  • 11. Data: 2021-11-30 14:18:32
    Temat: Re: Uwaga - połowa Polaków straci auto!
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2021 12:55, _Master_ wrote:
    > W dniu wtorek-30-listopada-2021 o 12:56, ii pisze:
    >

    > I chodzi o akumulatory. Bardziej się będzie koncernom opłacało
    > wypożyczać niż sprzedawać.
    > A w polskich warunkach tylko garstkę będzie na to stać

    Taki model bedzie mial tylko sens w przypadku gdy bedziesz mogl kupic
    auto bez akumulatora i leasingowac go albo brac w jakims abonamencie. Na
    chwile obecna chyba tylko w Chinach cos takiego sie testuje. Mimo
    wszystko obstawiam, ze za te 15 lat to predzej bedziesz jezdzil na wodor
    niz klasyczne baterie.

  • 12. Data: 2021-11-30 14:21:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2021 12:53, _Master_ wrote:

    > Nie zaczynaj chociaż o SMOGU ;-)

    Nie ma zmian klimatycznych, ziemia jest plaska, nie ma wirusa, w
    szczepionkach sa czipy powodujace autyzm, a za wszystkim stoi Bill Gates
    i Zydzi :)

  • 13. Data: 2021-11-30 19:40:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-11-30 o 14:21, K pisze:

    > Nie ma zmian klimatycznych, ziemia jest plaska, nie ma wirusa, w
    > szczepionkach sa czipy powodujace autyzm, a za wszystkim stoi Bill Gates
    > i Zydzi :)

    Odsyłam Cię do wiedzy naukowej o składnikach SMOGU i jaką jego część
    powodują auta, a głębiej Auta elektryczne.

  • 14. Data: 2021-11-30 20:25:08
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2021 18:40, _Master_ wrote:

    > Odsyłam Cię do wiedzy naukowej o składnikach SMOGU i jaką jego część
    > powodują auta, a głębiej Auta elektryczne.

    Alez ja sobie zdaje sprawe z tego, ze produkcja samochodow elektrycznych
    oraz ich uzytkowanie np w krajach w ktorych wiekszosc energii
    elektrycznej pochodzi z wegla tez posrednio generuje zanieczyszczenia.
    Sam tu ostatnio linkowalem do materialu o produkcji Volvo i hipokryzja
    byloby pisanie, ze jest inaczej. Nie mniej jednak majac na drogach
    chociaz 50% elektrycznych i jesli taki elektryk za 15 lat przejedzie
    500tys km zanim zostanie zrecyklingowany to powietrze bedzie czystsze i
    jakiekolwiek twoje wyliczenia tego nie zmienia. Wez jeszcze pod uwage,
    ze byc moze za 15 lat produkcja takiego elektryka nie bedzie powodowala
    takiej degradacji srodowiska jak dzisiaj.

  • 15. Data: 2021-11-30 20:31:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zaczyna się.

    Jak zależy Ci na powietrzu to załóż LPG

    A narodowo: zwolnij z podatków LPG bo takim sposobem TANIO I POWSZECHNIE
    można zmniejszyć zanieczyszczenie powietrza.

    Ale na litość boską NIE KUPUJĄC ELEKTRYKA!

  • 16. Data: 2021-11-30 20:34:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-11-30 o 14:18, K pisze:

> [...]
    > chwile obecna chyba tylko w Chinach cos takiego sie testuje. Mimo
    > wszystko obstawiam, ze za te 15 lat to predzej bedziesz jezdzil na wodor

    Wygląda na to że pomysł na auta elektrycznych to takie WindowsME czy
    Vista ;-)

  • 17. Data: 2021-11-30 23:49:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.11.2021 o 14:18, K pisze:
    > Mimo
    > wszystko obstawiam, ze za te 15 lat to predzej bedziesz jezdzil na wodor
    > niz klasyczne baterie.

    A czym to się różni od ich prognoz?

  • 18. Data: 2021-12-01 09:57:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS. Elektryk i GLOBALNIE;-) i jednostkowo w miastach nie przynosi
    widocznych skutków dla obywatela.

    Jest tylko wyrzucaniem pieniędzy w błoto na kolejną zabawkę
    konsumpcyjną. Grubych pieniędzy.

  • 19. Data: 2021-12-01 14:21:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.12.2021 o 09:57, _Master_ pisze:
    > PS. Elektryk i GLOBALNIE;-) i jednostkowo w miastach nie przynosi
    > widocznych skutków dla obywatela.

    Nonsens. Właśnie w miastach przynosi w postaci tego, że nie śmierdzi.

    > Jest tylko wyrzucaniem pieniędzy w błoto na kolejną zabawkę
    > konsumpcyjną. Grubych pieniędzy.

    To chyba ci, których stać na zabawkę wiedzą po co ją kupują a nie Ty.

  • 20. Data: 2021-12-01 14:33:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-01-grudnia-2021 o 14:21, ii pisze:

    > Nonsens. Właśnie w miastach przynosi w postaci tego, że nie śmierdzi.

    Dokształć się i poczytaj ile w smogu jest składników pochodzących z aut
    i aut elektrycznych

    > To chyba ci, których stać na zabawkę wiedzą po co ją kupują a nie Ty.

    Wolny kraj. Niech sobie kupują. Ale niech sobie nie wycierają gęby
    propagandą ekofaszystowską.
    I niech mnie nie zmuszają do takiego głupiego postępowania bo efektów
    dla klimatu i smogu NIE BĘDZIE.

    Lepiej wydać kasę na LPG.