  • 161. Data: 2022-11-06 20:30:56
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teraz aktywny tempomat praktycznie sam prowadzi auto. Ustawiam sobie w
    > mieście na tempomacie np. 50km/h i ruszam. Auto samo utrzymuje odstęp od
    > poprzednika, samo wyhamuje przed przeszkodą, samo trzyma się swojego
    > pasa (jak ma jakąś białą linię), samo zatrzyma się w korku i samo ruszy
    > jeśli postój trwa kilka sekund.
    > Jak puszczę kierownicę to samo się prowadzi - trochę kulawo, skokowo
    > koryguje tor jazdy, ale utrzymuje się na swoim pasie. Jeszcze u mnie ten
    > automat ani razu się nie pomylił.
    > Na trasie to w ogóle bajka - jak mam rozsądnego prowadzącego (trzyma się
> [...]

    Wszystko fajnie, dopóki fajnie. Na tym własnie polega wada takich
    systemów - że niby wymaga się od kierowcy uwagi i prowadzenia pojazdu
    cały czas, a w praktyce jak przyjdzie co do czego, to automat wypnie
    lejce a samochód pojedzie w pisdu zanim kierowca rzeczywiście przełączy
    się w prowadzenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!