  • 21. Data: 2010-03-13 14:31:21
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: to <t...@a...xyz>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie
    > wyprzedza jak jest fotoradar :-)

    Bo nie jest idiotą?

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-03-13 14:32:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy.

    Często dochodzi do 200, jeśli to nie jest dla Ciebie szybko na takiej
    drodze to jak Ty jeździsz?

    > Dokładnie tak samo można pojechać
    > każdym innym samochodem.

    Tak, tak, oczywiście.

    > To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
    > ulicy.

    Ten mały silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej niż ma 99% aut na
    ulicach.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-03-13 14:33:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Obejrzałem.
    > Niczym nie różni się od jazdy nieoznakowanego radiowozu bez włączonych
    > sygnałów dźwiękowych i świetlnych. Tak samo (nie)bezpiecznie.

    Masz racje, powiedziałbym, że jedzie nawet bezpieczniej, nie wyprzedza na
    trzeciego itd.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-13 14:34:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    mw wrote:

    > Czyli skoro gliniarze tak jeżdżą to on też może? Swoją drogą pozostaje
    > tylko mieć nadzieję że się takiego na drodze nie spotka.

    Dlaczego? Gość może i łamał przepisy, ale przez cały ten film nie wymusił
    pierwszeństwa ani w żaden sposób nie wszedł nikomu w drogę.

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-03-13 14:35:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    wawior85 wrote:

    > a może to jakiś motor? widać tylko ujęcie kamery ;)

    Za wolno przyspiesza, po za tym silnik brzmi, jak auto ze stożkowym
    filtrem z zewnątrz. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 26. Data: 2010-03-13 14:37:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Brzezi wrote:

    > to bardziej glupie: http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw&NR=1

    Ten czubek był tu już kilka razy, różni się od gościa w E36 tym, że
    jedzie jak głupi i powoduje zagrożenie, spycha ludzi z drogi, trąbi, miga
    światłami itd.

    A tutaj jest druga część tego co podałem:
    http://www.youtube.com/watch?v=HIBbuqnI64I

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-03-13 15:11:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    to pisze:

    > Bo nie jest idiotą?
    Mozna wiedziec na jakiej podstawie tak sadzisz? Ow kierowca jest wiecej
    niz idiota patrzac na jego wyczyny, np. na wyprzedzanie z lewej strony
    wysepki lub na skrzyzowaniu itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-03-13 15:37:15
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja raczej wolę spotkać tzymającego się przepisó kapelusza,niż takiego
    > jak tutaj, bo nigdy nie wiadomo co taki zdziała.

    Co kto lubi, kapelusz jedyny przepis jaki przestrzega, to ten o
    ograniczeniu predkosci, lubi natomiast wykonac nieprzewidywalny manewr
    bez zadnego ostrzezenia. Znacznie wiecej niebezpiecznych sytuacji w
    mojej historii powozenia spowodowali kapelusze, niz szybcy-wsciekli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 29. Data: 2010-03-13 17:18:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 14:32, to pisze:

    > Często dochodzi do 200, jeśli to nie jest dla Ciebie szybko na takiej
    > drodze to jak Ty jeździsz?

    Masz radar w oczach czy jaką inną cholerę??

    > Tak, tak, oczywiście.

    Tak tak to w erze.

    > Ten mały silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej niż ma 99% aut na
    > ulicach.

    A skąd Ty możesz to wiedzieć ile on ma do setki?

  • 30. Data: 2010-03-13 17:19:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 14:31, to pisze:

    > Bo nie jest idiotą?

    Ja sądzę, że jest. Bo mógł ściągnąć tablice i wlepkę zasłonić.