  • 21. Data: 2021-01-29 10:31:37
    Temat: Re: Samoładująca się Toyota zamiata elektryki
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-01-28 o 17:44, Shrek pisze:

    > Lexus poszedł dalej i ma "samoładujący się napęd elektyczny":P

    Ja widziałem taki patent na zdjęciu - telefon z włączoną latarką,
    latarka świeci na ładowarkę solarną, która jest podłączona do tegoż
    telefonu. I co można? Można! :-)

    T.

  • 22. Data: 2021-01-29 17:34:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 28-01-2021 o 20:47, collie pisze:

    >A co za różnica?
    >Ważne z czego robi ten prąd.
    >Cytuję:
    >"w odróżnieniu od hybryd plug-in, które można doładować podłączając
    >do gniazdka, stare hybrydy (HEV) ładowane są wyłącznie z użyciem
    >benzyny. Aktualnie to najbardziej emisyjny, najbrudniejszy sposób
    >ładowania baterii, nawet po uwzględnieniu, że w Polsce energia
    >elektryczna pochodzi w znacznej części z węgla, co wyliczyła
    >organizacja Transport & Environment"

    No, ciekaw jestem, czy dobrze policzyli.

    Elektrownie jakies normy emisji maja? A jak z ich przestrzeganiem ?

    Ale od morskiej to niewiele wiecej :-)

    >ROTFL !!!!
    >Różnica zasadnicza, faktycznie warto się o to kłócić.

    No, w garazu podziemnym mogloby byc czyste powietrze ...

    J.

  • 23. Data: 2021-01-29 20:04:56
    Od: <Ghost>

    >Oni już wiedzą, że linę mają już na szyi i tylko kwestia czasu, aż im ktoś
    >stołek spod nóg wykopnie....

    Ryli uwazasz, ze elektryki doprowadza toyote do upadlosci?

  • 24. Data: 2021-01-29 23:08:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-01-2021 o 20:04, Ghost pisze:

    > Ryli uwazasz, ze elektryki doprowadza toyote do upadlosci?

    Nie, bo też w to wejdą.
    Ale bardzo się opierają, bo wiedzą iż to może poważnie zmienić układ
    sił, a to dla lidera rynku nigdy nic dobrego nie wróży.

  • 25. Data: 2021-02-01 07:45:29
    Od: <Ghost>

    W dniu 29-01-2021 o 20:04, Ghost pisze:

    >Nie, bo też w to wejdą.

    Czyli na dzien dobry rura koniowalino mieknie.

    >Ale bardzo się opierają, bo wiedzą iż to może poważnie zmienić układ sił, a
    >to dla lidera rynku nigdy nic dobrego nie wróży.

    Zagrożeniem dla Toyoty będą chińskie marki, ale za jakieś 20-30 lat, a nie
    "elektryczna technologia" w której są od dawna i jako pierwsi na tak masowa
    skale. Na dzisiaj tylko hybryda są sensowna implementacją napędu
    elektrycznego.

    A teraz wracaj do kibla tępy głąbie.

  • 26. Data: 2021-02-01 09:39:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-28 o 17:31, heby pisze:
    > Patrz na poziom reklam, zrozumiesz jaka jest średnia inteligencja
    > potencjalnego kupujacego.

    To by prowadziło do wniosku że debile nie powinni sobie wybierać posłów,
    prezydentów czy rząd bo ZAWSZE WYBIORĄ ŹLE.