  • 31. Data: 2022-11-15 22:17:53
    Temat: Re: autostradowo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2022 o 22:12, ii pisze:

    > Po prostu jedzie na tempomacie.

    T niech se kliknie przycisk minus.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-11-15 22:18:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.11.2022 o 18:11, J.F pisze:

    > Jest napisane natomiast, ze nalezy jechac przy prawej krawedzi jezdni.
    > Lewy pas to zdecydowanie nie jest to :-)
    >
    > W sumie - w miastach dalbym wyjatek, bo pasow wiele i co chwila skręt
    > w lewo grozi, ale na autostradach nie widze powodow :-)

    Już pisałem. Na autostradach ruch jest bardziej rozstrzelony i
    generalnie łatwiej jechać swoim pasem i wyprzedzać niż ciągle ładować
    się na pas, którym na pewno nie uda się wyprzedzać.

    Jadę se często pyr pyr pyr lewym bo krótszy zakręt, notabene to robi
    różnicę wyprzedzania właśnie przy równo ustawionych tempomatach, i tak
    jadąc pozwalam się wyprzedzić prawym, nikt nie protestuje, po prostu
    sobie jedziemy "każdy swoim". Brakuje tylko jakiejś sygnalizacji
    jednoznacznej by wyprzedzający prawym, a generalnie dowolnym, wiedział
    że mu nie zjadę, co zresztą wpisuje się w ślamazarnych którzy sobie ten
    migacz załączają jak już zjeżdżają nie wiadomo po ...ja.

  • 33. Data: 2022-11-15 22:23:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.11.2022 o 17:49, J.F pisze:

    > Az tak to ja sie niespieszę :-)
    >
    > No ale dobra - zjade na prawo, dam sie wyprzedzic, zaraz zjade na lewo
    > ... i teraz ten przede mną, powinien dac sie wyprzedzic ? :-)

    Weź Ty nagraj filmik a nie teoretyzujesz. Zbadamy, zatwierdzimy i
    będziesz tak jeździł jak zatwierdzimy. :-)

  • 34. Data: 2022-11-15 23:45:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.11.2022 o 20:02, Shrek pisze:

    > Chyba jakiś shakowany, bo normalnie to automat na dupie nie siedzi.

    Ręczny tempomat znaczy się ... nożny.