  • 11. Data: 2021-01-28 17:31:50
    Temat: Re: Samoładująca się Toyota zamiata elektryki
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/01/2021 16:54, K wrote:
    > Cala ta elektryczna galaz motoryzacji jest oparta na klamstwie

    Raczej na poziomie pojmowania suwerena. Reklama wyjasniajaca jak działą
    chlor w plastikowym opakowaniu jest mniej ciekawa niż animowane bakterie
    uciekające przed płynem do kibla albo naturalny magnez w tabletkach.

    Że hybryda się sama ładuje? Do obrony. Że nie o to chodzi? Przeciez to
    reklama dla suwerena.

    Taki poziom osiągneliśmy już wiele lat temu, kiedy zamiast cen
    samochodów, w reklamach byy kwoty upustów. Przeciętny suweren jest widać
    debilem, a marketing widzi to lepiej niż może się wydawać. Patrz na
    poziom reklam, zrozumiesz jaka jest średnia inteligencja potencjalnego
    kupujacego.

  • 12. Data: 2021-01-28 17:44:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2021 o 12:44, collie pisze:
    > Spot reklamowy nowej, hybrydowej Toyoty Corolla to w zasadzie drwina
    > z samochodów elektrycznych. Na filmie, gdy czerwona Corolla mija po
    > drodze też elektryczny samochód, którego właściciel z wyraźnym
    > zniecierpliwieniem ładuje z przydrożnej ładowarki, pojawia się napis
    > "nie zostań w tyle", po czym lektor dodaje: "nowa Toyota Corolla,
    > samoładująca się hybryda".

    Lexus poszedł dalej i ma "samoładujący się napęd elektyczny":P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-01-28 17:45:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2021 o 15:00, K pisze:

    > Ale wiadomo kiedy/w jakich waunkach sie laduje w jakim stopniu i kiedy
    > uzywa silnika elektrycznego i na ile ma zasiegu?

    Milę;)

    Przynajmniej wersja soft hybrid;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-01-28 20:47:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 28.01.2021 o 17:45, Shrek napisał:

    > Milę;)

    Bez przesadyzmu. Motofakty twierdzą, że "spokojnie ruszając z parkingu
    lub spod świateł, do prędkości około 50 km/h hybryda korzysta tylko
    z silnika elektrycznego, a zużycie paliwa jest zerowe. Można w ten
    sposób przejechać nawet do 2. kilometrów". A dwa kilometry to nie mila
    angielska, czy amerykańska. Nawet na morzu przejedzie więcej, niż milę
    morską.

  • 15. Data: 2021-01-28 21:05:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2021 o 20:47, collie pisze:
> [...]

    A co za różnica?
    Ważne z czego robi ten prąd.

    Cytuję:
    "w odróżnieniu od hybryd plug-in, które można doładować podłączając do
    gniazdka, stare hybrydy (HEV) ładowane są wyłącznie z użyciem benzyny.
    Aktualnie to najbardziej emisyjny, najbrudniejszy sposób ładowania
    baterii, nawet po uwzględnieniu, że w Polsce energia elektryczna
    pochodzi w znacznej części z węgla, co wyliczyła organizacja Transport &
    Environment"

> [...]
    > z silnika elektrycznego, a zużycie paliwa jest zerowe. Można w ten
    > sposób przejechać nawet do 2. kilometrów". A dwa kilometry to nie mila

    ROTFL !!!!
    Różnica zasadnicza, faktycznie warto się o to kłócić.
    Zwłaszcza wobec porównania do 30-50 km z plugina, oraz 200-400 km z
    przeciętnego bev.

  • 16. Data: 2021-01-28 21:18:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 28.01.2021 o 21:05, Cavallino napisał:

    > ROTFL !!!!
    > Różnica zasadnicza, faktycznie warto się o to kłócić.

    Ciebie ironia musiałaby kopnąć w dupę... itd. A rotfle z czterema
    wykrzyknikami ze spacją, tylko potwierdzają diagnozę doktora
    Štrosmajera.

    --
    Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jako holubička!
    (doktor Štrosmajer)

  • 17. Data: 2021-01-28 21:20:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2021 o 21:18, collie pisze:

    > Ciebie ironia

    Tia, ironia u elektrofoba w tym temacie, jasne.....

  • 18. Data: 2021-01-28 21:35:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > sposób przejechać nawet do 2. kilometrów". A dwa kilometry to nie mila
    > angielska, czy amerykańska. Nawet na morzu przejedzie więcej, niż milę

    To zasadniczo zmienia obraz rzeczy;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-01-28 23:01:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 28.01.2021 o 21:35, Shrek napisał:

    > To zasadniczo zmienia obraz rzeczy;)

    No. Powiedz to jeszcze końskiemu, by nie myślał za przeproszeniem,
    że dwa kilometry z Sevres to w kij dmuchał.

  • 20. Data: 2021-01-29 06:49:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2021 o 23:01, collie pisze:

    > No. Powiedz to jeszcze końskiemu, by nie myślał za przeproszeniem,
    > że dwa kilometry z Sevres to w kij dmuchał.

    Kon ma mnie pewnie w plonkownicy. Jeszcze z czasów gdy miał spalinkę i
    kto nie zapierdalał to lądował u niego w kfie jako kapelusz. A teraz ma
    elekryka, więc jeździ jak emeryt oszczędzając kilowatogodziny. Więc
    pamiętaj - nic nie wciska w fotel jak elektryk:P

    --
    Shrek