprzedajesz się w inny sposób.

  • 28. Data: 2023-02-04 10:58:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Feb 2023 23:33:45 +0100, Dykus

> [...]
    > właściciele samochodów spalinowych, którzy z jakiegoś powodu czują
    > ogromną potrzebę nawracania i uświadamiania właścicieli samochodów

    Dokładnie tak. Potem jeszcze płaczą że są atakowani
    jak ktoś tylko i wyłącznie prostuje te ich brednie,
    że ich zmusza do zakupu, zmusza do innego myślenia itd.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2023-02-04 11:05:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-02-03 o 23:33, Dykus pisze:
> [...]
    > elektrycznych... :)
    > Ludzie kupują elektryki, używają i uważają, że im on odpowiada, więc...

    Chyba złe wrażenie. Jak coś jest śmieszne, to czemu się nie pośmiać? :-)
    Z diesla napędzanego olejem z frytek, którym Janusz jeździ z Grażyną nad
    morze, też można :-)

    Ps. Przypomnę, że jakieś 120 lat temu elektryki były znacznie
    powszechniejsze niż teraz - było ich nawet 30 proc. Pierwsze rekordy też
    bito na elektrykach. No ale potem ludziom przeszło. Zobaczymy, jak
    będzie teraz.

    T.

  • 30. Data: 2023-02-04 11:07:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 07:28, _Master_ pisze:

> [...]
    > już ZAPLANOWANE WMUSZANIE nam elektryków.
    >
    > I to nie zachętami tylko PRZYMUSEM.
    >
    > Trzeba się temu przeciwstawiać SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM! ;-)

    Spróbuj kupić zwykłą żarową żarówkę, której produkcja kosztuje 30
    groszy... Też wymusili, niestety.

    T.