  • 111. Data: 2022-10-17 07:41:28
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 Oct 2022 21:00:10 +0200, nadir

    > Wy z Cavallino nie potraficie inaczej dyskutować jak ubliżać, każdemu
    > kto ma inne zdanie?
    >
    > Chłop faktycznie pomylił auta z różnych segmentów, naprostowałeś go i
    > OK, na tym wystarczyło pozostać.

    Ja go prostowałem już wielokrotnie, tak samo jak J.F. i innych im podobnych
    i to wszystko jak krew w piach. Jakoś ten debil był w stanie sprawdzić ceny
    samochodów które sobie "porównywał", a myślisz że całkiem przypadkiem
    pomylił SEGMENTY oraz inne parametry? Pytam który debil nosi się z zamiarem
    zakupu samochodu, siedzi, godziny poświęca na obliczenia (patrz jego post,
    ile się obsrał aby udowodnić że EV się nie opłaca) i takich danych nie
    porównuje? Chyba tylko skończony debil, albo zwykły troll.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 112. Data: 2022-10-17 08:22:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-10-2022 o 07:41, Myjk pisze:
> [...]
    > ile się obsrał aby udowodnić że EV się nie opłaca) i takich danych nie
    > porównuje? Chyba tylko skończony debil, albo zwykły troll.

    Po prostu kolejny hejter, nie przyjmujący do wiadomości oczywistych faktów.
    Ale ubliżanie faktycznie mija się z celem.

  • 113. Data: 2022-10-17 11:17:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.10.2022 o 16:38, Shrek pisze:

    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawskie-t
    op-5-najdluzsze-linie-autobusowe-740285

    > Najdłuższa - 112 - 26 km a więc o trzy dłużej niż 1 linia metra - 45
    > przystanków 71 minut (metro niecałe 40 minut).
    >
    > "najlbiższa metru"  - 521 - 24 km (czyli o kilomer dłużej od linii metra
    > - 33 przystanki - ale to linia pospieszna). 69 minut w szczycie.

    Tak czy siak, pokrycie przystankami autobusowymi wydaje się znacznie
    większe. Metro niektórym pasuje a innym nie. Tobie akurat pasuje.

  • 114. Data: 2022-10-17 11:24:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.10.2022 o 17:45, Shrek pisze:

    > Dla mnie tak. Mam automat i żałuję... Wiem, że jestem wyjątkiem, ale po
    > prostu automatów nie lubię. Kupiłem bo w zasadzie mojego modelu w
    > manualu nie ma i mimo, że mam 200 koni jeżdzę mniej dynamicznie niż
    > poprzednią hondziwaką - zero fanu z jazdy.

    Bo masz spaliniaka i ze spaliniakami porównujesz!!!

  • 115. Data: 2022-10-17 18:20:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 11:24, ii pisze:

    > Bo masz spaliniaka i ze spaliniakami porównujesz!!!

    No i? NIe lubię automatów i już - mam jeszcze prawo - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2022-10-17 18:23:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 11:17, ii pisze:

    > Metro niektórym pasuje a innym nie. Tobie akurat pasuje.

    W sumie - autobusy mi pasują bardziej bo z jedną przesiadką mam prawie
    drzwi w drzwi, a metrem jednak ponad kilometrowy spacerek plus
    przystanek tramwajem. Mimo wszystko metrem jest szybciej i wygodniej, bo
    nie musisz wychodzić na konkretną godzinę - przychodzisz i jest.

    No i spacerek w przeciwieństwie do trzeciego obiadu w drodze na wakacje
    jest zdrowy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2022-10-17 19:04:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > zakupu samochodu, siedzi, godziny poświęca na obliczenia (patrz jego post,
    > ile się obsrał aby udowodnić że EV się nie opłaca) i takich danych nie

    Przypomnę tylko że ty wyliczyłeś, że elektyk powinien wystarczyć każdemu
    i chciałeś sobie nawet kupić, ale ci żona nie pozwoliła;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 118. Data: 2022-10-17 19:35:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.10.2022 o 18:20, Shrek pisze:

    > No i? NIe lubię automatów i już - mam jeszcze prawo - prawda?

    Prawda, możesz obniżyć cenę spalinowego o skrzynię automatyczną
    twierdząc, że dynamiczniej z tradycyjną. A tymczasem elektryki bez
    skrzyni biją przyspieszeniami spalinowce na głowę.

  • 119. Data: 2022-10-17 19:56:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Oct 2022 19:35:38 +0200, ii wrote:

    > Prawda, możesz obniżyć cenę spalinowego o skrzynię automatyczną
    > twierdząc, że dynamiczniej z tradycyjną.

    Kiedys tak wlasnie bylo - automat potrafil mocno wydluzyc czasy
    przyspieszen.

    A potem jakies lepsze automaty, albo lepsze komputery ... i to chyba
    jeszcze przed erą DSG ...

    > A tymczasem elektryki bez
    > skrzyni biją przyspieszeniami spalinowce na głowę.

    Ale chyba nie wszystkie.

    J.

  • 120. Data: 2022-10-17 20:20:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 19:35, ii pisze:

    > Prawda, możesz obniżyć cenę spalinowego o skrzynię automatyczną
    > twierdząc, że dynamiczniej z tradycyjną. A tymczasem elektryki bez
    > skrzyni biją przyspieszeniami spalinowce na głowę.

    Ale mi nawet nie chodzi o osiągi. Mój obecny wózek zjada starszego, ale
    więcej frajdy z jazdy miałem starym, bo był w manualu. Po prostu to
    lubię i automat jest dla mnie wadą. Wiem - jestem wyjątkiem.

    Coś jak wole jeździć chopperem choć maxiskuter teoretycznie lepszy pod
    każdym względem. No ale...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!