  • 81. Data: 2009-10-08 06:51:04
    Temat: Re: Trudny temat - lokalizacja muchy w przestrzeni 3D
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:haj0v6$qvn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Órzytkownik "Ghost" napisał
    >
    > a ty durniu czego tu chcesz?
    > mama pozwoloła się popawić po dobranocce?:O)

    przy tej orginalnosci to raczej masz po porostu niecale dwanascie lat

  • 82. Data: 2009-10-08 08:10:10
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

    > no to biorę podręcznik i co tu mamy? na wejściu akustyczny sygnał
    > dzwiękowy uderza w bębebek/mębratnę ucha/mikrofonu, dalej coś tam dzieje
    > się w środku, coś zupełnie nie istotnego dla tematu tak jak co się
    > dzieje wewnątrz mikrofonu, a na końcu ucho przekazuje nerwom słuchu
    > sygnał elektryczny, bo nie wiem czy wiesz że nerwy przewodzą sygnały
    > elektryczne?
    > więc mamy mikrofon, na wejściu masz sygnał dzwiękowy, na wyjściu
    > elektryczny, wszystko:O)

    Nie elektryczny - elektrochemiczny kochanieńki, ze wszystkimi stąd
    wynikającymi ograniczeniami dotyczącymi prędkości transmisji i pasma
    przepustowego dla pojedynczego kanału. Praw fizyki pan nie zmienisz...

  • 83. Data: 2009-10-09 11:59:03
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Hi hi
    A te durne hamerykony robią tak drogie stingery czy inne badziewie .... Tyle
    ze komary u nich są większe
    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4acae71e$1@news.home.net.pl...

  • 84. Data: 2009-10-09 13:49:47
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    > Nie elektryczny - elektrochemiczny kochanieńki, ze wszystkimi stąd
    > wynikającymi ograniczeniami dotyczącymi prędkości transmisji i pasma
    > przepustowego dla pojedynczego kanału. Praw fizyki pan nie zmienisz...

    wybacz, ale nie jestem twoim chłopakiem więc trochę ogłady!!!
    i trochę za dużo czytasz tej wikipedi, w każdym razie nerwy przewodzą
    elektrony, czyli prąd, a to jaką metodą to jest tu bez znaczenia:O)

    co do ograniczonego pasma dla pojedyńczego kanału (jakiego kanału, nerwu,
    dendrytu?:O) to jakie ma to znaczenie w temacie?:O)

  • 85. Data: 2009-10-09 15:44:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hanm05$7uu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > co do ograniczonego pasma dla pojedyńczego kanału (jakiego kanału, nerwu,
    > dendrytu?:O) to jakie ma to znaczenie w temacie?:O)

    Taaaa, i juz wszystko wiemy - nasz dwunastolatek nie zna nawet podstaw
    podstaw.

  • 86. Data: 2009-10-21 16:23:33
    Od: andrzej <a...@g...com>

    On 2 Paź, 11:03, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > zestaw czułych mikrofonów - ich bzyczenie powinno się dać dość łatwo
    > odfiltrować
    > teoretycznie, analiza sygnału z 4 mikrofonów powinna dać dokładną
    > lokalizację "obiektu" 3D

    do nieco mniej niż 3d wystarczy para .. uszu
    Sowy na przykład . Netoperki i delfinki maja dodatkowo małe piezo ;)