  • 171. Data: 2022-07-20 21:55:14
    Temat: Re: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-lipca-2022 o 21:18, ii pisze:
    > Nie stać Cię na Twizy

    Nie znasz ceny Aixama a dalej ględzisz.

  • 172. Data: 2022-07-21 01:28:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.07.2022 o 21:55, _Master_ pisze:

    > Nie znasz ceny Aixama a dalej ględzisz.

    Z którego tłoczenia?

  • 173. Data: 2022-07-21 02:53:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-07-20 o 09:38, Cavallino pisze:

    > Zabrakło argumentów?

    > Zobaczylibyśmy, gdyby dostał na talerzu wszystko co mu się zamarzy.
    > A tak - może nie mieć czym....

    > Nie za darmo.

    Po pierwszych, nieco przesadzonych pogłoskach o rychłym bankructwie
    Rosji, o tym, że Putina otrują współpracownicy itp. okazuje się, że on
    na tej wojnie zarabia więcej, niż zarabiał zanim zaczął wojnę.
    Mało tego - teraz, kiedy okazało się, że USA mu nie dają rady, to
    jeszcze wzrósł status Putina w Chinach, Indiach i wielu innych krajach,
    które nie trzymają z zachodem. Teraz stał się dla nich takim kozakiem,
    który nie pozwala sobie na to, żeby mu prezydent USA i cały zachód razem
    wzięty w kaszę dmuchał.
    Pozycja zachodu wobec reszty świata, leci na pysk. Nikt nie musi się już
    USA bać i z zachodem liczyć.

    > Straci na tej wojnie tyle sprzętu i ludzi, że będzie się musiał
    > zastanowić nad kolejnym krokiem.

    Putin się przekonał, że plan opanowania Ukrainy w 4 dni to była mrzonka.
    My się przekonaliśmy, że gadanie Putina o "adekwatnej odpowiedzi", to
    nie jest czcze gadanie.
    Putin się przekonał, że Ukraina nie jest do opanowania w 4 dni, ale
    wspierana przez całe NATO i USA w wojnie prowadzonej już nie w 4 dni,
    tylko powoli, jednak mimo całego otrzymywanego wsparcia jednak przegrywa
    z jego kiepsko wyposażonym, posiadającym kiepskie morale i kiepsko
    dowodzonym wojskiem Putina.
    I my jako Polska i my jako zachód nic na to nie poradzimy.
    Mentalnie tkwimy w starym paradygmacie postkolonialnym, nie przyjmujemy
    do wiadomości, że coś się pozmieniało. Obudzimy się z ręką w nocniku,
    kiedy się zorientujemy, że światem rządzą już ChRL pod rękę z Putinem i
    Indiami, a sztamę trzymają z Iranem, Turcją. Afrykę już mają opanowaną
    swoją strefą wpływów, Ameryka Południowa nie będzie własną piersią
    zachodu bronić.

  • 174. Data: 2022-07-21 06:07:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-07-2022 o 02:53, Poldek pisze:

> [...]
    > tylko powoli, jednak mimo całego otrzymywanego wsparcia jednak przegrywa
    > z jego kiepsko wyposażonym, posiadającym kiepskie morale i kiepsko

    Wszystko zależy od punktu widzenia.
    Ten Twój jest tak proputinowski, że wstyd mi, iż ziemia jeszcze takich
    jego pachołów nosi, zwłaszcza w moim kraju.
    Większość produkuje podobne brednie za kasę, jeśli Ty robisz to za
    friko, to tym bardziej mi Cię żal.
    W każdym razie, ogarnij się i zachowaj te rewelacje dla siebie, bo
    czytać się ich nie da.
    Zwłaszcza na tej grupie.

    PLONK WARNING

  • 175. Data: 2022-07-21 13:40:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pomyśl tylko, ile setek lat robiła się dziupla w drzewie, a tu pszczółki w pół wiosny
    ją zasiedliły i zapełniły.

    -----