  • 11. Data: 2021-10-22 21:53:14
    Temat: Re: Wybuchający akumulator
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    ra_podczas_rozruchu_starego_silnika

    > Kłamiesz. W pecynke ci się wbiły i zanim zagipsowali to 3/4 oleju uciekło.

    Zenusiu nie kłam. Wiemy, że piszesz to z autopsji, ale w twoim przypadku
    ani kropli oleju nie uroniłeś, bo nigdy go nie było w twoim pustym łbie
    ubeckim.

  • 12. Data: 2021-10-22 21:57:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2021 11:11:22 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Miałem podobny wybuch ok 140 Ah akumulatora, gdy nieopatrznie zwarłem klemy
    kluczem, którymi je odkręcałem.
    > Ręka boska mnie obroniła (a konkretnie lewa ręka z kluczem, która przypadkiem
    osłaniała twarz - prawą mi się źle odkręcało w lewo).

    Ale to jakos swiezo po jezdzie czy ladowaniu bylo ?

    bo zwieranie aku olowiowego konczy sie tak

    https://www.youtube.com/watch?v=JHYX2ZcVaO0
    https://www.youtube.com/watch?v=cTMvBD12ayI
    https://youtu.be/AIT4BYJ2jCg?t=84

    J.

  • 13. Data: 2021-10-22 22:05:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/10/2021 21:57, J.F wrote:
    > bo zwieranie aku olowiowego konczy sie tak
    > https://www.youtube.com/watch?v=JHYX2ZcVaO0

    A co to się ogląda za pierdoły zamiast robic porządne flame na necie? Do
    ROBOTY!

  • 14. Data: 2021-10-23 00:52:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 października 2021 o 21:53:05 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    ra_podczas_rozruchu_starego_silnika

    > Zenusiu nie kłam. Wiemy, że piszesz to z autopsji, ale w twoim przypadku
    > ani kropli oleju nie uroniłeś, bo nigdy go nie było w twoim pustym łbie
    > ubeckim.
    Ziewwww debilu.

  • 15. Data: 2021-10-23 09:22:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prawdopodobnie po ładowaniu i zamknięte pomieszczenie (a nawet skrzynia na aku, choć
    oczywiście wentylowana).

    -----