  • 51. Data: 2011-02-03 14:23:35
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 13:44:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Znaczy niezupełnie na temat, ale mechanizm jest znany. (...)

    Mi chodziło o te korzyści, które są i tego zaprzeczyć się nie da, ale jak
    tylko się zagapisz a masz ku temu sporo możliwości, to Aster odpowiednio
    już Ciebie policzy x2 albo i lepiej. Nie mam zbytnio odniesienia, ale
    ostatnio przyszedłem kilka m-c po skończeniu umowy z cyfrowym polsatem i
    nie nastąpiło takie cudowne rozmnożenie, że po skończeniu umowy
    promocyjnej wpadam do worka x2 - cena został bez zmian.

    > Tak na marginesie - owszem, mają 3 punkty na całą Warszawę i bywają tam
    > długie kolejki, ale równie dobrze można trafić na spokojny
    > dzień/godzinę. Wczoraj nawet zdawałem komplet (dekoder HD + modem) na
    > Marynarskiej i byłem chyba 6 w kolejce (~12). Faktem jest, że atmosfera
    > taka sobie, ale to inna sprawa. Przez telefon trochę rzeczy załatwić
    > można (choć raczej niewiele), za to maile są dość skuteczne, ponieważ w
    > końcu trafiają gdzie trzeba. Jeszcze skuteczniejsze są jednak faksy i
    > polecone (choć osobiście tylko faksy wysyłałem) i nadal nie trzeba się w
> [...]

    Ja jeżeli chodzi na ich usługi narzekać nie mogę oczywiście dopóki
    działa, bo jak nie to zaczynają się schody. Kolega wczoraj właśnie mi
    opowiedział jak ze 100 wskoczył na 200 pln a w bonusie musiał postać 1,5 h
    w kolejce. I o ile jakoś produktów, które oferują jest bardzo dobra o
    tyle ich biura i cała reszta to jakieś nieporozumienie totalne.

    Jak chcesz sobie poczytać próbkę ich możliwości to proszę:

    --
    xbartx

  • 52. Data: 2011-02-04 20:03:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 13:44:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Znaczy niezupełnie na temat, ale mechanizm jest znany. Jak już pisałem,
    > można mieć wiele zastrzeżeń co do polityki Aster w zakresie traktowania
    > klientów,

    Ta polityka Aster - klientela przedłużająca umowy miała drożej niż nowi
    klienci i trzeba było rezygnować i zamawiać jeszcze raz.
    I bohaterska walka z tym.

  • 53. Data: 2011-02-04 20:46:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-03 15:23, xbartx pisze:
    (...)
    > Jak chcesz sobie poczytać próbkę ich możliwości to proszę:

    Widzę, że chciałeś sobie z botem pogadać ;) Jak pisałem - nie tylko
    oni bywają tacy 'twórczy'. Z BOK Ery dowiedziałem się dla przykładu,
    że jako 13 letni klient muszę przedstawić oprócz DO np. rachunek Ery
    za usługi (celem uwiarygodnienia swej osoby), by podpisać kolejny
    aneks do trwającej umowy. Niezłe?

  • 54. Data: 2011-02-04 21:29:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-04 21:03, Smok Eustachy pisze:
    (...)
    > Ta polityka Aster - klientela przedłużająca umowy miała drożej niż nowi
    > klienci

    Kolejny - to nie jest polityka Aster, tylko wielu operatorów. Ja wiem,
    że dyskusja już dawno odeszła od tematyki grupy, ale warto jednak
    podchodzić do wielu kwestii względnie obiektywnie. Zerknij choćby na
    narzekania starych klientów N-ki, że nowi mają lepiej, taniej itd.
    Ba, zerknij na oferty np. banków.

    > i trzeba było rezygnować i zamawiać jeszcze raz.

    Masz jakieś konkretne doświadczenia, czy będziesz tylko powtarzał różne
    opowieści krążące po internecie? Swoją ścieżką wątek takiego działania
    pojawia się po raz kolejny - wygląda na to, że ludzie chcą być
    oszukiwani i godzą się na takie 'zabawy'. Gdyby nie zamawiali jeszcze
    raz, to pewnie i Aster zaprzestałby takich praktyk, jakie są tutaj
    sugerowane.

    > I bohaterska walka z tym.

    Skojarzenia mam dość jednoznaczne, ale daruję sobie. Jakież to
    bohaterstwo napisać parę pism do operatora? Wiesz, ja właśnie
    z Aster zrezygnowałem (w jednym miejscu), mimo takiej oferty
    z ich strony, że żaden nowy klient by takiej nie dostał? Nie
    musiałem rezygnować i zamawiać jeszcze raz - przysłali mi do
    domu gotowy aneks/umowę do podpisania i odesłania. Gdybym tę ofertę
    dostał po telefonie do nich, to mimo ułomności ich oferty/usług (w
    końcu jest konkurencja, nie są jedyni) to bym ją podpisał ze swego
    lenistwa i ekonomicznego uzasadnienia. Niestety, konsultanci są
    niekompetentni oraz bardzo niegrzeczni (przyznam się, że ich
    ignorancja oraz impertynencja jest dla mnie nie do zaakceptowania
    ostatnimi czasy), więc zakończyłem z nimi dyskusje i napisałem
    reklamację/zapytanie. W obliczu wypowiedzenia 45 dni raczej
    długo nie będę czekał na ich odpowiedź, skoro mają moje telefony,
    maile, wiadomości przez dekoder HD. Przez 2 tygodnie to ja mam
    inną telewizję, inny internet, inny telefon.

    Trzeba być świadomym umów, uwarunkowań oraz świadomości społeczeństwa.

  • 55. Data: 2011-02-04 22:42:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 22:29:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > podchodzić do wielu kwestii względnie obiektywnie. Zerknij choćby na
    > narzekania starych klientów N-ki, że nowi mają lepiej, taniej itd. Ba,

    No jak wielu? I u kogo różnice były tak drastyczne?

    > Masz jakieś konkretne doświadczenia, czy będziesz tylko powtarzał różne
    > opowieści krążące po internecie?

    Moi znajomi tak robili.

> [...]
    > oszukiwani i godzą się na takie 'zabawy'. Gdyby nie zamawiali jeszcze
    > raz, to pewnie i Aster zaprzestałby takich praktyk, jakie są tutaj

    Mylisz skutek z przyczyną.

    > Skojarzenia mam dość jednoznaczne, ale daruję sobie. Jakież to
    > bohaterstwo napisać parę pism do operatora?

    Walka Astera ze zjawiskiem. Zamiast iść po rozum do głowy to wprowadzali
    jakieś karencje itp.

    Wiesz, ja właśnie z Aster
    > zrezygnowałem (w jednym miejscu), mimo takiej oferty z ich strony, że
    > żaden nowy klient by takiej nie dostał?

    TERAZ a nie kiedyś.

  • 56. Data: 2011-02-06 19:04:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-04 23:42, Smok Eustachy pisze:
    (...)
    > No jak wielu? I u kogo różnice były tak drastyczne?

    Chcesz się bawić w takie licytacje, to sio na pręgierz.

    > Moi znajomi tak robili.

    Magiczne słowo znajomi. W sumie - podziękuj im za udział w patologii...

    > Mylisz skutek z przyczyną.

    Niczego nie mylę - ludzie zamiast rezygnować skutecznie, poddają się
    jakimś idiotycznym wymysłom.

    > Walka Astera ze zjawiskiem. Zamiast iść po rozum do głowy to wprowadzali
    > jakieś karencje itp.

    Jak mówiłem - na pręgierz z takimi licytacjami. Nie jest to problemem
    polskiego internetu. Choć być może część ludzi takim problemem jest.
    Zamiast skierować swą energię w kierunku uzasadnionym merytorycznie,
    wolą oszukiwać samych siebie i płakać na newsach, jacy to inni są źli
    i niedobrzy, a najlepiej jakby ktoś za nich problemy załatwił.

    > TERAZ a nie kiedyś.

    LOL - a kiedyś (wcześniej) to wg Ciebie nie dostawałem ofert, które
    były racjonalne i ekonomicznie uzasadnione, bądź też nie zrezygnowałem
    skutecznie w konkretnej lokalizacji?

  • 57. Data: 2011-02-06 20:11:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2011 20:04:54 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    /../

    > Magiczne słowo znajomi. W sumie - podziękuj im za udział w patologii...

    A po co? Po analizie wybrałem innego dostawcę.

    > Niczego nie mylę - ludzie zamiast rezygnować skutecznie, poddają się
    > jakimś idiotycznym wymysłom.

    No taniej chcą mieć.

    PS: A ciekawe czemu nie przeniosłeś na pręga opiewania swojego Astera?

  • 58. Data: 2011-02-06 21:24:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-06 21:11, Smok Eustachy pisze:

    > A po co?

    Jak to po co? Tak jak napisałem.

    > Po analizie wybrałem innego dostawcę.

    He, he - pisałeś o sąsiadach. W sumie gdyby nie oni to byś nie miał
    na co narzekać. Tym bardziej, że z usług tych nie korzystasz.

    > No taniej chcą mieć.

    Można mieć taniej/lepiej+ myśląc. Skoro ważne jest 'tylko taniej' to
    i takie skutki - zresztą pisałem o tym wcześniej.

    > PS: A ciekawe czemu nie przeniosłeś na pręga opiewania swojego Astera?

    Znów pokazujesz swoje ograniczone podejście do zagadnienia.

  • 59. Data: 2011-04-19 12:42:17
    Od: " " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał(a):

    > http://di.com.pl/news/34863,1,0,Wlasciciel_UPC_Polsk
    a_przejmuje_Aster.html

    > Nie wiem, jak sytuacja wyglÄ&#65533;da w innych wiÄ&#65533;kszych miastach, ale w
    > Krakowie z kablĂłwek byĹ&#65533;y Aster i UPC, wiÄ&#65533;c teraz bÄ&#65533;dzie
    tylko jedna firma.

    Ma ktoś może jakieś info na temat decyzji UOKIKu? będzie zgoda? czy nie?