  • 41. Data: 2023-01-23 11:09:54
    Temat: Re: [media] wjechał pan pod zakaz ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Jan 2023 08:28:31 +0100, Shrek wrote:

    > W sumie dobre pytanie - jest miejsce wyznaczone znakiem poziomym na
    > chodniku. Stoi również zakaz zatrzymywania z napisem pow. 15 min. na
    > znaku. Znalazłem karteczkę od straszników, "postój w strefie znaku B16".

    a) w UPoRD jest "znakow ustawionych przestrzegac"

    b) sa przyklady z ostatnich lat, gdy sad sie zgodzil z obywatelem.
    czy to juz mozna nazwac praktyką sądową ?

    J.

  • 42. Data: 2023-01-23 16:30:35
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > W rozporządzeniu nie przewidziano, że znak B36 może działać "na minuty" - do tego
    jest inny
    > znak B-35.

    Dlaczego klamiesz...

    --
    Tomasz

  • 43. Data: 2023-01-23 16:38:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 07:30, Jacek pisze:

    > Gołosłowne stwierdzenie. Pytałem o źródło.

    Żródło, że zarządca ma działać w ramach rozporządenia o długiej nazwie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2023-01-23 16:38:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 11:09, J.F pisze:

    > a) w UPoRD jest "znakow ustawionych przestrzegac"
    >
    > b) sa przyklady z ostatnich lat, gdy sad sie zgodzil z obywatelem.
    > czy to juz mozna nazwac praktyką sądową ?

    Dam znać jak się potoczy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-01-23 18:41:59
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Jacek w

    > To samo zastrzeżenie.

    Jakie?
    Że nie czytasz, albo, że nie rozumiesz co zostało napisane?

    > opanujcie się :)

    Sam sie opanuj, najpierw przeczytaj całość, potem wyciągaj wnioski, a
    dopiero potem odpowiadaj...

    A nie, że odpowiesz na wybraną kwestię z całej wiadomości -- tak tylko marne
    trolle robią... :P

    --
    Tomasz

  • 46. Data: 2023-01-25 10:32:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może być ch..owo.
    Moich pytań do projektanta organizacji ruchu/świadka na rozprawie czy znak jest
    umieszczony zgodnie z przepisami (ustawą i
    rozporządzeniem) sędzia nie pozwoliła protokołować (odpowiedział "nie, wysoki sądzie,
    są niezgodne" bo ewidentnie był niezgodny),
    gdyż wg niej "zostały zgłoszone za późno".
    To kiedy ja miałem zadawać pytania projektantowi/świadkowi (zawnioskowanemu przeze
    mnie)??
    Możesz trafić na ten samo okaz ;-). I nie dziw się, że popieram Zbyszka Z. :-).
    BTW zamiast rozpraw mogłyby być maszyny losujące, tylko zmarnowałyby się immunitety i
    stany spoczynku.

    -----

  • 47. Data: 2023-01-26 00:16:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2023 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Z. :-).
    > BTW zamiast rozpraw mogłyby być maszyny losujące, tylko zmarnowałyby się

    Ale on był umieszczony zgodnie z przepisami (pomijając że to wcale nie
    znak, bo takiego nie ma w rozporządzeniu), tylko nie obejmuje
    wyznaczonych miejsc. A ja stałem na wyznaczonym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-01-26 10:29:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 16:38, Shrek pisze:

    > Dam znać jak się potoczy.

    Po wizycie u straszników - umorzone.

    Pani nie chciała dać za wygraną, twierdziła że pierwszy raz słyszy tym
    że zakaz zatrzymywania nie dotyczy miejsc wyznaczonych. Na pytanie jaki
    jest je zdaniem sens wyznaczania miejsc postojowych na których jest
    zakaz postoju stwierdziła "że on tu nie jest od sensu, a wogóle to prawo
    nie musi być sensowe". W końcu z sąsiedniego pokoju przylazł jakiś drugi
    strażnik tłumaczyć jej że się myli, ale z nim też się kłóciła, potem
    polazła gdzieś na dwie minuty i jak wróciła to mówi że co prawda nie mam
    racji ale mi wyjątkowo umorzą. Powiedziałem, że jak nie mam racji to
    chyba nie umorzą tylko pouczą, ale ja pouczenia nie przyjmuje bo nic
    złego nie zrobiłem. Dostała majdfaka i w kółko powtarzała że "nie ma pan
    racji ale wyjątkowo umorzą".

    Kurwa - co za idioci tam pracują. NIe dość że nie znają przepisów, to
    jeszcze przyłapani na oczywistej wadzie ich rozumowania brną w kółko...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!