  • 101. Data: 2021-06-14 20:12:18
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-czerwca-2021 o 12:44, RadoslawF pisze:
    > Nie było mowy o pracy tylko o używaniu myszek.
    > Przestań zaklinać rzeczywistość.

    A jednak nie czytasz. Ale skomentować to jesteś pierwszy.

    A to moja wina. Ja źle ;-)

  • 102. Data: 2021-06-14 20:12:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s9t5mp$bgp$...@g...aioe.org

    > Moja wersja jest pod PS/2 i w tym problem aby ocenić rozdzielczość.
    > Na monitorze kompa wygląda to dobrze, ale nie podejmuję się oceny
    > używania np na 50" telewizorze. Bo prawdę pisząc to jeszcze nie
    > widziałem myszy które by dały radę z pracą na takich ekranach.

    Moim zdaniem nie monitorowe cale są istotne, lecz monitorowe piksele...
    Jakkolwiek nikła jest rozdzielczość myszy -- rozdzielczość palca
    błądzącego po telefonicznym szkle jest mniejsza...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 103. Data: 2021-06-14 20:49:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-14 o 20:12, _Master_ pisze:

    > A jednak nie czytasz. Ale skomentować to jesteś pierwszy.

    > A to moja wina. Ja źle ;-)

    Bo nie czytasz a przypisujesz to innym.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2021-06-14 21:22:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 105. Data: 2021-06-17 11:19:29
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" s9n9mm$1bv4$...@g...aioe.org

    > Niby tak, ale mam aż -- 4 przyciski, dwa kółka, dwa dongle USB itd... ;)

    Ale tylko jedna ręka do użytku..

  • 106. Data: 2021-06-17 11:20:29
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Jakkolwiek nikła jest rozdzielczość myszy -- rozdzielczość palca
    > błądzącego po telefonicznym szkle jest mniejsza...

    A huzia tam go wie o co chodzi. Ale co by nie było to myszy do dużych
    ekranów to niezbyt dobry pomysł.  Tej całej bezładności i braku precyzji
    kursora  uniknąć się (chyba) nie da.