  • 21. Data: 2021-11-21 04:32:40
    Temat: Re: Zestaw kilku wentylatorów
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    -usb-a-z-wtykiem-1x5-03m-5904422302207.html

    > To samo, ta sama kolejność kabli (a jakby nie, to i tak łatwo zamienić).
    > Nawet pewnie ta sama długość, ten na botland nie wygląda na 30cm, chyba że to
    "zdjęcie ilustracyjne".
    > Za te 9$ z amazona to bym Ci taki kabelek sam zrobił ;>
    > Ale 6zł można zapłacić (pewnie wysyłka drożej).

    A ile tych przewodow powinno byc? Na amazonie wydaje sie, jakby byly
    tylko 4 przewody (tyle powinno byc przewodow w kablu USB - 2xdane, + i
    -), a na tym botlandzie wyglada jakby bylo 5 przewodow.

  • 22. Data: 2021-11-21 13:15:46
    Od: Pcimol <...@...com>

    > A ile tych przewodow powinno byc? Na amazonie wydaje sie, jakby byly
    > tylko 4 przewody (tyle powinno byc przewodow w kablu USB - 2xdane, + i
    > -), a na tym botlandzie wyglada jakby bylo 5 przewodow.

    Dobrze jest.

    ->

    Wyprowadzenia przewodu:

    przewód czerwony - 5 V
    przewód biały lub żółty - linia danych D-
    przewód zielony - linia danych D+
    przewód czarny - GND
    przewód czarny zewnętrzny - ekran, obudowa

  • 23. Data: 2021-11-21 15:21:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 21 listopada 2021 o 04:32:43 UTC+1 Pawel napisał(a):
> [...]
    > tylko 4 przewody (tyle powinno byc przewodow w kablu USB - 2xdane, + i
    > -), a na tym botlandzie wyglada jakby bylo 5 przewodow.

    Na amazonie też jest 5 - żeby zobaczyć ten biały na białym tle potrzeba trochę magii
    albo być znawcą malarstwa abstrakcyjnego (vide "biały kwadrat na białym tle").

  • 24. Data: 2021-11-21 17:14:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-21 o 04:27, Pawel pisze:

> [...]
    safedual35-usb-3-0-11157742366

    > Ale to jest obudowa na dwa dyski.

    Nie. Chyba że sprzedający nie dopisał.
    https://allegro.pl/oferta/zewnetrzna-obudowa-na-2x-d
    ysk-3-5-sata-hdd-ssd-11367949169
    U tego jest na dwa dyski ale i wyższa cena.

    > A moglbys zerknac na jakies oznaczenia tej obudowy? Jakis model, albo
    > moze SMART cos wiecej pokazuje. Ewentualnie podrzucic zdjecie na maila.
    > Moze wyszukiwanie po zdjeciu by cos wskazalo.
    > A jak duze dyski obsluguje ta obudowa? Z tego co wiem, zwykle obudowy
    > USB maja limit wielkosci dyskow(Mam jedna, ktora obsluguje max 4TB), a
    > te drozsze, ktore obsluguja jakas tam funkcje, to wtedy obsluguja
    > wszystkie wielkosci dyskow.

    Na obudowie brak cech szczególnych, ale wygrzebałem pudełko.
    A na nim "USB3.0 SATA III HDD CASE Y-3351", producent UNITEK.
    Na stronie producenta już o nim nie pamiętają. Ale google znalazło.
    https://www.morele.net/kieszen-unitek-3-5-do-hdd-sat
    a-na-usb-3-0-y-3351-407847/

    Ja tam wkładałem dysk 2TB. Ale nie widzę powodów dla których nie
    poszedł by większy.

    > Najprawdopodbniej na tym sie skonczy, bo skoro zimą temp jest tak
    > wysoka, to latem pewnie bedzie duzo wyzsza.

    Czyli włóż do środka termometr i sprawdzaj co jakiś czas.