  • 11. Data: 2023-01-16 18:14:02
    Temat: Re: Zimówki wielosezon problemy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Jan 2023 12:42:45 +0100, rthrtrr wrote:
    > nowy samochód wyjechał na letnich michelinach, zamówiłem nowe kleberki,
    > wymieniłem u gumiarza- bardzo mocno dopompowane - jak zawsze 2,5 bara
    > samochód poszedł do garażu na miesiąc

    > poczekam jeszcze z miesiąc

    > podkładki:
    > https://allegro.pl/oferta/podkladki-pod-kola-ochrani
    acze-opon-2-sztuki-12878190516

    Moze to zmniejsza deformacje opony, ale przeciez i tak musi sie ugiac

    J.

  • 12. Data: 2023-01-16 20:55:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2023-01-16 o 13:47, m4rkiz pisze:

    > reklamacja
    > nigdy nie miałem ani nie słyszałem o podobnym problemie, jedne z zimówek
    > po 4 sezonach zostały na aucie do dojechania i podobny efekt nie
    > wystąpił nawet jak auto stało pod domem na asfalcie przez miesiąc kiedy
    > byłem na urlopie
    >
    > stawiam na problem z tymi konkretnymi gumami czy modelem, bo mógłbym to
    > zrozumieć przy +30 na pełnym słońcu, ale nie przy +5 w garażu

    Reklamacja jest dobra, jak masz drugi komplet opon.
    Lub ew. 4 cegły do ustawienia pojazdu :-)

  • 13. Data: 2023-01-16 22:34:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.01.2023 o 20:55, Poldek pisze:

    > Reklamacja jest dobra, jak masz drugi komplet opon.
    > Lub ew. 4 cegły do ustawienia pojazdu :-)

    No pisanie na usnecie też wiele nie pomoże.
    Jak odkształcenie faktycznie widoczne jest gołym okiem, to zrobiłbym
    zdjęcia/filmy wszystkich kół i przesłał je sprzedawcy, niech ten obmyśla
    jak załatwić rękojmię/reklamację.

  • 14. Data: 2023-01-17 11:31:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Jan 2023 20:55:36 +0100, Poldek wrote:

    > Reklamacja jest dobra, jak masz drugi komplet opon.
    > Lub ew. 4 cegły do ustawienia pojazdu :-)

    Ma letnie, a do prawdziwej zimy daleko :-(

    J.

  • 15. Data: 2023-01-18 21:45:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2023-01-16 o 22:34, nadir pisze:

> [...]
    > Jak odkształcenie faktycznie widoczne jest gołym okiem, to zrobiłbym
    > zdjęcia/filmy wszystkich kół i przesłał je sprzedawcy, niech ten obmyśla

    Sprzedawca nie myśli, tylko przesyła opony dalej - do producenta.
    Po miesiącu producent przysyła takie same opony, albo odrzuca reklamację
    i przysyła te same opony spowrotem.
    Jak masz drugi komplet, to koszt reklamacji to tylko koszt zdejmowania i
    zakładania opon u wulkanizatora plus koszt wysyłki opon do sprzedawcy.
    Jeżeli nie masz drugiego kompletu i nie masz skąd pożyczyć, to dochodzi
    jeszcze koszt biletu miesięcznego na tramwaj.

  • 16. Data: 2023-01-18 21:47:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2023-01-17 o 11:31, J.F pisze:

    > Ma letnie, a do prawdziwej zimy daleko :-(

    Okurat dzisiaj padał deszcz ze śniegiem. Nie chciałbym się dać złapać na
    drodze na letnich przy takiej pogodzie.

  • 17. Data: 2023-01-18 22:00:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-18 o 21:47, Poldek pisze:

    > Okurat dzisiaj padał deszcz ze śniegiem. Nie chciałbym się dać złapać na
    > drodze na letnich przy takiej pogodzie.

    Nic takiego. Kiedyś nie było letnich a zimy konkretne
    i się jakos jeździło. Pamiętam, że bywało z problemami,
    ale co spodziewane to nie zaskoczenie.

  • 18. Data: 2023-01-23 21:34:06
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.01.2023 o 22:00, cef pisze:

    > Nic takiego. Kiedyś nie było letnich a zimy konkretne
    >  i się jakos jeździło. Pamiętam, że bywało z problemami,
    > ale co spodziewane to nie zaskoczenie.

    Jak nie było letnich to jak mogły nie dać rady.

  • 19. Data: 2023-01-23 22:13:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-23 o 21:34, ii pisze:

    > Jak nie było letnich to jak mogły nie dać rady.

    Dobre, automatyczne zaprzeczenie.
    Nie było zimowych, a te co wtedy
    produkowali dawały radę :-)

  • 20. Data: 2023-01-23 22:31:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 21:34, ii pisze:

    > Jak nie było letnich to jak mogły nie dać rady.

    Ja od 6 lat nie zmieniam. Mam cały czas letnie ale staram się mieć 3
    lata i złom.

    Zimówki też wyjebię bo się zestarzały i zalegają. Żadnych problemów bo
    zimy obecnie to jak kiedyś jesień.

    Kiedyś jeździło się do "slików", stąd problem kiedyś.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>