  • 1. Data: 2009-08-04 07:42:53
    Temat: kombajn do lutowania i rozlutowywania
    Od: "ARO" <n...@m...harvesterom.pl>

    Witam.

    Czy ktos z was ma doswiadczenie z tym sprzetem?
    - rozlutownica ZD-915,
    - stacja lutujaco rozlutowujaca ZD-917,
    - stacja lutownicza z goracym powietrzem PT AOYUE 968,
    - gorące powietrze PT 852 (AOYUE?),

    Dostapnosc i jakosc czesci zamiennych i materialow eksploatacyjnych do w/w
    ma dla mnie znaczenie.

    Planuje sobie zlozyc zestaw lutujaco rozlutowujacy w cenie tak do okolo
    800pln. Da rade? Moja propozycja to 915+968. Czy lepiej dolozyc i kupic cos
    lepszego? Jezeli tak, to co i dlaczego?

    Lutowanie trafia mi sie rzadko - srednio raz na pol roku. Ale jak juz sie
    trafi to jade z tym ostro nawet po 14h dziennie przez 2-3 tygodnie.
    Transformatorowka i odsysacz sprezynowy w takim trybie pracy zaczyna mnie
    juz draznic.

    pzdr
    --
    ARO

  • 2. Data: 2009-08-05 00:41:17
    Temat: Re: kombajn do lutowania i rozlutowywania
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 4 Aug 2009 09:42:53 +0200 "ARO" <n...@m...harvesterom.pl>
    napisał:

    >- gorące powietrze PT 852 (AOYUE?),

    Tę ma kolega. Zadowolony poza tym że co jakiś czas pada grzałka. Po
    prostu pada i już :-(

    Gdzieś te grzałki dokupuje, ale nie wiem gdzie.

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.