  • Data: 2007-09-18 19:59:22
    Temat: adresy PI </24
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba nie znajdę odpowiedniejszej grupy ;)
    Ostatnio doszły mnie słuchy że ripe zaczęło przydzielać adresy PI
    mniejsze niż /24. Ot: 193.34.193.0/25 albo 195.60.92.128/26

    Pytanie brzmi - co na to providerzy? ;)
    Netia bodajże standardowo filtruje adresy mniejsze niż /24. Sporo innych
    (mniejszych) providerów również. Zresztą sam mam założony filtr
    odfiltrowujący "śmieci".

    Takie adresy typu /25 albo /26 "powinno" się wpuszczać, czy raczej są
    one wyłącznie do wewnętrznych potrzeb "właściciela" i nie ma sensu się
    nimi przejmować?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/