  • 31. Data: 2009-02-23 14:31:16
    Temat: Re: karta pomiaru temperatury
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Nie potrzebujesz absolutnie nic, jedynie zakupic 100 sensorow, troche
    > kabla telefonicznego (lepszej jakosci, mozliwie skretka 3 przewodowa,
    > pewnie bedzie dostepna 4-przewodowa), kilka oprnikow,diod do wykonania
    > interface z seryjnym portem i jeden wieczor na zrobienie projektu.
    > Wszystkie 100 sensorow podlaczys rownolegle (data na jednym przewodzie)
    > Reszta jest gotowe i darmowe(!).

    100 czujnikow podlaczonych przez pasywny konwerter RS232-1-wire, raczysz
    zartowac.

  • 32. Data: 2009-02-23 23:10:27
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Gdybyś zdecydował się na rozwiązanie na DS1820 lub podobnych
    > elementach nie mających obudowy, to mogę zaoferować powyższe czujniki
    > w fajnych metalowych obudowach.

    Wrzuć gdzieś zdjęcia i ceny - może będzie więcej zainteresowanych.
    Np. ja. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 33. Data: 2009-02-24 11:56:49
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > 100 czujnikow podlaczonych przez pasywny konwerter RS232-1-wire, raczysz
    > zartowac.

    A w czym problem, jeśli układ w stanie czuwania pobiera 1uA ?

  • 34. Data: 2009-02-24 14:23:10
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    William pisze:
    > Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w czym problem, jeśli układ w stanie czuwania pobiera 1uA ?

    W tym, ze nie chodzi o pobor pradu tylko o pojemnosc wnoszona przez
    uklad i czas jaki jest potrzebny na jej przeladowanie.