  • 101. Data: 2022-10-15 19:56:39
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.10.2022 o 14:09, Shrek pisze:

    > 400 metrów do stacji, 6 stacji, przystanek tramwajem (jeżdzą co chwila -
    > w sensie jak widzę, że podjeżdza to nie chce mi się kroku przyspieszać)
    > i jakieś 800 metrów na piechotkę. Razem 30-35 minut ze spacerkiem.
    > Samochodem będzie od 18 do 45 minut w zależności od korków (zwykle około
    > 30 w godzinach dojazdów "pracowych". Ale tak mam spacerek dla zdrowia no
    > i w KM są fajniejsze widoki;)
    >
    > Autobusu bezpośredniego nie mam, ale jeśli chodzi o przystanki to na oko
    > coś między 15 a 20 (ale nie sprawdzałem).

    Pytałem ile stacji ma całe metro :-) by porównać z jedną linią autobusową:-)

  • 102. Data: 2022-10-15 20:11:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2022 o 19:56, ii pisze:

    > Pytałem ile stacji ma całe metro :-) by porównać z jedną linią
    > autobusową:-)

    21 stacji na pierwszej linii długość 23 km. To nie są tajne informacje;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2022-10-15 21:00:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.10.2022 o 15:45, Myjk pisze:

    [...] DEBILU, [...] DEBILU!

    Wy z Cavallino nie potraficie inaczej dyskutować jak ubliżać, każdemu
    kto ma inne zdanie?

    Chłop faktycznie pomylił auta z różnych segmentów, naprostowałeś go i
    OK, na tym wystarczyło pozostać.

  • 104. Data: 2022-10-15 21:01:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2022 o 21:00, nadir pisze:
    > W dniu 15.10.2022 o 15:45, Myjk pisze:
    >
    > [...] DEBILU, [...] DEBILU!
    >
    > Wy z Cavallino nie potraficie inaczej dyskutować jak ubliżać, każdemu
    > kto ma inne zdanie?

    Tak to jest z fanarykami religijnymi. Choć kon to dla mnie raczej troll
    a nie rzeczywisty fanboj elektryków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2022-10-15 22:53:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.10.2022 o 15:00, Shrek pisze:

    > Prawdę mówiąc poza europą się nie zastnanawiałem, ale z lotniczych to do
    > narodowych dopłacają z państwa a do low costów... samorządy. Kolej
    > pasażerska bez mniej lub bardziej oficjalnych doplat nie istnieje, KM to
    > zupełnie oficjalnie jest dotowane. Stąd zapewne wynika ich "tańszość" od
    > autobusów, które pewnie dotowane nie są.

    Nie wiem jak dalekobieżna komunikacja autobusowa, ale te
    lokalne/miejskie są mniej lub bardziej dotowane przez samorządy.

  • 106. Data: 2022-10-16 08:21:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2022 o 22:53, nadir pisze:

    > Nie wiem jak dalekobieżna komunikacja autobusowa, ale te
    > lokalne/miejskie są mniej lub bardziej dotowane przez samorządy.

    No ale jako "tańszość" pociągów podałeś przykład dalekobieżny. Pociągi
    są dotowane - nawet jeśli to IC które oficjalnie nie są dotowane/

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2022-10-16 15:27:54
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.10.2022 o 20:11, Shrek pisze:

    > 21 stacji na pierwszej linii długość 23 km. To nie są tajne informacje;)

    1 zaledwie linia autobusowa u mnie ma 43 przystanków.

  • 108. Data: 2022-10-16 16:38:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 15:27, ii pisze:

    > 1 zaledwie linia autobusowa u mnie ma 43 przystanków.

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawskie-t
    op-5-najdluzsze-linie-autobusowe-740285

    Najdłuższa - 112 - 26 km a więc o trzy dłużej niż 1 linia metra - 45
    przystanków 71 minut (metro niecałe 40 minut).

    "najlbiższa metru" - 521 - 24 km (czyli o kilomer dłużej od linii metra
    - 33 przystanki - ale to linia pospieszna). 69 minut w szczycie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2022-10-16 16:42:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 16:38, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > "najlbiższa metru"  - 521 - 24 km (czyli o kilomer dłużej od linii metra
    > - 33 przystanki - ale to linia pospieszna). 69 minut w szczycie.

    Jednak są dłuższe - nocne i podmiejskie

    https://warszawa.fandom.com/wiki/Autobusy - część juz nieaktualna ale
    ciekawostki robią wrażenie:

    Najdłuższa linia ewer - ponad 50 km,
    Największa odległość między przystankami - prawie... 15 km;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 110. Data: 2022-10-16 17:45:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2022 o 20:00, Cavallino pisze:

    > Ale że niby to wada, czy o co chodzi?

    Dla mnie tak. Mam automat i żałuję... Wiem, że jestem wyjątkiem, ale po
    prostu automatów nie lubię. Kupiłem bo w zasadzie mojego modelu w
    manualu nie ma i mimo, że mam 200 koni jeżdzę mniej dynamicznie niż
    poprzednią hondziwaką - zero fanu z jazdy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!