  • 31. Data: 2023-01-22 18:21:41
    Temat: Re: [media] wjechał pan pod zakaz ...
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w
    <news:tqjqpj$6nr$14$Shrek@news.chmurka.net>:

    > To jak będziesz to obejrzyj i daj znać do jakich doszedłeś wnosków:P

    PizzaHut blisko, możemy się spotkać i przedyskutować -- czego się
    obawiasz?...

    --
    Tomasz

  • 32. Data: 2023-01-22 18:23:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 18:21, To.Ja pisze:

    > PizzaHut blisko, możemy się spotkać i przedyskutować -- czego się
    > obawiasz?...

    A po co? Obejrzyj sobie i powiedz co wywnioskowałeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-01-22 18:30:28
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > A po co? Obejrzyj sobie i powiedz co wywnioskowałeś.

    Bo możemy pogadać f2f i wspólnie coś napisać tutaj?

    Ja stawiam! -- do 100PLN, możesz zaprosić rodzinę/do domu zabrać...

    Czego się obawiasz?

    :P

    --
    Tomasz

  • 34. Data: 2023-01-22 18:32:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 18:30, To.Ja pisze:
    > Shrek w

    > Bo możemy pogadać f2f i wspólnie coś napisać tutaj?
    >
    > Ja stawiam! -- do 100PLN, możesz zaprosić rodzinę/do domu zabrać...

    Dzięki - stać mnie a ludzi z netu do domu nie zapraszam.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-01-22 18:36:03
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Dzięki - stać mnie a ludzi z netu do domu nie zapraszam.

    Ale kto ci się wpraszał do domu? O PizzaHut pisałem, którą masz na parterze
    -- czego się obawiasz?

    --
    Tomasz

  • 36. Data: 2023-01-22 18:37:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 18:36, To.Ja pisze:

    > Ale kto ci się wpraszał do domu?

    Do domu zabrać? Nie naprzykrzaj się - nie umawiam się z męzczyznami z
    internetu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-01-22 18:57:27
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Do domu zabrać?

    Tego co nie zjemy -- tak trudno pojąć... ;P

    > nie umawiam się z męzczyznami z internetu.

    Dobrze, podsumowując:

    - jesteś tchórzem w rzeczywistym świecie;
    - boisz się bezpośredniego spotkania;
    - tak samo bałeś się 3 lata temu;
    - udajesz guru na wielu grupach usenetowych w hierarchii pl

    Mam cię.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    FUT: pl.test
    --
    Tomasz

  • 38. Data: 2023-01-22 21:06:30
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 22 Jan 2023 16:28:00 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > Stąd, że znak nie może wymagać więcej niż rozporządzenie które go
    > wprowadza.

    Czyli sobie wymyśliłeś zasadę. Albo coś nieudolnie skonfabulowałeś na
    podstawie zasłyszanych kiedyś informacji, niewykluczone że prawdziwych i
    niestety nie wiesz gdzie leży źródło.

    --
    Jacek

  • 39. Data: 2023-01-22 21:22:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 21:06, Jacek pisze:

    > Czyli sobie wymyśliłeś zasadę.

    To nie ja wymyśliłem sobie zasadę a jest to zasada prawa. Zarządca może
    działać w zakresie prawa. Zarządca może sobie znakami robić to, co
    przewidziano w rozporządzeniu. Na przykład nie możesz sobie postawić
    znaku "zakaz ruchu rowerów" i pod tym dopisać "dotyczy również golfa
    zenka, którego z którym sołtys ma sprawę o miedzę". W rozporządzeniu nie
    przewidziano, że znak B36 może działać "na minuty" - do tego jest inny
    znak B-35. I nie działa on (zresztą B-35 chyba też nie) na miejsca
    wyznaczone.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-01-23 07:30:32
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 22 Jan 2023 21:22:15 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > To nie ja wymyśliłem sobie zasadę a jest to zasada prawa.

    Gołosłowne stwierdzenie. Pytałem o źródło.

    --
    Jacek