  • 11. Data: 2022-10-06 14:41:00
    Temat: Re: energia elektryczna
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Spoko, ani nie zamarzniemy ani prądu nie zabraknie. Na marginesie, czy
    > do twego zakutego łba dotarła informacja że w trybie pilnym buduje się
    > kabel energetyczny między Egiptem a Grecją?

    No to się Grecy ucieszą.

  • 12. Data: 2022-10-06 14:56:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Oct 2022 14:01:25 +0200, ii wrote:

    > Dyskusja nad wysokością grzywien w mandatach nie ma sensu. To jest
    > dyskusja o ty jak bardzo można ludzi okradać w imię takiego czy innego
    > ideału i o tym jak duży udział ma państwo w popełnianiu wykroczeń.

    Na tym panstwo polega, ze ma jakies ideały, i ma aparat przymusu.

    Ale mozesz sie Szwedów popytać jak to z tym Vision Zero ... az tak
    wolno, to obywatele nie chcą jezdzic, w d* maja ideały?

    J.

  • 13. Data: 2022-10-06 18:48:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo jesteś, bez względu na to czy masz czy nie masz racji
    ;)

    Jestem w pełni zaszczepionym nieszczepem i kubicującą ukraincom onucą;)
    Dożyliśmy czasów, gdzie znajomość matematyki, obsługi googla i iq
    większe od patyczaka jest już na skraju szurstwa;)

    A poza tym,
    > wymieszałeś w jednym garnku rzeczy nie mające z sobą wiele wspólnego,
    > jak skutki kryzysu klimatycznego z głupotą kolejnych paru rządów w
    > Polsce, efekty nadwrażliwości gospodarki kapitalistycznej na najmniejsze
    > nawet niedobory które powstały na skutek zakręcenia gazu przez Rosję,
    > cyniczne zabiegi lobby węglowego w kraju z propagandowym narzekaniem
    > opozycji jakobyśmy mieli zamarznąć tej zimy.

    Bez znaczenia - efekt jest taki, że po prostu jakbyś zamienił spalinki
    na elektryki to fizyka (która ma w dupie dlaczego tak się stało)
    sprowadzi cię do parteru.

    > Spoko, ani nie zamarzniemy ani prądu nie zabraknie.

    Zabraknie kasy na rachunek;)

    > Na marginesie, czy
    > do twego zakutego łba dotarła informacja że w trybie pilnym buduje się
    > kabel energetyczny między Egiptem a Grecją?

    No i co z tego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2022-10-06 18:49:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 11:06, T. pisze:

    > Pierdzielisz. UB będzie pracować zdalnie z powodów finansowych, a nie
    > energetyczynych.

    I to jest myśl. Węgiel sprzedawać za 20k za tonę i będzie można
    powiedzieć "jakie braki, przecież podaż przewyższa popyt";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-10-06 18:55:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 11:28, _Master_ pisze:

    > Ty jesteś pełną gębą KONFEDERAT.
    >
    > Uświadom to sobie i zmień w końcu stopkę.

    NIe pierdol. Konfederaci mogą sobie gadać bezkarnie wszystko bo
    generalnie chuj od nich zależy, ale ich jedyne realne osiągnięcia to
    nakaz rodzenia płodów z wadami letalnymi i zakaz handlu w niedzielę.
    Trochę ironiczne jak na partię "wolnościową" Także ten tego... Pozostane
    przy sygnaturce. Przynajmniej na razie, bo mam parę pomysłów, tylko
    poczekać trochę trzeba.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-10-06 19:38:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2022 18:48:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > No i co z tego?

    Jeden z powodów dla których nie masz racji. Ale to nie na twój rozum,
    jak widać...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2022-10-06 20:38:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.10.2022 o 18:55, Shrek pisze:

    > NIe pierdol. Konfederaci mogą sobie gadać bezkarnie wszystko bo
    > generalnie chuj od nich zależy, ale ich jedyne realne osiągnięcia to
    > nakaz rodzenia płodów z wadami letalnymi

    Mówisz?

    > i zakaz handlu w niedzielę.

    Że co?!

    > Trochę ironiczne jak na partię "wolnościową"

    http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/alb
    "
    ..
    koalicja o charakterze prawicowym i eurosceptycznym
    ..
    Ideologia polityczna

    konserwatywny liberalizm, narodowy liberalizm, narodowy konserwatyzm,
    ordoliberalizm, eurosceptycyzm
    ..
    "

    > Także ten tego...

    .. pierdolisz?

    > Pozostane
    > przy sygnaturce. Przynajmniej na razie, bo mam parę pomysłów, tylko
    > poczekać trochę trzeba.

    Na jw?

  • 18. Data: 2022-10-06 20:42:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2022 20:38, ii wrote:
> [...]
    > ..
    > Ideologia polityczna
    >
    > konserwatywny liberalizm, narodowy liberalizm, narodowy konserwatyzm,

    Brakuje: debilizm.

    Choć w sumie może i nie, wynika przeciez z powyższego wprost.

  • 19. Data: 2022-10-06 21:05:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 18:48, Shrek pisze:

    > Bez znaczenia - efekt jest taki, że po prostu jakbyś zamienił spalinki
    > na elektryki to fizyka (która ma w dupie dlaczego tak się stało)
    > sprowadzi cię do parteru.

    Się okaże - ty osobiście może nie, ale dla kogoś raczej zbraknie.

    > Zabraknie kasy na rachunek;)

    Kasę to akurat można dodrukować. Powodem zbraknięcia kasy będzie brak
    towaru. Popyt się nie spina z podażą. I o tym piszę - system się składa
    bez dodatkowych 15 milionów elektryków. Chuja jesteśmy gotowi na
    elektromobilność jak się nam system składa i bez tego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-10-06 21:09:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 20:38, ii pisze:

    > Mówisz?

    A co jeszcze wylegislowali?

    > Że co?!

    Normalnie - sprawdź sobie jak obecni konfederacji wtedy głosowali:P
    Znaczy, co wtedy w sejmie byli.

> [...]
    > ..
    > Ideologia polityczna
    >
    > konserwatywny liberalizm, narodowy liberalizm, narodowy konserwatyzm,

    dlatego piszę "wolnościową" w cudzysłowiu. Tak ją reklamują ich kuce.

    > Na jw?

    Co jw?

    --
    Shrek