  • 11. Data: 2021-08-09 21:48:03
    Temat: Re: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-09-sierpnia-2021 o 17:43, J.F pisze:

    > Nr u optyka zostawiles, adres e-mail, nr karty, telefonem zaplaciles?
    > :-)

    Tak zostawiłem nr tel. Lokalizacja w kamienicy w której jest wiele
    sklepów i lokali użytkowych. Płaciłem gotówką.

    Ale byłem tam 3 dni wcześniej i nie było takiego nawału reklam a
    siedziałem tam z godzinę. Teraz kilka minut.

    Potem _testowałem okulary przed komputerem (bez kamery) i smartfonem_.

    > Chyba jeszcze nie, ale ostroznosc na przyszlosc bardzo wskazana :-)

    Wy se tu jaja robicie ;-)

  • 12. Data: 2021-08-09 21:57:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-09 o 20:48, LordBluzg(R) pisze:

> [...]

    Pewnie tak.
    Dzieci 21 wieku mają optymistycznie wszystko włączone.

    Wyłącz lokalizację.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2021-08-09 22:09:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja wiem że to się wydaje śmieszne i normalny użtkownik powinien wiedzieć
    że szpiegują go wszędzie ale...

    Czy miarka się powoli nie przelewa?

    Czy za samą wygodę pozwalamy im na to wszystko?

    Może niech rozdają komórki za darmo jak twierdzi pewna pisarka ;-)

    Wtedy jest jakaś transakcja, jest towar jest i zapłata.

    PS. chyba zacznę używać przeglądarki która robi w konia algorytmy robiąc
    kliki na losowe linki.

  • 14. Data: 2021-08-09 22:31:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.08.2021 o 21:57, RadoslawF pisze:

    > Pewnie tak.
    > Dzieci 21 wieku mają optymistycznie wszystko włączone.

    > Wyłącz lokalizację.

    Nakichuj? Mam zawsze włączoną lokalizację, bo lubię :) WiFi jedynie
    wyłączam, bo źre wincyj prądu. Tak, mam świadomość brania udziału w
    globalnym zbieraniu danych przez innych ale korzyści dla mnie z tego,
    też jakieś są :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 15. Data: 2021-08-09 23:09:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2021 21:48:03 +0200, w <61118674$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Tak zostawiłem nr tel. Lokalizacja w kamienicy w której jest wiele
    > sklepów i lokali użytkowych. Płaciłem gotówką.

    Wprowadził nr do komórki, komórka wyeksportowała na konto Google.
    I Google już wie gdzie byłeś, bo nr właściciela jest skojarzony z jego firmą.
    Proste? :)

    > Ale byłem tam 3 dni wcześniej i nie było takiego nawału reklam a
    > siedziałem tam z godzinę. Teraz kilka minut.

    Jeszcze nie było gotowe pakietu reklam dla ciebie. A może wtedy jeszcze nie
    zapisał sobie twojej komórki :)

  • 16. Data: 2021-08-10 00:29:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-09 o 22:31, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > wyłączam, bo źre wincyj prądu. Tak, mam świadomość brania udziału w
    > globalnym zbieraniu danych przez innych ale korzyści dla mnie z tego,

    Żeby nie dostawać nachalnych reklam, nie być tak dokładnie śledzonym
    i nie tracić czas na czytanie próśb o opinię czegośtam.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2021-08-10 00:54:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.08.2021 o 00:29, RadoslawF pisze:

    > Żeby nie dostawać nachalnych reklam, nie być tak dokładnie śledzonym
    > i nie tracić czas na czytanie próśb o opinię czegośtam.

    Nojak nie jesteś przewodnikiem, to musisz być izolatorem :D

    Fajna funkcja ten izolator. Korzysta z innych przewodników a sam jest
    zwyczajnym pasożytem :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 18. Data: 2021-08-10 09:14:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Aug 2021 21:48:03 +0200, _Master_ wrote:

    > Tak zostawiłem nr tel. Lokalizacja w kamienicy w której jest wiele
    > sklepów i lokali użytkowych. Płaciłem gotówką.

    W takiej "kamienicy" byc moze da sie namierzyc po GPS do ktorego
    lokalu wszedles. W galerii handlowej to sobie kiepsko wyobrazam.
    Ale ... po wifi byc moze trywialnie.

    > Ale byłem tam 3 dni wcześniej i nie było takiego nawału reklam a
    > siedziałem tam z godzinę. Teraz kilka minut.
    >
    > Potem _testowałem okulary przed komputerem (bez kamery) i smartfonem_.

    Ja stale nosze okulary, a z reklam mam tylko Brillen ostatnio.
    Ale to kampania na cala Polske.

    > Wy se tu jaja robicie ;-)

    Takie czasy :-(

    Mozna namierzyc czego szukasz w google, do ktorego lokalu wchodzisz,
    o co w e-mailach pytasz, telekonferencje robisz - to sprawdzic co
    nosisz na nosie, nie robisz - tez mozna sprawdzic :-)
    Mozna sprawdzic jakie nr bluetooth w poblizu przechodza - potem im
    reklamy wyslac itp.

    Pozostaje sie pocieszyc, ze czesto to za pozno - okulary kupiles i
    kolejnych na razie nie chcesz.

    Ale ale ... optyka jak znalazles? Naprawde nie wpisales wczesniej do
    googla "okulary" ?

    J.

  • 19. Data: 2021-08-10 09:17:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 Aug 2021 23:09:52 +0200, r...@k...pl wrote:

> [...]
    > Proste? :)

    > Jeszcze nie było gotowe pakietu reklam dla ciebie. A może wtedy jeszcze nie

    no, jesli za pierwszym razem zlozyl zamowienie, to pewnie nr telefonu
    optyk gdzies wpisal.
    Tylko w jakis swoj program, a nie telefon, bo po co optykowi tylu
    klientow w komorce.

    Google przejal dane z programu?

    No chyba, ze po pierwszej wizycie Master wpisal nr do telefonu swojego
    :-)

    J.

  • 20. Data: 2021-08-10 09:35:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Aug 2021 22:31:44 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Nakichuj? Mam zawsze włączoną lokalizację, bo lubię :) WiFi jedynie
    > wyłączam, bo źre wincyj prądu.

    IMO - wifi zre mniej niz GPS.
    Ale to by warto sprawdzic w nowych urzadzeniach.

    W dodatku "lokalizacja" to teraz czesto po wifi leci.

    > Tak, mam świadomość brania udziału w
    > globalnym zbieraniu danych przez innych ale korzyści dla mnie z tego,
    > też jakieś są :)

    wiecej smiecia do odfiltrowania :-(

    J.