  • 81. Data: 2021-03-14 00:10:17
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-02-19 o 18:20, PiteR pisze:
> [...]
    > dalsze podwyżki.
    >
    > Według czwartkowych danych Biura Maklerskiego Reflex za litr benzyny
    > bezołowiowej 95 płaciliśmy średnio 4,85 zł, benzyny bezołowiowej 98 -
    > 5,15 zł, oleju napędowego - 4,84 zł, a autogazu - 2,42 zł. Oznacza to
    > wzrost w ciągu tygodnia o średnio 9-10 groszy na litrze w zależności od
    > rodzaj paliwa.
    >
    > Analitycy biura zwrócili uwagę, że "na razie na nielicznej części
    > stacji, ale po raz pierwszy od marca ubiegłego roku, ceny benzyny
    > bezołowiowej 95 i oleju napędowego wzrosły w tym tygodniu w okolice 5 i

    Ależ po pierwsze to bez znaczenia, bo zmiany cen są niewielkie. A po
    drugie paliwo jest o wiele za tanie. Pełno jest ludzi, którzy zabijają
    czas zapierdalając po mieście, gdyż nie mają lepszego pomysłu, co
    mogliby ze sobą zrobić.

  • 82. Data: 2021-03-14 12:32:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.03.2021 o 22:51, Cavallino pisze:

    > Bo?
    > Pierwszy sekretarz będzie mi teraz menu wybierał?

    > To drugie.
    > Woda bez smaku, to jest dla zwierząt.

    Człowiek to poniekąd zwierzę :-)

  • 83. Data: 2021-03-14 12:33:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.03.2021 o 00:10, Poldek pisze:

> [...]
    > drugie paliwo jest o wiele za tanie. Pełno jest ludzi, którzy zabijają
    > czas zapierdalając po mieście, gdyż nie mają lepszego pomysłu, co

    No i jedzenie. Piechochodami zapylają po mieście a mogliby przed
    telewizorem siedzieć. :-)