  • 21. Data: 2021-10-19 18:42:50
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-19 18:30, J.F wrote:
    > On Tue, 19 Oct 2021 18:18:06 +0200, JDX wrote:
    [...]
    > Kiedys normalne.
    > A co sie przez 100 lat zmienilo? :-)
    Suweren trochę zmądrzał i tak jakoś mniej wierzy w cuda. :-)

  • 22. Data: 2021-10-19 19:48:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Oct 2021 18:42:50 +0200, JDX wrote:
    > [...]
    > Suweren trochę zmądrzał i tak jakoś mniej wierzy w cuda. :-)

    IMO - bez zwiazku.

    U nas wiadomo - przyszla komuna, zaczela zwalczac stare zwyczaje.
    Ale to sie chyba zaczelo wczesniej - w przedwojennej Warszawie, tez
    sie chyba rzadko slyszalo.

    To pewnie jakis zydowski spisek :-)

    J.

  • 23. Data: 2021-10-19 22:30:42
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 19.10.2021 09:38, K wrote:

    > Ale program Konfederacji to utopia. Dlatego maja najwieksze poparcie
    > wsrod dzieci bez praw wyborczych i najbiedniejszych najgorzej
    > wyksztalconych ludzi mamionych jakimis cudami gospodarczymi.

    dlaczego utopia? tylko socjalizm jest ok?

    Lukasz

  • 24. Data: 2021-10-19 22:31:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Oct 2021 21:30:42 +0100, w <skn9ti$54i$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > dlaczego utopia? tylko socjalizm jest ok?

    Nie, ale ich program to utopia.
    Poproszę o ich propozycję budżetu i że to się sumuje.
    Jak nie to niech wyp******.

  • 25. Data: 2021-10-19 23:44:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/10/2021 22:30, ddddddddddddd wrote:
    > dlaczego utopia? tylko socjalizm jest ok?

    Dlaczego pokazujesz drugi koniec tego samego patyka o nazwie "debilizm"?

  • 26. Data: 2021-10-21 07:46:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 19.10.2021 21:31, r...@k...pl wrote:

    > Nie, ale ich program to utopia.
    > Poproszę o ich propozycję budżetu i że to się sumuje.
    > Jak nie to niech wyp******.

    to jakakolwiek partia przedstawia propozycję budżetu, która się spina?
    masz taką z pisu czy po? Akurat budżet konf ma większą szansę się spiąć
    niż obiecanki innych partii

    Lukasz

  • 27. Data: 2021-10-21 07:54:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 19.10.2021 22:44, heby wrote:

    > Dlaczego pokazujesz drugi koniec tego samego patyka o nazwie "debilizm"?

    na polskiej scenie mamy chyba tylko partie lewicowe/socjalistyczne i jak
    na razie tylko konfederacja jest na drugim końcu. Mimo że jest sporo
    rzeczy, które w konfie mi się nie podobają, to - jak inni - wybieram
    mniejsze zło. Tyle, że dla mnie w partii rządzącej istotne są kwestie
    podatkowe/rynkowe/znoszenia regulacji/ułatwiania życia chętnym do pracy,
    a nie podejście do kościoła czy lgbt - bo to mam totalnie w dupie.

    Lukasz

  • 28. Data: 2021-10-21 08:06:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2021 o 07:54, ddddddddddddd pisze:

    > na polskiej scenie mamy chyba tylko partie lewicowe/socjalistyczne

    Co za brednie.
    Trzeba być niezłym betonem, żeby wszystko co nie jest skrajnym
    prawactwem, nazywać lewicowym/socjalistycznym.

  • 29. Data: 2021-10-21 08:27:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2021 07:54, ddddddddddddd wrote:
    > na polskiej scenie mamy chyba tylko partie lewicowe/socjalistyczne i jak
    > na razie tylko konfederacja jest na drugim końcu.

    Tak, oba te końce są dokładnie takim samym debilizmem z dokładnością do
    nieistotnych detali.

> [...]
    > podatkowe/rynkowe/znoszenia regulacji/ułatwiania życia chętnym do pracy,
    > a nie podejście do kościoła czy lgbt - bo to mam totalnie w dupie.

    Problemem jest to, że Konfederacja, podobnie jak Komuna, posiada
    wyłącznie rozwiązania bedące czystą ideologią, bez śladu racjonalizmu w
    myśleniu.

    Ja wiem, że konfederaci strasznie lubią nazywać się "racjonalistami" ale
    oni racjionalisty na oczy nie widzieli, to zbiorowisko koserwatywnej
    swołoczy, takiej samej jak lewicowej swołoczy na drugim końcu. W obu
    grupach można znaleźc postulaty tak głupie, że trudno określić je jako
    wymyślone przez osoby świadomie inteligentne.

    Konfederacja niczego Ci nie ułatwi w podatkach. Rozpierniczą państo
    dokładnie tak samo jak zeszłej zimy okazało się jak rozpierniczyli
    system energetyczny Texasu wprowadzając w życie te swoje debilizmy,
    wystraczy ich tylko spuścić z łańcucha. Konserwatystów i Komunistów nie
    należy popychać do władzy z dokładnie tych samych powodów, niczym się
    nie różnią poza źródłem swoich debilizmów.

  • 30. Data: 2021-10-21 09:34:24

    Thu, 21 Oct 2021 06:46:00 +0100, w <skquqq$ivn$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > Akurat budżet konf ma większą szansę się spiąć
    > niż obiecanki innych partii

    Hahahha