  • 41. Data: 2022-01-20 00:28:20
    Temat: Re: Tuner NC+
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie mam na myśli uszkodzeń mechanicznych. Bez przesady także z tymi
    > skrętami konwertera,.  Ani razu nie miałem z tym problemów. Dla

    kręciłem i widziałem wyniki stojąc przy antenie z miernikiem mierzącym
    tak siłę sygnały jak i BER. Różnica jest i to duża. Możesz oczywiście na
    pałę skręcić ale jak ja tak ustawiałem to potem i tak musiałem z
    miernikiem obracać po jednym stopniu by ustawić się w maksimum sygnału.

  • 42. Data: 2022-01-20 10:08:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > No ale przecież wzmacniacz trzeba zasilić - więc i zasilacz potrzebny.
    > I też może się psuć.

    Co ciekawe, to się psują. Wysycha tam kondziu. Średnio co 2 lata
    zdychają. Kiedyś mnie to zastanowiło, dlaczego, skoro x lat temu
    działały dłużej. Okazało się, że trafo było projektowane na 220V i nikt
    tego nie zmienił uznając że na 230V też będzie działać...ale wzrost
    temperatury robi swoje :) Kondziu oczywiście nie jest na 108C. Ma
    wytrzymać 2 lata gwarancji, więc spełnia swoją rolę.

    > Zależy co gorsze w okolicy - prąd w gniazdku z efektami specjalnymi czy kwaśne
    deszcze (a wzmacniacz pewnie na golasa wisi, bo plastik zaekranuje zbyt mocno ;).

    Teraz są w obudowie metalowej, te wzmacniacze.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 43. Data: 2022-01-20 10:17:25
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.01.2022 o 20:17, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2022-01-19 13:49, trybun wrote:
    > (ciap)
    >>

    > Zsilacza???
    > :-/
    >
    > Włodek

    Sorry, wzmacniacza.

  • 44. Data: 2022-01-20 10:18:08
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.01.2022 o 00:28, sirapacz pisze:

> [...]
    > na pałę skręcić ale jak ja tak ustawiałem to potem i tak musiałem z
    > miernikiem obracać po jednym stopniu by ustawić się w maksimum sygnału.

    Powiem tak, jak szukać ideału to oczywiście znajdzie się problemy.  Ale
    po co mi ideał i szukanie dziury w całym gdy wszystko gra?
    Przypuszczalnie zaniku sygnału przy 60cm talerzu przy złych warunkach
    pogodowych i tak nie uniknę.

  • 45. Data: 2022-01-20 10:19:50
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > A masz pod ręką?
    > No i właściwie gdzie są te problemy z softem?
    > "Uaktualniło" ci jednak w dekoderze "przez satelitę" alno telepatycznie?
    > Czy problem z softem jest w nadawalni sygnału?

    Mam dwa tunery C+ na obu te same objawy, a wiec problem albo w nadawalni
    albo w przekazie.  Dobrze jednak że konsultant poinformował że to oni
    maja awarię, bo charakter usterki znacznie bardziej wskazuje na awarię
    sprzętu końcowego czyli że to coś u mnie nie halo niż u nich.

  • 46. Data: 2022-01-20 10:22:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.01.2022 o 10:18, trybun pisze:
    > 60cm talerzu przy złych warunkach
    > pogodowych i tak nie uniknę.

    Żeco? 60cm talerz? To jakaś porażka.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 47. Data: 2022-01-20 11:42:18
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 20.01.2022 o 10:22, LordBluzg(R) napisał:

    > Żeco? 60cm talerz? To jakaś porażka.

    Jak we Francji, to da radę.

  • 48. Data: 2022-01-20 12:14:04
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zmiana kanału moze zalezec od jakosci sygnalu.
    > Trzeba jednak z nowego sygnalu zdekodowac dane ... poprawnie.
    >
    > ale "menu tunera" nie powinno zalezec.

    Jeśli menu tunera chodzi na tym samym procesorze, co algorytmy, które
    próbują poradzić sobie z korekcją marnej jakości sygnału, to może zależeć.

    --
    Zamienie tesciowa na psa. Moze byl wsciekly.

  • 49. Data: 2022-01-20 12:15:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, nie ma prawa. Resposywnosc [G]UI nie może zależeć od obecności bądź
    > jakości danych. Obraz może sie nie pojawic, ale reakcja na przycisk
    > powinna być natychmiastowa.

    Może twórcy priorytety ustalili inaczej -- obraz ma być nawet kosztem
    wolniejszej reakcji UI. Albo, co bardziej prawdopodobne, nikt nie ustalał
    żadnych priorytetów, bo zatrudnieni na śmieciówkach studenci jeszcze tego
    na zajęciach nie mieli.

    --
    Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
    - O, mamusia! A mamusia na długo?