  • 81. Data: 2020-11-20 10:04:22
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    news:rp7nj3$1abr$1@gioia.aioe.org...

    > Generalnie poznański inżynier ruchu,
    >
    > Tym razem uważa, że wie lepiej niż Sąd Najwyższy:
    >
    > https://forumprawne.org/prawo-wykroczen/826685-skret
    -z-2-pasow-na-3-a.html

> [...]
    > pojazdu w stosunku do dotychczasowego pasa ruchu może być zasadniczo
    > różne, np. prostopadłe, a może nawet w ogóle nie ulec zmianie, np. w
    > wypadku poruszania się po pasie wyodrębnionym dla pojazdów skręcających w
    > lewo. Próba interpretacji utożsamiającej zasady obowiązujące przy
    > wykonywaniu manewru skrętu w lewo z tymi, które w ustawie odniesiono do
    > manewru zmiany pasa ruchu narusza też istotną dyrektywę wykładni
    > sprzeciwiającą się przypisywaniu na gruncie jednego aktu prawnego tego
    > samego znaczenia różnym terminom ustawowym.

    Dlaczego/na jakiej podstawie tak uważasz o poznańskim inżynierze ruchu ?
    Udowodnij na podstawie PoRD.

  • 82. Data: 2020-11-20 10:12:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 09:53, Rom45 pisze:

    > Zastosuj swoją teorię na oczach Policji drogowej to szybko przekonasz się
    > czy twoja interpretacja jest zgodna z PoRD.

    Stosuję ją za każdym razem.
    I czytam wyroki sądów, ZANIM zacznę się wymądrzać nie mając o temacie
    pojęcia - tak jak Ty.

  • 83. Data: 2020-11-20 10:13:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 10:04, Rom45 pisze:

    -z-2-pasow-na-3-a.html

    > Dlaczego/na jakiej podstawie tak uważasz o poznańskim inżynierze ruchu ?

    To był cytat wyroku, też chcesz dyskutować z wyrokiem Sądu Najwyższego,
    też Ci się wydaje, że wiesz lepiej?

  • 84. Data: 2020-11-20 10:28:53
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo. Cavallino udowodnij.
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > To był cytat wyroku, też chcesz dyskutować z wyrokiem Sądu Najwyższego,
    > też Ci się wydaje, że wiesz lepiej?

    Czekam aż udowodnisz głupotę, którą napisałes o poznańskim inżynierze ruchu.

  • 85. Data: 2020-11-20 11:03:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 10:28, Rom45 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Czekam o poznańskim inżynierze ruchu.

    Zaczynam rozumieć, dlaczego piszesz takie bzdury - jak nic masz z nimi
    coś wspólnego.

    No to możemy podyskutować o podstawach mojego twierdzenia.

    Rondo Mycielskich - na Szczpankowie, kojarzysz?
    Dwa pasy przed rondem, dwa pasy wokół ronda.
    Wjazd od strony "spod" wiaduktu - prawy pas notorycznie zakorkowany,
    czasem korek na kilkanaście minut.
    Lewy notorycznie pusty.
    Rezultat jest taki, że taka organizacja ruchu blokuje możliwość skrętu w
    prawo na rondzie wszystkim, którzy chcieliby taki manewr wykonać, i
    zupełnie nie kolidowaliby z pozostałym ruchem (to są auta z innych
    kierunków niż reszta, które niestety przed tym rondem się krzyżują).

    Wytłumaczysz mi dlaczego nie można przerobić tego ronda na turbinowe,
    albo chociaż wyłączyć prawy pas z możliwości jazdy "na wprost" oraz "w
    lewo"?
    Czyli pozostawić na prawym pasie tylko kierunek skrętu w prawo na rondzie?
    Wystarczy do tego trochę farby i odrobinę dobrej woli.

    Głupie odpowiedzi w w stylu "bo tak wymyślił projektant lata całe temu"
    możesz sobie darować - to właśnie przez nie mam takie zdanie o Waszym
    dziale.

    I to tylko jeden przykład tego typu głupich odpowiedzi.

  • 86. Data: 2020-11-20 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Zadaj im pytanie, na jakiej podstawie zdefiniowali obowiązek
    > zajmowania konkretnego pasa ruchu, tylko dla jadącego pasem
    > prawym, za to ten na lewym miałby być z niego zwolniony.

    Przyznam ze ich wyjasnienia maja sens skoro mamy ruch prawostronny.

    > Oraz czy znają chociaż jeden wyrok sądu, który by potwierdzał ich
    > interpretację.

    A znasz wyrok sadu który pokazywałby odwrotna sytuacje? Chetnie bym im
    wrzucil.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 87. Data: 2020-11-20 12:12:58
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo.
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

> [...]
    > dziale.
    >
    > I to tylko jeden przykład tego typu głupich odpowiedzi.

    OK.
    Nie znam specyfiki Poznania. Bywam tam bardzo rzadko.

  • 88. Data: 2020-11-20 12:18:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > A znasz wyrok sadu który pokazywałby odwrotna sytuacje? Chetnie bym im
    > wrzucil.

    Praktycznie każdy który znalazłem.
    Ale wystarczy ten który zacytowałem w poprzednim poście - wyższej
    instancji w tym kraju nie ma.

  • 89. Data: 2020-11-20 13:56:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zaczynam rozumieć, dlaczego piszesz takie bzdury - jak nic masz z
    >nimi coś wspólnego.
    [...]
> [...]
    >Głupie odpowiedzi w w stylu "bo tak wymyślił projektant lata całe
    >temu" możesz sobie darować - to właśnie przez nie mam takie zdanie o

    O wroclawskich mam podobne zdanie.
    Raz do roku glowa mysla.

    A raz do roku to troche za malo jak na duze miasto :-(

    J.

  • 90. Data: 2020-11-20 14:10:51
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
> [...]

    > ewentualnie lewy skrajny pas ruchu. Przyjmowanie innych torów ruchu
    > jest możliwe wyłącznie po ustąpieniu pierwszeństwa pojazdom

    Ktoś się podpisał pod tym?

    To natychmiast do jego przełożonego pisz, żeby go zwolnił.

    Podstawę sobie znajdzie sam, jakby co, to niech popatrzą na pytania
    egzaminacyjne, gdzie poprawną odpowiedzią jest, że po skręcie w jezdnię >1
    pas na skrzyżowaniu można zająć dowolny, a nie wyłącznie prawy

    --
    'Tom N'