  • 11. Data: 2021-01-28 12:01:03
    Temat: Re: Tesmat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ruu12m$rbq$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 28-01-2021 o 10:36, J.F. pisze:

    >Bo tak lubi - sam to przyznaje w niejednym filmie.
    >Zabronisz mu?

    >Ja bym nie spał w samochodzie (tylko w hotelu obok) i nie zjeżdżał na
    >ładowarkę bez potrzeby, tylko w celu jej zwiedzenia.

    Nie spalbys, jakbys sie w trase 1800 km wybral autem o zasiegu 200km
    :-P
    I to nie jest kwestia lubienia :-)

    >A on tak robi.
    >Ludzie mają różne hobby.

    Chyba mu przechodzi, bo jak pisze - te wloskie to czesto nie ma co
    zwiedzac.

    J.

  • 12. Data: 2021-01-28 12:12:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2021 o 12:01, J.F. pisze:

    > Nie spalbys, jakbys sie w trase 1800 km wybral autem o zasiegu 200km :-P

    On się wybrał autem z dwa razy większym zasięgiem i spał.

    > I to nie jest kwestia lubienia :-)

    Jak widać jest.

    > Chyba mu przechodzi, bo jak pisze - te wloskie to czesto nie ma co
    > zwiedzac.

    Ty masz jakieś zakrzywienie czasoprzestrzeni, czy uważasz iż czas
    biegnie tak jak Ty film obejrzałeś?
    Znalazłeś jakiś film sprzed 2 lat i wyciągasz kretyńskie wnioski na jego
    podstawie.

    A to o czym piszę, miało miejsce w zeszłym roku (wycieczka do Chorwacji).
    Więc jeśli już, to (po prawidłowym posortowaniu czasu) mu się pogłębia.

  • 13. Data: 2021-01-28 19:09:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > Nie spalbys, jakbys sie w trase 1800 km wybral autem o zasiegu 200km
    > :-P
    > I to nie jest kwestia lubienia :-)

    Ale autem o zasięgu 200 km nie jedzie się w trasę 1000 km.

    Najnowsze Tesle osiągnęły zasięg 840 km. Dla osiągnięcia 1000 km
    wystarczy jedno krótkie doładowanie. Albo dłuższe, jak lubisz jechać
    szybko.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2021-02-01 14:35:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    [...]

    >Ale autem o zasięgu 200 km nie jedzie się w trasę 1000 km.

    Powiedz to Danielowi ... choc on to chyba juz wie, ba - wiedzial od
    poczatku :-)

    >Najnowsze Tesle osiągnęły zasięg 840 km. Dla osiągnięcia 1000 km
    >wystarczy jedno krótkie doładowanie. Albo dłuższe, jak lubisz jechać
    >szybko.

    Raczej dluzsze, no ale jeden obiad moge zjesc ...

    J.

  • 15. Data: 2021-02-01 14:48:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 14:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup
    ..
    > Hello J.F.,
    > Thursday, January 28, 2021, 12:01:03 PM, you wrote:
    > [...]
    >
    > Powiedz to Danielowi ...

    On już chyba nawet wtedy miał Teslę....

    > Raczej dluzsze,

    Taa, 45 minut zamiast 30.

    > no ale jeden obiad moge zjesc ...

    Zazwyczaj z Teslami jest odwrotnie - "za długo jedliśmy ten obiad, nie
    potrzebnie tak długo auto się ładowało...".

  • 16. Data: 2021-02-01 15:47:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >On już chyba nawet wtedy miał Teslę....

    Mial, ale z jakis powodow z Rzymu wrocil Hyundaiem.
    Zreszta w pielgrzymce bral tez udzial Crafter ... i czy oni tam nie
    mowia, ze on ma zasieg ok 100km ?

    Zreszta robi tam gdzies porownanie i Tesle chwali - zasieg duzy,
    ladowarki Tesli w miare gesto i dzialaja, kabelki (na ladowarkach
    Tesli) pasuja ... sama przyjemnosc, szczegolnie, jak sie obiady lubi
    :-)

    >Taa, 45 minut zamiast 30.

    Ja lubie jeszcze szybciej :-)

    >Zazwyczaj z Teslami jest odwrotnie - "za długo jedliśmy ten obiad,
    >nie potrzebnie tak długo auto się ładowało...".

    I ladowarka skasowala nas 20 euro za postojowe, a jakis ch* porysowal
    nam samochod :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-02-01 17:22:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 15:47, J.F. pisze:

    > I ladowarka skasowala nas 20 euro za postojowe,

    Daniel nie płaci za ładowarki.

    >a jakis ch* porysowal
    > nam samochod :-)

    Rozumiem, że ryzyko porysowania lakieru występuje tylko i wyłącznie w ev?

  • 18. Data: 2021-02-01 17:33:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Daniel nie płaci za ładowarki.

    Za przekroczenie czasu postoju tez nie placi ?

    >Rozumiem, że ryzyko porysowania lakieru występuje tylko i wyłącznie w
    >ev?

    Podjedzie jakas pielgrzymka, bedzie chciala naladowac szybko swoje
    pojazdy, a tu ladowarka zajeta przez obiadowiczow i zakupoholikow - i
    wcale sie juz samochody nie laduja, ale zajmuja :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-02-01 17:44:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 17:33, J.F. pisze:

    > Za przekroczenie czasu postoju tez nie placi ?

    A tego nie wiem.

    > Podjedzie jakas pielgrzymka, bedzie chciala naladowac szybko swoje
    > pojazdy, a tu ladowarka zajeta przez obiadowiczow i zakupoholikow - i
    > wcale sie juz samochody nie laduja, ale zajmuja  :-)

    Ale wiesz że superchargery są z reguły mocno wielostanowiskowe (*) ?
    Średnia to ponad 7 stanowisk, ale są takie które mają ich pod 20.

    (*) - nie dotyczy Polski.