  • 91. Data: 2020-11-20 14:13:39
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsAC7B42E755001budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Jakby była po obu to wystarczy dodac z której strony sie jedzie.

    W jaki sposob ? Bo "z poludnia" do TomNa nie dotrze :)
    Podajac trzecia ulice ? :-)

    >A nazwy ulic mozna podglądnąc z gugla...

    Akurat te Lechicka to google ladnie ... ukrywa :-)

    J.

  • 92. Data: 2020-11-20 14:43:54
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości
    > Budzik w
    >:

    > To natychmiast do jego przełożonego pisz, żeby go zwolnił.
    >
    > Podstawę sobie znajdzie sam, jakby co, to niech popatrzą na pytania
    > egzaminacyjne, gdzie poprawną odpowiedzią jest, że po skręcie w jezdnię >1
    > pas na skrzyżowaniu można zająć dowolny, a nie wyłącznie prawy
    > --
    > 'Tom N'

    Przecież napisali : "Przyjmowanie innych torów ruchu jest możliwe ..."
    Ten znak ma na celu jedynie upłynnienie ruchu, zrobienie go bardziej
    bezpiecznym i przypomnienie o przepisowej jeździe, przede wszystkim
    możliwie blisko prawej krawędzi jezdni.

    Jadący prawym pasem i skręcający może zająć dowolny pas, ale musi
    udzielić pierwszeństwa pojazdom jadącym po tym pasie - art. 22.
    Jeżeli taki manewr będzie tylko "ścinaniem zakrętu" to będzie to wbrew PoRD.

  • 93. Data: 2020-11-20 15:44:18
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W jaki sposob ? Bo "z poludnia" do TomNa nie dotrze :)
    > Podajac trzecia ulice ? :-)

    Zawsze mogłeś napisać, że z ul. Plac Strzegomski w lewo w Legnicką a nie
    prosto w Poznańską

    > Akurat te Lechicka to google ladnie ... ukrywa :-)

    Ale to co pokazałeś nazw nie ukrywa, tylko ty to zrobiłeś...

    --
    'Tom N'

  • 94. Data: 2020-11-20 16:53:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    >Zawsze mogłeś napisać, że z ul. Plac Strzegomski w lewo w Legnicką a
    >nie
    >prosto w Poznańską

    Moglem, ale czlowiek o wyksztalceniu co najmniej podstawowy powinien
    tez zrozumiec "z południa".

    A interpunkcji nie znasz ? Plac piszemy z malej litery, i dlatego
    plac, ze nie ul.. :-P

    P.S. polecam obejrzec plac Grunwaldzki.

    >Ale to co pokazałeś nazw nie ukrywa, tylko ty to zrobiłeś...

    Ale Lechicka w Poznaniu ukrywa.

    J.

  • 95. Data: 2020-11-20 17:17:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-11-19 o 10:50, J.F. pisze:

    > Jest przepis, ze jesli dwa pojazdy z lewego i prawego pasa chca zjechac
    > na srodkowy, to ustepuje pierwszenstwa ten z lewego.
    >
    > Ale nie wiadomo jak to sie ma do skretu w lewo na skrzyzowaniu .

    Dlaczego ne wiadomo?

  • 96. Data: 2020-11-20 20:44:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-11-19 o 09:42, Cavallino pisze:

    > A związek z omawianym przypadkiem, to jaki jest?

    Prawy nie powinien skręcać w lewo tylko pojechać prosto bo ma obowiązek
    jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. :)

  • 97. Data: 2020-11-21 02:26:50
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Jest przepis, ze jesli dwa pojazdy z lewego i prawego pasa chca zjechac na
    > srodkowy, to ustepuje pierwszenstwa ten z lewego.
    >
    > Ale nie wiadomo jak to sie ma do skretu w lewo na skrzyzowaniu ... poza
    > tym musialby by chyba byc wyznaczone pasy, zeby wiedziec ktory zmienia.

    Ma się tak samo.
    Pasy ruchu biegną tak samo jak na ulicy dwupasmowej jednokierunkowej
    i ta ulica skręca w lewo. W miejscu skrętu ulica poszerza się o jeden pas
    z lewej strony.

    > W pozostalych przypadkach ustepuje ten, ktory zmienia pas ... a w
    > przypadku 2 w 3 - to nie wiadomo ktory zmienia :-)
    >
    > J.

    Wiadomo który zmienia.
    Jezeli są pasy nieoznaczone to jeden pas jest najblizej prawej
    krawędzi jezdni, a następne równolegle obok siebie, czyli wiadomo
    kto którym pasem jedzie.

  • 98. Data: 2020-11-21 03:27:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-11-2020 o 02:26, Rom45 pisze:

> [...]
    > Jezeli  są pasy nieoznaczone to jeden pas jest najblizej prawej
    > krawędzi jezdni, a następne równolegle obok siebie, czyli wiadomo

    I wyrok sądu, w tym najwyższego, który mówi coś dokładnie odwrotnego,
    nijak nie przeszkadza Ci w takim pierdzieleniu od rzeczy?

    No to PLONK.

  • 99. Data: 2020-11-21 06:52:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TomN n...@i...dyndnxs.invalid ...

    > Ktoś się podpisał pod tym?

    Nie bezposrednio ;)

> [...]
    > pytania egzaminacyjne, gdzie poprawną odpowiedzią jest, że po
    > skręcie w jezdnię >1 pas na skrzyżowaniu można zająć dowolny, a

    A jakie to ma znaczenie w kontekscie sytuacji z dwoma pasami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 100. Data: 2020-11-21 10:35:41
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > I wyrok sądu, w tym najwyższego, który mówi coś dokładnie odwrotnego,
    > nijak nie przeszkadza Ci w takim pierdzieleniu od rzeczy?

    Cavallino

    Wygląda, że nie zrozumiałeś wyroku.
    Podaj link do wyroku.