  • 11. Data: 2010-03-10 13:06:07
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: GK <g...@g...pl>

    VoyteG pisze:
    > Izabela K. śmiertelnie potrąciła mężczyznę i uciekła z miejsca
    > wypadku. Chwilę później wstawiła auto do warsztatu twierdząc, że
    > potrąciła sarnę. Gdy mechanicy wjechali autem na kanał, dokonali
    > makabrycznego odkrycia. Na podwoziu bmw znaleźli fragment ludzkiego
    > ciała.
    >
    > Calosc artykulu: http://tiny.pl/hgtvw
    >
    > Znieczulica przeraza..

    BMW i wszystko jasne...

  • 12. Data: 2010-03-10 13:08:33
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 12:54, to <t...@a...xyz> wrote:

    > ?

    Moze to nie kazdy rozumie, ze kobieta po stwierdzeniu, ze ma przed
    soba zwoki czlowieka (a moze jeszcze byla szansa na reanimacje, a ona
    byla w szoku?) wrocila do domu i... zaczela sie martwic o BMW, ktore
    szybko zawiozla do warsztatu... pewnie powinna pomyslec..."skoro i tak
    zabila, to czas zatroszyc sie o BMW"

  • 13. Data: 2010-03-10 13:11:58
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik GK napisał:

    > BMW i wszystko jasne...
    Mam rozumiec, ze zyjesz jak wiekszosc naszych rodakow stereotypami i dla
    Ciebie BMW w tym watku oznacza Bedziesz Mial Wypadek - ech.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-03-10 13:13:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    VoyteG wrote:

> [...]
    > szoku?) wrocila do domu i... zaczela sie martwic o BMW, ktore szybko
    > zawiozla do warsztatu... pewnie powinna pomyslec..."skoro i tak zabila,

    Oddała je do warsztatu żeby nie było dowodu jej udziału w wypadku, to
    raczej oczywiste.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-10 13:18:04
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Jacek Rudowski pisze:

    > Argument w stylu - "a gdyby Twoja matke/corke/kogokolwiek" jest fajny i wygodny,
    > bo odwoluje sie do emocji...

    Tu absolutna zgoda

    > ale moze jednak trzeba podejsc do tematu z rozsadkiem
    > i zastanowic sie przede wszystkim nad przyczynami wypadku.

    Wydaje mi się, że to zupełnie inna kwesta (ważna, ale chodzi o karę za
    przestępstwo i postępowanie sprawcy w związku z tym, a nie
    bezpieczeństwo ruchu drogowego)

    > I nie szukac z krwia w spojrzeniu zemsty, tylko jesli juz kary, ktora wyedukuje
    > sprawce, jesli wypadek byl efektem jego bezmyslnosci - choc nie zawsze w sumie tak
    > nawet jest.
    > I niekoniecznie, wbrew opinii wielu, niestety, zeby najlepsza edukacja zawsze byla
    kara
    > finansowa albo kara ograniczenia wolnosci.

    To jaką karę w tej konkretnej sytuacji "proponujesz"? Nie mamy może zbyt
    dużo danych, ale że to był człowiek, to raczej wiedziała (dość
    karkołomne wydaje się przypuszczenie, że po uderzeniu się nie zatrzymała
    i nie sprawdziła "co" to.

    > Pomijam juz fakt, ze byc moze babka w szoku uciekla - nie wiem, mozemy sobie tylko
    dywagowac
    > wszyscy tutaj - a potem tym bardziej myslala tylko o tym, jaka kara moze na nia
    spasc, wiec
    > robila tak, zeby tej kary, surowej wg. jej obaw, uniknac.
    > Zrobila w efekcie jeszcze gorzej najwyrazniej - ale obawiam sie, ze nie znajdujac
    sie
    > w takiej sytuacji mamy fantastyczny komfort braku osobistych emocji i szoku, ktory
    > powoduje, ze bardzo latwo przychodzi nam surowo oceniac.

    Wychodzi na to, że trzeba by zaostrzyć kary za ucieczkę z miejsca
    zdarzenia tak, aby było to mniej opłacalne, niż kombinowanie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2010-03-10 13:18:08
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    > ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie. Głupie społeczeństwo chce
    > je zaostrzać dalej, więc będzie ich uciekać coraz więcej.
    O ile dobrze zrozumialem to potracenie mialo miejsce 8 marca czyli w
    dzien kobiet, wiec mozna domniemac, ze Pani byla pod wplywam i stad
    ucieczka z miejsca zdarzenia
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2010-03-10 13:18:36
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 13:03, Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org> wrote:

    > Argument w stylu - "a gdyby Twoja matke/corke/kogokolwiek" jest fajny  i wygodny,
    > bo odwoluje sie do emocji...

    Kiedy - nawet przypadkiem - zabije prowadzac pojazd osobe, ktora nie
    jest moja matka/corka, to nie powinny poajwic sie te wlasciwe emocje?
    A moze powinny pojawic sie, tylko te, ze "jak mnie zlapia - posiedze".
    Moze te i tylko te?

    Nie, w tym przypadku byly tez inne bardzo wazne - "popsulam auto,
    trzeba je naprawic"...

  • 18. Data: 2010-03-10 13:27:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Wychodzi na to, że trzeba by zaostrzyć kary za ucieczkę z miejsca
    > zdarzenia tak, aby było to mniej opłacalne, niż kombinowanie.

    dokladnie tak, kara za ucieczke powinna byc duzo wyzsza, wtedy nie
    oplacaloby sie kombinowac

  • 19. Data: 2010-03-10 13:29:00
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 marzec (środa), gdy o godzinie 12:41 *to* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    > ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie. Głupie społeczeństwo chce
    > je zaostrzać dalej, więc będzie ich uciekać coraz więcej.

    nie pij więcej jak piszesz.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-10 13:28:41

  • 20. Data: 2010-03-10 13:31:49
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 10.03.2010 LEPEK <n...@n...net> napisał/a:

    > Wydaje mi się, że to zupełnie inna kwesta (ważna, ale chodzi o karę za
    > przestępstwo i postępowanie sprawcy w związku z tym, a nie
    > bezpieczeństwo ruchu drogowego)

    Ale ja nie mowie juz o bezpieczenstwie drogowym ogolnie nawet,
    tylko o tym zwyczajnie co do konkretnego wypadku doprowadzilo, w sensie
    konkretnych przyczyn - ale nie tylko tych modnych typu: jazda po pijanemu,
    przekroczenie dozwolonej
    predkosci i braruwa - tylko calego splotu przyczyn, analizujac wypadek.
    I na tej podstawie oceniac (domniemanego) sprawce.

> [...]
    > dużo danych, ale że to był człowiek, to raczej wiedziała (dość
    > karkołomne wydaje się przypuszczenie, że po uderzeniu się nie zatrzymała

    W tym wypadku nie proponuje jak na razie zadnej kary, bo nic nie wiemy tak
    naprawde o calej sytuacji - a nie mam zamiaru sie bawic, jak cala masa grupowiczow
    niejednokrotnie tutaj, w sedziego w tej sytuacji.

    > Wychodzi na to, że trzeba by zaostrzyć kary za ucieczkę z miejsca
    > zdarzenia tak, aby było to mniej opłacalne, niż kombinowanie.

    Nie, wychodzi na to, ze moze nalezaloby zapewnic rozsadny proces w tej sytuacji,
    a nie pod presja tlumu i mediow domagac sie od razu automatycznie surowej kary
    za doprowadzenie do wypadku.

    I moze przede wszystkim zrozumiec jednak, co trudne nie bedac w takiej sytuacji,
    ze w szoku czlowiek inaczej funkcjonuje i czesto nie zachowuje sie racjonalnie.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski