  • 21. Data: 2007-02-05 08:37:40
    Temat: Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalnos'ci !
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 05 Feb 2007 09:20:09 +0100, VoMi7 wrote:

    > dalej udawać konkurencje :P
    > netia to jest firma, która jest nie poważna widać to jeszcze bardziej
    > jak wykupiła Futuro... 2 niepoważna firmy cos do siebie przyciąga.

    a najwiekszy lach to jest z wpuszczenia Netii w kalafiory o
    nazwie "oplaty licencyjne za..."

    najpierw bylo to prawo swiadczenia uslug telefonii stacjonarnej (gdzie
    niedlugo potym kazdy mogl to robic bez oplat), potem pasmo 2.4GHz (jak
    wyzej), a potem WiMax (ktory do rewelacji nie nalezy).

    --
    futszaK
    0601061867

  • 22. Data: 2007-02-05 08:55:37
    Od: m...@t...pl

    wimax to raczej tylko niespełniony sen, bo opłaty kolosalne, sprzęt
    jeszcze droższy, jakosc nie liczac firmy CambridgeBroadband marna albo
    średnia a przepustowosc 60bmps brutto / 45 mbps netto przy kanale
    14mhz se mozna wsadzic w 4 litery bo na 5 ghz da sie wiecej wycisnac,
    bez opłat, do tego fullduplex i jeszcze agreagacja do nxlink co moze
    dac wiecje niz 60mbps i turbo jak sie ktos odwazy aby łamac prawo na
    całego...za o wiele mniejsze pienadze

    liczyłem ze baza z 4 sektorami na 8 linków do wimaxa jest 20x droższa
    niz zestawienie tego na mikrotikach - fulllegal sprzet i soft

  • 23. Data: 2007-02-05 21:33:16
    Temat: Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalności !
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Radoslaw HORODNICZY <r...@g...com> wrote:

    > Uwazaj zebys sie nie zalapal na honeypot'a :)

    Nie sadze, aby az tyle ich bylo w okolicy, a po za tym nie mam potrzeby
    uzywania tych APow.

    --
    ŁT

  • 24. Data: 2007-02-06 12:53:51
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    SZ napisał(a):
    > Tak więc, jeszcze nie wszystkie łącza w Polsce to stałe / szerokopasmowe łącza.
    > :( Ale cóż, Polska zacofany kraj.... PIS musiałby rządzić z 40-50 kadencji żeby
    > wyciągnąć Polskę z tego wielkiego bagna :( (po rządach "elit" SLD i PO)

    nie no, tego to jeszcze nie slyszalem
    "ONI" stali za limitami w neostradzie :]

    --
    Mateo