  • 151. Data: 2020-12-08 21:17:26
    Temat: Re: Skrec. T-30 f/g.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 18:44, Rom45 pisze:

    > Udowodnij na podstawie PoRD. Cacytuj opis znaku T-30 f/g.

    Rozporządzenie o długiej nazwie dotyczące znaków i sygnałów.

    Znak T-30 "tabliczkę T-30 oznaczającą postój na jezdni całego pojazdu
    skośnie do krawężnika". Uprzedzając pytanie - tabliczkę stosuje się pod
    znakiem D-18 oznaczającym parking. Tadam - miejsca parkigowe na jezdni.

    A teraz przeproś i nie zawracaj więcej dupy, skoro dostałeś nazwę znaku
    i nie chciało ci się sprawdzić jego opisu.

    --
    Shrek

  • 152. Data: 2020-12-08 21:41:16
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

> [...]
    > skośnie do krawężnika". Uprzedzając pytanie - tabliczkę stosuje się pod
    > znakiem D-18 oznaczającym parking. Tadam - miejsca parkigowe na jezdni.

    Miałeś udowodnić, że "znak T30- f/g twierdzi inaczej" i nie udowodniłeś.
    "miejsca parkigowe na jezdni" - to już jest Twój wymysł.
    W rozporządzeniu tego nie ma.

  • 153. Data: 2020-12-08 22:09:09
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

> [...]
    > skośnie do krawężnika". Uprzedzając pytanie - tabliczkę stosuje się pod
    > znakiem D-18 oznaczającym parking. Tadam - miejsca parkigowe na jezdni.

    Tabliczka T-30 nie oznacza postój na jezdni całego pojazdu - to jest Twój
    wymysł.
    Cytat z rozporządzenia :
    46) T-30 tabliczka wskazująca sposób ustawienia pojazdu względem krawędzi
    jezdni;

  • 154. Data: 2020-12-08 22:15:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 21:41, Rom45 pisze:
> [...]
    >
    > Miałeś udowodnić, że "znak T30- f/g twierdzi inaczej" i nie udowodniłeś.
    > "miejsca parkigowe na jezdni" -  to już jest Twój wymysł.

    Dobra - widać zbyt tepy jesteś.

    --
    Shrek

  • 155. Data: 2020-12-08 22:16:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 22:09, Rom45 pisze:

> [...]
    > Cytat z rozporządzenia :
    > 46) T-30 tabliczka wskazująca sposób ustawienia pojazdu względem krawędzi

    Sprawdź dokładnie - jest dokładnie jak napisałem.

    --
    Shrek

  • 156. Data: 2020-12-08 22:21:01
    Temat: Re: Skreca.
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Mp widzisz - a znak T30- f/g twierdzi inaczej. Na korzyśt twojej teorii
    > może świadczyć, że to w rozporządzeniu czyli akcie niższej ranki - trzeba
    > by przeanalizować czy była delegacja ustawowa:P

    > --
    > Shrek

    To co twierdzi znak T30- f/g tutaj nie ma znaczenia, bo ważniejsze jest
    to co o tym mówi ustawa PoRD.
    W PoRD jest jasno i prosto napisane co to jest jezdnia i w definicji jezdni
    nic nie ma o parkowaniu.

  • 157. Data: 2020-12-08 22:24:42
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Sprawdź dokładnie - jest dokładnie jak napisałem.
    > --
    > Shrek

    Nie mam co sprawdzać, bo zrobiłem kopię z rozporzadzenia
    i masz ją wyżej w cytowaniu.
    To co Ty napisałes to jest Twój wymysł.

  • 158. Data: 2020-12-08 23:45:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 22:21, Rom45 pisze:

    > To co twierdzi znak T30- f/g tutaj nie ma znaczenia, bo ważniejsze jest
    > to co o tym mówi ustawa PoRD.

    Jestes pewny że nie ma w niej delegacji ustawowej?

    > W PoRD jest jasno i prosto napisane co to jest jezdnia i w definicji jezdni
    > nic nie ma o parkowaniu.

    I wracamy do pytania czy w takim razie droga dla rowerów jest jezdnią. A
    nawet dalej - czy droga dla rowerów i pieszych jest jezdnią. Wedle
    ustawy... tak -służy do poruszania się pojazdów.

    --
    Shrek

  • 159. Data: 2020-12-09 10:19:25
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Jestes pewny że nie ma w niej delegacji ustawowej?
    > --
    > Shrek

    Tak, jestem pewny.

  • 160. Data: 2020-12-09 10:53:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rom45" napisał w wiadomości grup

    > --
    >Tak, jestem pewny.

    Zaraz zaraz - delegacja w ustawie jest ogolna, i znaki maja
    pierwszenstwo nad przepisami ogolnymi ustawy.

    Tylko ze istotnie T-30f czy g definicji nie zmieniaja, ale ... to
    tabliczka pod znak D-18 "parking".

    § 52. 1. Znak D-18 ,,parking" oznacza miejsce przeznaczone
    na postój pojazdów (zespolow pojazdów),
    z wyjatkiem przyczep kempingowych;

    a wiec:
    -miejsce, nie jezdnia,
    -miejsce przeznaczone do parkowania, a nie do jazdy pojazdow, wiec
    niby nie jezdnia,
    -ale zgodnie z opisem tabliczki - wyznaczone na kawalku jezdni :-)

    Innymi slowy - jak zaczac doglebnie analizowac, to do d* mamy przepisy
    :-)
    Przecietnemu kierowcy to na szczescie nie przeszkadza, znak
    wystarczajaco dobrze opisuje o co chodzi.

    Tym niemniej ... a jak tam bedzie znak "koniec parkingu" i wyrazne
    zwezenie przez łamany kraweznik, albo zwezenie i koniec parkingu ...
    to jak z tym prawym pasem ruchu ?

    Zgodzilbym sie, ze tam nie ma dwoch niewyznaczonych pasow ruchu, skoro
    prawa czesc jest przeznaczona na parking ... ale jak nikt nie parkuje
    i linii zadnych nie wymalowali,
    to trudno poznac, choc przeciez jest wyrazny znak :)

    A jak jeszcze sie trafi zjazd maluchow, i sie okaze ze szerokosc
    "jezdni" starcza na parking i dwa pasy ruchu ? A na koniec kraweznik
    zweza :-)

    J.