  • 21. Data: 2021-04-30 11:10:39
    Temat: Re: Świat Cię potrzebuje
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/04/2021 22:17, ii wrote:

    > No i czemu Ty masz z tym problem a nie ja?

    > O tak, kierownicę ma ... inną.

    Ja nie mam z tym w ogole problemu. Nie rozwazam zakupu w najblizszym
    czasie. Problemy elektrykow, czy elektrykow bez drzwi i dachu mnie w
    ogole nie dotycza. Zamykam okna i szyber, wlaczam klime i nic mi nie
    smierdzi, chyba sobie sam napierdze do srodka.

  • 22. Data: 2021-04-30 17:57:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.04.2021 o 11:10, K pisze:

> [...]
    > ogole nie dotycza. Zamykam okna i szyber, wlaczam klime i nic mi nie
    > smierdzi, chyba sobie sam napierdze do srodka.

    No i właśnie o tym pisałem, że ci, co śmierdzą nie czują tego.

  • 23. Data: 2021-05-01 02:36:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-04-29 o 21:35, ii pisze:

    > Tylko na zewnątrz zostaje. Brawo.

    Zatrute powietrze, to jest problem biedoty, która chodzi piechotą, a nie
    Szanowmych Państwa, bo jak wiadomo Szanowni poruszają się wszędzie tylko
    "na kołach". No, może jeszcze dzieci mają problem, ale przecież to
    dzieci, więc nie jest to duży problem.

  • 24. Data: 2021-05-01 02:39:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-04-29 o 15:21, ii pisze:

    > Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko
    > przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi
    > tylko będzie patrzał na tego przed nim.

    Mylisz się. Prawdziwy pasjonat młotosportu usunie tłumik, żeby robić
    wkoło głośniejszy hałas i razem z nim oczywiście usunie wszelkie
    katalizatory, filtry itp. i jest z tego dumny.

  • 25. Data: 2021-05-02 21:24:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.05.2021 o 02:39, Poldek pisze:

    > Mylisz się. Prawdziwy pasjonat młotosportu usunie tłumik, żeby robić
    > wkoło głośniejszy hałas i razem z nim oczywiście usunie wszelkie
    > katalizatory, filtry itp. i jest z tego dumny.

    Motosport jest wyczynem, zwykle poza miastem, zupełnie inna sprawa.

  • 26. Data: 2021-05-03 12:51:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s69h96$jku$3@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > A propos, wiesz jak w Twizy czuć smród ciągnący się za spalinowcami

    Jeśli są ludzie, którzy tak czują smród spalin
    jak ja czuję z kilometra smród kawy to ich rozumiem.

    Można pawia puścić.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 27. Data: 2021-05-04 14:44:22
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/04/2021 16:57, ii wrote:

    > No i właśnie o tym pisałem, że ci, co śmierdzą nie czują tego.

    Nie, ty pisales o tym jak to zle ci z samochodem bez drzwi. Nie spaliny
    to rozlana gnojowka na polu bedzie ci przeszkadzala.

  • 28. Data: 2021-05-04 14:47:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/05/2021 01:36, Poldek wrote:

> [...]
    > Szanowmych Państwa, bo jak wiadomo Szanowni poruszają się wszędzie tylko
    > "na kołach". No, może jeszcze dzieci mają problem, ale przecież to

    Ide o zaklad, ze na nogach, rowerze albo oglnie swiezym powietrzu
    spedzam wiecej czasu od ciebie. Tak samo jezdzac dieslem euro6 zatruwam
    srodowisko od ciebie jezdzacego autobusami i pociagami na wiegiel.

  • 29. Data: 2021-05-04 21:49:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2021 o 14:44, K pisze:

    > Nie, ty pisales o tym jak to zle ci z samochodem bez drzwi.

    Nonsens. Chodziło wyłącznie o to, że kierowca spalinowego jest
    ograniczony mentalnie bo nigdy nie znalazł się w nieco tylko odmiennej
    sytuacji, że czuje co sąsiednie samochody emitują. Możesz to sobie
    sprawdzić nawet w kabrio i będąc pieszym. No ale na razie jesteś
    mentalnie skrzywiony. Dlatego właśnie postrzegasz sprawy inaczej niż się
    mają.

    > Nie spaliny
    > to rozlana gnojowka na polu bedzie ci przeszkadzala.

    A Tobie nie?

  • 30. Data: 2021-05-04 21:51:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2021 o 14:47, K pisze:

    > Ide o zaklad, ze na nogach, rowerze albo oglnie swiezym powietrzu
    > spedzam wiecej czasu od ciebie. Tak samo jezdzac dieslem euro6 zatruwam
    > srodowisko od ciebie jezdzacego autobusami i pociagami na wiegiel.

    Gdybyś na koniu jeździł to byłbyś mistrzem a tak to ..