  • 141. Data: 2020-12-03 06:35:51
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2020 o 23:13, r...@k...pl pisze:

    >> https://www.google.pl/maps/@52.2773654,20.923183,3a,
    75y,12.52h,81.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8vxkEW7y1MboXt
    zkv5mh0g!2e0!7i13312!8i6656

    > Bardzo słaby przykład -- prawy nie kończy się :)
    > Są ambitniejsze :P

    Wczoraj sprawdziłem na żywca. Jadąc "prawym pasem" moje pierwszeństwo
    wynikało jedynie z 200 koni pod maską;)

    --
    Shrek

  • 142. Data: 2020-12-03 22:49:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-02 o 23:13, r...@k...pl pisze:

    75y,12.52h,81.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8vxkEW7y1MboXt
    zkv5mh0g!2e0!7i13312!8i6656

    > Bardzo słaby przykład -- prawy nie kończy się :)

    Lewy też się nie kończy. Czary :)

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2020-12-05 00:22:08
    Temat: Re: Skreca.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Dec 2020 06:34:40 +0100, w <5fc878f0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dlatego też zalecałbym w przypadku miejsc parkingowych na jezdni zalecał
    > szerszą analizę czy na pewno nie jest to jezdnia.

    Czyli obszary wyłączone z ruchu to też jezdnia?

  • 144. Data: 2020-12-05 17:36:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 00:22, r...@k...pl pisze:

    > Czyli obszary wyłączone z ruchu to też jezdnia?

    Nie wiem, ale tego nie wykluczam. Trzeba by sprawdzić odpowiednie
    rozporządzenie. Patrz na tabliczki T-30f/g gdzie piszą o parkowaniu
    samochodu na jezdni. No więc skoro jezdnia służy do parkowania wedle
    definicji znaku, to taki pewny że miejsca parkgowe na jezdni nie są na
    jezdni bym nie był;)

    Na przykład sprawdź czy blok mieszkalny jest budunkiem zamieszkania
    zbiorowego. Prawnicy potrafią zaskakiwać;)

    --
    Shrek

  • 145. Data: 2020-12-05 19:15:17
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-18 o 14:19, TomN pisze:
    > Z grubsza: ten z prawej ma do wyboru dwa pasy (prawy i środkowy), a ten z
    > lewej też dwa pasy (lewy i środkowy), ale środkowy warunkowo, jeżeli ten z
    > prawej na niego nie wjeżdża.

    HAAAAAAAAHHHAAHAHA

    Taka teria.

    Często jeżdżę 2 na 4 i teoretycznie wszystko jest jasne 1 na 2 lewe a 2
    na 2 2 prawe

    Ale...

    Za 50 metrów jest rozjazd lewo prawo a ruch na prawe 2 jest dużo większy
    niż na lewe 2.

    No i.... Miejscowi jeżdżą grzecznie 1 na 3 a 2 na 4

    Ale co jakiś czas się napatoczy obcokrajowiec i wydziwia że jeżdżą ŹLE ;-)

  • 146. Data: 2020-12-05 19:19:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-19 o 10:47, TomN pisze:
    > Nie ma w przepisach takiego znaku IMHO

    Debilne socjalistyczne państwo opiekuńcze walczy o ujęcie całego życia w
    przepisy.

    Jak powszechnie wiadomo NIE DA SIĘ.

    Dajcie ludziom ŻYĆ ;-)

  • 147. Data: 2020-12-06 05:00:48
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > No więc skoro jezdnia służy do parkowania wedle definicji znaku, to taki
    > pewny że miejsca parkgowe na jezdni nie są na jezdni bym nie był;)
    >
    > --
    > Shrek

    Miejsca parkingowe na jezdni nie są jezdnią, bo są miejscami parkingowymi
    wydzielonymi z jezdni poprzez oznakowanie.
    Co to jest jezdnia to jest dokładnie zdefiniowane w PoRD art. 2, pkt 6
    i tam nie jest napisane, że miejsca parkingowe wchodzą w skład jezdni.
    Miejsca parkingowe wchodzą w skład drogi.

  • 148. Data: 2020-12-06 07:19:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2020 o 05:00, Rom45 pisze:

    > Miejsca parkingowe na jezdni nie są jezdnią, bo są miejscami parkingowymi
    > wydzielonymi z jezdni poprzez oznakowanie.

    Mp widzisz - a znak T30- f/g twierdzi inaczej. Na korzyśt twojej teorii
    może świadczyć, że to w rozporządzeniu czyli akcie niższej ranki -
    trzeba by przeanalizować czy była delegacja ustawowa:P

    > Co to jest jezdnia to jest dokładnie zdefiniowane w PoRD art. 2, pkt 6
    > i tam nie jest napisane, że miejsca parkingowe wchodzą w skład jezdni.

    Za to jest napisane że DDR jest jezdnią, a gdzie indziej, że nie jest.
    Prawo jest bardziej skomplikowane niż jeden ustęp ustawy.

    --
    Shrek

  • 149. Data: 2020-12-07 10:29:03
    Temat: Re: Skrec. T-30 f/g
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Mp widzisz - a znak T30- f/g twierdzi inaczej.
    > --
    > Shrek

    Nie, znak T30- f/g nie twierdzi inaczej.

  • 150. Data: 2020-12-08 18:44:32
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Mp widzisz - a znak T30- f/g twierdzi inaczej.
    > --
    > Shrek

    Udowodnij na podstawie PoRD. Cacytuj opis znaku T-30 f/g.