  • 11. Data: 2022-05-12 18:49:40
    Temat: Re: Tablet na przekaźnikach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2022 23:11:33 +0200, Marek wrote:

    > https://youtube.com/c/CathodeRayDude
    >
    > Ciekawe czemu zmienił ten film na prywatny.

    Jest to, o czym mowimy
    https://youtu.be/qNhb7W25us0?t=2891

    Moze po prostu to byl surowy material do edycji

    Rejestracja rozmow telefonicznych?
    Powątpiewam - klawiatura chyba lepsza ... i podobnie droga.

    J.

  • 12. Data: 2022-05-12 20:09:19
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 12/05/2022 17:49, J.F wrote:

    > Jest to, o czym mowimy
    > https://youtu.be/qNhb7W25us0?t=2891
    >
    > Moze po prostu to byl surowy material do edycji

    It went great, but I had to reupload the VOD for a few reasons:
    1) It contained several privacy breaches which I could not redact
    in-place due to the video length.
    2) Most people don't want to click on a 9 hour video.
    3) It was hard to navigate.

  • 13. Data: 2022-05-12 20:35:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 May 2022 19:09:19 +0100, Cezar wrote:

> [...]
    > in-place due to the video length.
    > 2) Most people don't want to click on a 9 hour video.

    Jesli dobrze rozumiem, to w 1) sam sie przekonal o 2) i 3) :-)

    J.

  • 14. Data: 2022-05-12 22:42:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 12 May 2022 18:49:40 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Rejestracja rozmow telefonicznych?
    > Powątpiewam - klawiatura chyba lepsza ... i podobnie droga.

    Nie rozumiem co masz na myśli. W materiale wcześniej była właśnie
    mowa o tworzeniu cdr (call data records) i urządzenie pierwotnie
    miało w tym pomagać (by telefonistki mogły szybko rejestrować czas
    połączeń).

    --
    Marek

  • 15. Data: 2022-05-13 09:46:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 10, 2022, 6:37:42 PM, you wrote:

    > Wow - sztuczna inteligencja na 5 przekaznikach :-)

    Rozpoznająca jedną cyfrę: 3 ;)

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2022-05-13 10:06:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2022 09:46:27 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Rozpoznająca jedną cyfrę: 3 ;)

    Wiecej cyfr rozpoznaje, ale mnie teraz zastanowilo ..

    Przekaznikow widze 5.
    pol kontaktowych na plytce jest 7.

    To jak oni to zrobili ?

    W dodatku one/i tam mowią, ze kolejnosc dotykania jest dowolna.

    Pierwowzor pokazywal 7 przekaznikow.

    Ignorują jakies pola? Połączyli, bo im wyszło, ze tak samo dzialaja?

    J.

  • 17. Data: 2022-05-13 10:07:56
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 13.05.2022 o 09:46, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Rozpoznająca jedną cyfrę: 3 ;)

    ??? ?????? ?????.

    --
    Collie

  • 18. Data: 2022-05-13 10:08:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 May 2022 22:42:33 +0200, Marek wrote:

> [...]
    > mowa o tworzeniu cdr (call data records) i urządzenie pierwotnie
    > miało w tym pomagać (by telefonistki mogły szybko rejestrować czas

    No to widzisz - chcemy urządzenie, które i tak bedzie znacznie
    bardziej skomplikowane, i bedzie potrzebowalo wprowadzania cyfr.
    Mozna wprowadzac tym "tabletem", mozna klawiaturą.

    Co bedzie lepsze?

    Telefonistki chyba da sie nauczyc poslugiwania klawiaturą ?

    J.

  • 19. Data: 2022-05-13 10:33:31
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    J.F wrote:

    > Wow - sztuczna inteligencja na 5 przekaznikach :-)

    Mogliby spróbować użyć takich:

    https://menlomicro.com/images/general/Menlo_MM1200_P
    reliminary_Datasheet_Rev1.2.pdf

    Czas przełączania 10us i chyba kotwice są elektrostatyczne, a nie
    elektromagnetyczne.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2022-05-13 10:59:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2022 10:33:31 +0200, Piotr Wyderski wrote:

> [...]
    reliminary_Datasheet_Rev1.2.pdf

    > Czas przełączania 10us i chyba kotwice są elektrostatyczne, a nie

    Ale to technologia z 2021, a potrzebna z 1951 :-)

    Tak swoja droga, to IBM i inni ostro pracowali wtedy nad roznymi
    nowymi technologiami. IBM opracowal np sprzęgła elektrostatyczne,
    Xerox ksero itp :-)

    J.