  • 11. Data: 2021-02-05 01:16:10
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-02-04 o 23:44, m4rkiz pisze:

    > Najprawdopodobniej czegoś nie wyklikali na stronie, a po prostu mowa o
    > różnicy w cenie spowodowanej różnymi dyskami, najlepiej zadzwonić.

    Po dalszych klikaniach dotarłem do specyfikacji na stronie producenta.
    Wychodzi, że ten droższy, który ma dysk 960 GB, powinien mieć fabrycznie
    dysk 512 GB i 8GB RAM.
    https://psref.lenovo.com/Detail/Legion/Lenovo_Legion
    _5_15ARH05H?M=82B1007BPB

    Czyli konfiguracja majdrowana przez x-kom z wymienionym dyskiem i RAM?

    A ten tańszy, ma fabrycznie dysk 1TB
    https://psref.lenovo.com/Detail/Legion/Lenovo_Legion
    _5_15ARH05H?M=82B1007DPB

    Czyli w tym byłby tylko dodany RAM przez x-kom.

    poza tym, nie znalazłem innych różnic.

    > Nie zastanawiałbym się ani chwili nad dopłata 150 zeta do 32 GB ram.

    Według specyfikacji producenta te komputery obsługują do 16GB RAM, ale
    to chyba nieprawda.

  • 12. Data: 2021-02-05 07:23:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > https://www.x-kom.pl/p/602026-notebook-laptop-156-le
    novo-legion-5-15-ryzen-7-16gb-960-rtx2060-144hz.html
    15 cali 1920p. Wiesz ze do nieskalowanej czcionki będziesz musiał używać
    lupy?

    ToMasz

  • 13. Data: 2021-02-05 08:58:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jeszcze dorzuć 5 stówek za windowsa jak już przy 5 tysiach masz takie
    dylematy ;-)

    A teraz przelicz sobie na blaszaka.

    Tak wiem UPARŁEŚ się grać na łóżku ;-)

  • 14. Data: 2021-02-05 09:23:44
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 08:58:12 +0100
    doszła do mnie wiadomość <601cfa95$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :
    >To jeszcze dorzuć 5 stówek za windowsa jak już przy 5 tysiach masz takie
    >dylematy ;-)
    >
    >A teraz przelicz sobie na blaszaka.
    >
    >Tak wiem UPARŁEŚ się grać na łóżku ;-)

    To trzeba dopisać do faq grupy.
    Chcesz laptopa z Ryzenem? Kup lepiej starego desktopa poleasingowego, zawsze możesz
    do
    niego dospawać rączkę i będziesz miał przenośny, a jak go wstawisz do wózka na zakupy
    podwędzonego z Biedry, to będzie nawet przewoźny. Zasilanie na wychodnym? Nie kłopot,
    stary UPS poleasingowy z podpiętym złomowanym akumulatorem od Stara da radę. Monitor
    można powiesić na rzepach z boku obudowy.
    Amen.

  • 15. Data: 2021-02-05 10:38:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ;-)

    Ja tylko przestrzegam przed wydaniem taki DUŻYCH pieniędzy.
    (dla mnie duże) niech sobie kupi wypasiony tablet laptop slim który da
    się TASZCZYĆ a do poważnego GRANIA BLASZAKA

    Mam w domu GRACZA których nie tknie palcem laptopa a ja nie grający też
    nie tknę.

    To nie jest jakieś widzimisię tylko DOŚWIADCZENIE

  • 16. Data: 2021-02-05 10:40:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zupełnie jak z onanizmem: kwestia religii.

    -----

  • 17. Data: 2021-02-05 10:42:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oh, fuck... ;-)))

    -----

  • 18. Data: 2021-02-05 10:42:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To trzeba dopisać do faq grupy.

    moim zdaniem obydwaj macie racje, tylko Ty masz argumenty z dupy.
    Pytający chce laptopa, ale prosi o rady. Laptop wypasiony, w większości
    wymienionych zadań będzie się nudził. Jeśli ma być najlepszym kompem w
    domu, to mały ekran będzie problemem. duża rozdzielczość, w niektórych
    przypadkach też. można byłoby kupić ieapada 320 z wolniejszym prockiem,
    ale i tak będzie się nudził, i z wolniejsza grafiką, ale stare gry
    pociągnie. Za resztę kasy kupić playstation albo xboxa do grania.
    wtedy Ty piszesz:

> [...]
    > Amen.
    > o ile dobrze zgaduje co chesz przekazać - to masz racje. ale patrz na
    argumenty. Master pisał _tylko o graniu_. Nie nie pograsz "przenośnie"
    bo procek z grafiką wyczerpią baterie w 5 minut. Punkciki na ekraniku
    będą tak małe że nie zobaczysz różnicy gdy grafika będzie wyświetlana w
    mniejszej rozdzielczości. Więc? Więc laptop podczas grania i tak będzie
    uwiązany do co najmniej gniazdka, a raczej też telewizora lub monitora.
    chyba że będzie grał w world of tanks, więc ideapad 320 z mx150 też
    styknie.

    Reasumując: doradzamy nie wydawanie pieniędzy na coś co jest przenośne,
    ale może działać jak porządna stacjonarka do gier, tyle że wtedy
    przestaje być przenośne, a kosztuje krocie. czy to jest uprzejme? Może i
    nie, ale jeśli to zaoszczędzi pytającemu wydatków - warto było. czy
    pytający może kupić to co chce - jasne - jego kasa, ale teraz PRZED
    zakupem będzie wiedział czego się spodziewać.

    ToMasz

  • 19. Data: 2021-02-05 10:59:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Feb 2021 00:43:11 +0100, Poldek napisał(a):

    > Laptop ma być uniwersalny do wszystkiego dla całej rodziny. Czyli
    > internet, zdjęcia i montowanie filmików pamiątkowych, szkoła zdalna i
    > gry też.

    Laptopa się kupuje kiedy potrzebujesz kompa w terenie. I 3 kanapy, stół
    i łóżko terenu jeszcze nie robią :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2021-02-05 11:05:11
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.02.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Laptopa się kupuje kiedy potrzebujesz kompa w terenie. I 3 kanapy, stół
    > i łóżko terenu jeszcze nie robią :)

    A huśtawka ogrodowa się łapie, czy jeszcze nie? :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.