    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Subject: Wizjer drzwiowy z modułem z WiFi / aplikacją
    Date: Fri, 2 Apr 2021 16:10:25 +0200

    Znajomy, który przeprowadza się do nowego mieszkania wymyślił sobie, że
    chce mieć w drzwiach wejściowych zamontowany wizjer wideo, który będzie
    podłączony do czegoś, co mu zarejestruje osoby, które stoją przed
    drzwiami (urządzenie włącza się po wykryciu obiektu stojącego dłużej na
    klatce przed drzwiami).

    Dodatkowo, można to urządzenie podłączyć pod przycisk dzwonkowy, by
    rejestrował także po uruchomieniu przez osobę przed drzwiami dzwonka.

    Od razu dodam, że nie chodzi tutaj o wizjer ze zintegrowanym dzwonkiem,
    taki jak ten -
    <https://www.amazon.com/Doorbell-Electronic-Detectio
    n-Automatic-Wide-Angle/dp/B07L3M4LGW/>,
    ale o urządzenie z kamerą wideo w wizjerze, który wygląda jak tradycyjny
    wizjer - <https://www.amazon.com/dp/B087M79YDL>

    Chce mieć też powiadomienia o wykryciu osoby pod drzwiami na aplikację +
    nagrywanie w urządzeniu, podgląd na żywo z kamery w drzwiach.

    Nie wiem, czy coś takiego jest, co nagrywa w urządzeniu i udostępnia w
    aplikacji. On w mieszkaniu raczej nie będzie miał łącza internetowego ze
    stałym IP, więc dochodzi problem jak się połączyć z tą kamerą drzwiową w
    mieszkaniu.

    FIBARO ma coś takiego -
    <https://www.fibaro.com/pl/products/intercom-smart-d
    oorbell/>, ale to
    wymaga zdaje się jakiegoś abonamentu u nich w chmurze albo własnego
    serwera NAS z ich aplikacją. No i wizjer jest zintegrowany z dzwonkiem.

    Czy są takie urządzenia z tymi wydumanymi właściwościami? A może zna
    ktoś coś takiego na bazie open source, które dałoby się zaadaptować do
    istniejących urządzeń (jak Tasmota dla SonOFFa)?

    Mnie już głowa puchnie od szukania rozwiązania i nic sensownego na razie
    nie znalazłem, dlatego wolę spytać mądrzejszych i bardziej obeznanych w
    temacie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/