  • 31. Data: 2023-03-04 16:27:43
    Temat: Re: TME mnie zaskoczyło [OT]
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie wiem po co, rolkarzy się spytaj. Ja też chcę mieć na sztuki, choćby
    > sztuka kosztowała tyle, co ćwierć rolki. Potrzebuję sprawdzić pomysł, to
    > zapłacę/przepłacę, ale nie zamierzam magazynować śmieci.
    No właśnie :)

    --
    Janusz

  • 32. Data: 2023-03-04 16:31:01
    Temat: Re: TME mnie zaskoczyło
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > DARMOWA wysyłka od 200 złotych. :)))
    Czyli po staremu, tak czułem :(

    > U mnie jak dotąd bez problemu, jest na drugi dzień, ale od kiedy
    > opuścili UE to również zamawiam rzadko.
    >
    > W TME kupuję czasami różne śrubki, elektronicznych rzeczy prawie wcale.
    Ja głównie tranzystory, tyrystory i procki, o ile jeszcze coś mają.
    Szczególnie tranzystory bo mam gwarancję że kupuję orginały a nie podróbki.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2023-03-05 09:47:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 4 Mar 2023 13:09:38 +0100, Piotr Wyderski
    <b...@p...com> wrote:
    > Przy czym nie wiem, co ma w głowie osoba żyjąca ze sprzedaży, by
    > zawężać
    > sobie krąg odbiorców.

    Ilw biznesów hurtowych prowadziłeś lub zarzadzałeś?

    --
    Marek

  • 34. Data: 2023-03-05 13:47:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 05.03.2023 09:47, Marek wrote:

    > Ilw biznesów hurtowych prowadziłeś lub zarzadzałeś?

    Wiesz, rynek i internet wiele zmieniły. Możesz sobie wejść na stronę np.
    Microchipa czy TI i kupić sobie jedną kostkę za dolara. Nie musisz od
    razu kupować całego wagonu.

    BTW. Co ciekawe, Microchip nadal rozdaje próbki.

  • 35. Data: 2023-03-05 17:43:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 5 marca 2023 o 13:47:47 UTC+1 JDX napisał(a):

> [...]
    > razu kupować całego wagonu.
    >
    > BTW. Co ciekawe, Microchip nadal rozdaje próbki.

    TE Connectivity też.
    Ameryka panie.
    Jeszcze zapłacą transport (a z Minnesoty jedzie, czy z innego stanu, ale też chyba na
    "M") i cło - i to nawet do takiej dziury jak PL.
    Jedyny koszt to pogadanie z zakatarzonym niekoniecznie-anerykaninem, ale w lengłydżu,
    o tym, do czego to potrzebne i ile ew. sztuk planujesz kupić.
    Dostałem tak śliczny kabel za 120 euro.

  • 36. Data: 2023-03-05 20:02:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Mar 2023 13:47:45 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > stronę np.
    > Microchipa czy TI i kupić sobie jedną kostkę za dolara. Nie musisz

    Producent to nie hurtownik, może sobie sam strzelać w kolano, kto
    bogatemu zabroni.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2023-03-22 13:38:16
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    > Ostatnio miałem potrzebę skorzystania z analogowego sklepu (Poznań) i
    > ceny mnie poległy. Doskonale rozumiem 80% spadek zainteresowania
    > sklepem, wzrost opłat za wynajem ale średnio <100% wyższa cena za
    > szt/cokolwiek jakoś do mnie nie przemawia, tym bardziej, że mam opłatę
    > za parking i trzeba dojechać. Ok, jest to opcja "natychmiast" i
    > mam...ale widać że te sklepy idą na dno. Szkoda, Internety wygrywajo :/
    >
    > Tak wiem, wioskowcy czy bezsklepowcy/małe dziury mają wyrąbane.

    A gość co tam sprzedaje ma rodzinę na utrzymaniu, samochód, psa, kota i
    rybki :-)

    Musisz na to złożyć się :-)

    Poza tym co Ty tam chcesz kupować?! Przecież nie będą mieli każdej
    części którą produkuje się na świecie a tylko jakieś popularne. Te
    popularne też można kupić przez internet, więc właściwie po co im
    zawracasz 4 litery.

    Ostatnio jak potrzebowałem coś w sobotę "na już" to się okazało, że
    witryna sklepu nie działa a ten, któremu działa i w którym to czego
    potrzebuję jest, w soboty nie działa :-) Więc pojechałem do tego
    nieszczęsnego co mu witryna nie działa, mówię co chcę a gość nawet nie
    potrafi tego wyszukać bo "mu też nie działa witryna". I że i tak ma
    tylko takie, pokazuje, inne trzeba sprowadzić z innej filii no ale
    trzeba wiedzieć jak się nazywają na witrynie :-) Dobrze, że ten przejazd
    nic prawie mnie nie kosztuje a i przewietrzyć się dobrze było. Innych
    miejsc, gdzie by to mogło być co chcę w realu nie znalazłem na A, więc
    finalnie zamówiłem i na wtorek było.

    Kiedyś indziej pojechałem pogadać o wiertarce do płytek. Myślę sobie ...
    z witryny widać, że mają jakieś, wiele nie ma opisów, zdjęć, to pojadę i
    pogadam, coś się dowiem. Na miejscu okazało się, że oczywiście mają
    tylko takie, które mnie nie interesują a o reszcie to oni nic powiedzieć
    konkretnego nie potrafią albo nie odczuwają potrzeby mówić. Więc ani
    jako sklep to nie zadziałało ani jako salon wystawienniczy. Wiertarki
    nie mam, ale przynajmniej wiem, że sam se muszę poszukać lub kogoś
    zapytać z praktyków, choćby tutaj. Więcej by trzeba napisać. No ale ..

    Wieszczę im wszystkim upadek albo zmianę profilu sprzedażowego. Bo tak
    to jest kompletnie do niczego. Ludzie tam przychodzą i potem negatywne
    komentarze dają, że nieuprzejmi, że nic nie ma, a to raczej konsekwencja
    tego co chcą tam kupować niż tego jacy są sprzedawcy.

  • 38. Data: 2023-03-22 13:42:45
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.03.2023 o 11:09, Mirek pisze:

    > I za godzinę dzwoni jakiś pan Piotr i pyta się czy wysyłać bez czegoś,
    > bo czegoś tam jednak nie ma. Na pytanie: a to czemuż jest na stanie?
    > - Bo w SYSTEMIE jest błąd.
    > I tracisz kolejną godzinę żeby znaleźć to, czego  potrzebujesz,
    > zakładasz konto w nowym sklepie, "klik-klik"... GO TO 10.

    Wydaje się, że w sytuacji gdy towar został zakupiony, sprzedawca jest
    zobowiązany do jego sprzedania choćby miał go kupić na wolnym rynku za
    większą cenę. To oczywiście nie rozwiązuje kwestii "na kiedy" i czy w
    ogóle nie oprze się o sąd, bo sprzedawca z reguły chce poprzestać na
    zwrocie ceny mimo, że ma inne zobowiązanie.

  • 39. Data: 2023-03-22 14:07:57
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 12.02.2023 o 11:31, Janusz pisze:

    > Bo małe sklepy padną, u mnie w bielsku było podobnie, małe podnosiły ceny
    > do absurdalnych poziomów aż kilka lat temu popadały wszystkie, został
    > jeden duży
    > i ceny ma sensowne, ale nie siadł na laurach tylko poszedł do przodu,
    > sprzedaje też przez internet i pootwierał file w sąsiednich miasteczkach.

    Jeśli BB sąsiaduje z Katowicami i Katowice są miasteczkiem to tak, "w
    sąsiednich miasteczkach" :-)

  • 40. Data: 2023-03-26 18:51:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-22 o 14:07, io pisze:

    > Jeśli BB sąsiaduje z Katowicami i Katowice są miasteczkiem to tak, "w
    > sąsiednich miasteczkach" :-)
    Katowice populacja 285 711 (stan na 2021).
    Bielsko-Biała 168 319 osób
    Jak widać niewiele mniej, tyle że ja o Katowcach nigdzie nie pisałem,
    sklep ma jeszcze chyba 5 oddziałów poza Katowicami.

    --
    Janusz