  • 31. Data: 2022-01-18 18:47:58
    Temat: Re: Tuner NC+
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.01.2022 o 18:16, Collie pisze:

    > 49% jakości to bardzo kiepski procent i 95% siły sygnału nic tu
    > nie znaczy. Akceptowalna dla tunera jakość sygnału zaczyna się
    > od mniej więcej 70% i może rzeczywiście, jak pisze Twój przedpiśca,
    > tuner zajmuje się łataniem sygnału, mając w dupie inne sprawy.
    > Więc miast słynnej na forach elektronicznych przy każdej okazji
    > rady "zmień zasilacz" rzeknę: "zmień antenę i konwerter". Albo
    > przynajmniej zmień sparciały kabel antenowy.

    A jak rozumieć to że choćby na BBC Brit mam jakość poniżej 10% i jak
    dotychczas żadnych problemów.. A skutkuje tylko tym że na tym kanale
    podczas opadów sygnał zanika w pierwszej kolejności.

    A tak już nawiasem - sprawa chyba się wyjaśniła - jestem po telefonie do
    BOKu Cyfry - i podobno to nie problem z moim tunerem tylko "globalna
    awaria oprogramowania" tego operatora. Każą czekać na jej usunięcie.

  • 32. Data: 2022-01-18 18:48:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.01.2022 o 13:43, trybun pisze:

> [...]
    > dotyczy spowolnienia pracy tytułowego tunera. Przykładowo po
    > kliknięciu na zmianę kanału na reakcję trzeba czekać i minutę, jednak
    > nie zawsze, nieraz i na kilka kanałów przerzuca od razu. Problem nie
    > tylko z kanałami, bo aby np wywołać menu tunera też trzeba "swoje
    > odstać" samo posługiwanie się opcjami menu to także czekanie. Mam
    > identyczny nieużywany zestaw, a wiec poza wymianą kabla na linii
    > konwerter-tuner wypróbowałem już wszystko. Ale płynne wyświetlanie
    > grafiki na tunerze chyba nie jest zależne od kable do konwertera.

    Sprawa chyba soię wyjaśniła,  BOKu C+ twierdzi że mają jakaś ogólne
    problemy z oprogramowaniem. Pozostaje tylko czekać na ich usunięcie.

    Dzięki wszystkim za zainteresowanie sprawą.

  • 33. Data: 2022-01-19 04:17:52
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Antena  SAT TV to taki element w którym nie ma się co zepsuć. Konwertery

    oooo i tu sie mylisz Grucha ;)
    Jak pogniesz antenę (zniekształcisz) to już nie działa jak piękny
    reflektor i do konwertera idzie sygnał niepełnej mocy

    na antenie skręt konwertera też jest istotny

    Już nie mówiąc o tym, że wiatr może ci ją odgiąć czy wręcz obrócić na sztycy

  • 34. Data: 2022-01-19 10:07:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2022 o 18:48 trybun <M...@j...cb> pisze:

    > Sprawa chyba soię wyjaśniła, BOKu C+ twierdzi że mają jakaś ogólne
    > problemy z oprogramowaniem. Pozostaje tylko czekać na ich usunięcie.
    >
    > Dzięki wszystkim za zainteresowanie sprawą.

    Z tydzień temu wydzwaniałem do nich i wtedy jeszcze "nie było problemów" -
    jest progres.
    Jeszcze tylko miesiąc - dwa i będzie kolejna aktualizacja ;-)

    TG

  • 35. Data: 2022-01-19 13:49:27
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.01.2022 o 04:17, sirapacz pisze:

> [...]
    >
    > na antenie skręt konwertera też jest istotny
    >
    > Już nie mówiąc o tym, że wiatr może ci ją odgiąć czy wręcz obrócić na

    Nie mam na myśli uszkodzeń mechanicznych. Bez przesady także z tymi
    skrętami konwertera,.  Ani razu nie miałem z tym problemów. Dla
    porównania - przez ten czas płytek zasilacza anteny naziemnej wymieniłem
    kilkadziesiąt.

  • 36. Data: 2022-01-19 13:50:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Z tydzień temu wydzwaniałem do nich i wtedy jeszcze "nie było
    > problemów" - jest progres.
    > Jeszcze tylko miesiąc - dwa i będzie kolejna aktualizacja ;-)
    >

    > TG

    Obawiam sie że miesiąca mój sprzęt nie przetrzyma w całości. Czasem już
    po tych kilku dniach mam go chęć wyrzucić przez okno, najlepiej pod
    tramwaj..

  • 37. Data: 2022-01-19 20:17:54
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2022-01-19 13:49, trybun wrote:
    (ciap)
> [...]
    > skrętami konwertera,. Ani razu nie miałem z tym problemów. Dla
    > porównania - przez ten czas płytek zasilacza anteny naziemnej wymieniłem

    Zsilacza???
    :-/

    Włodek

  • 38. Data: 2022-01-19 20:26:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.01.2022 o 20:17, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > (ciap)
    >>

    > Zsilacza???
    > :-/

    "Oni" zawsze mylą zasilacz ze wzmacniaczem. Dla mnie to też
    niezrozumiałe, jak można to mylić.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 39. Data: 2022-01-19 23:18:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 19 stycznia 2022 o 20:27:01 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > "Oni" zawsze mylą zasilacz ze wzmacniaczem. Dla mnie to też
    > niezrozumiałe, jak można to mylić.

    No ale przecież wzmacniacz trzeba zasilić - więc i zasilacz potrzebny.
    I też może się psuć.
    Zależy co gorsze w okolicy - prąd w gniazdku z efektami specjalnymi czy kwaśne
    deszcze (a wzmacniacz pewnie na golasa wisi, bo plastik zaekranuje zbyt mocno ;).

  • 40. Data: 2022-01-19 23:21:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 19 stycznia 2022 o 13:50:58 UTC+1 trybun napisał(a):

    > Obawiam sie że miesiąca mój sprzęt nie przetrzyma w całości. Czasem już
    > po tych kilku dniach mam go chęć wyrzucić przez okno, najlepiej pod
    > tramwaj..

    A masz pod ręką?
    No i właściwie gdzie są te problemy z softem?
    "Uaktualniło" ci jednak w dekoderze "przez satelitę" alno telepatycznie?
    Czy problem z softem jest w nadawalni sygnału?