  • 91. Data: 2021-06-13 16:33:59
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 15:56, RadoslawF pisze:

    > I zadali by pytanie po co to robisz?

    Wiedzą że mam powód aby to robić.
    Z czasem przybywa w firmie dwumonitorowych stanowisk. Zwłaszcza jak
    zakazałem wyrzucać stare 17" Delle na śmietnik ;-)

    > Przykro mi, pierdoły pisałeś jeszcze przed pojawieniem się tych zarzutów.

    Przeczytaj jeszcze raz.

    > Jak widać nie do końca.

    Beton bez argumentów.
    Zaraz pewnie będzie sypał wyzwiskami ;-)

    > A po co pamiętać o jakichś bateriach?
    > podpinasz kabel i nie ma problemu. :-)

    Wiele razy już to słyszałem. A po kilku tygodniach: "Wiesz to nie był
    głupi pomysł" ;-)

  • 92. Data: 2021-06-13 21:23:02
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    ?

    > Podaj statystyki najlepiej na przestrzeni lat (podałem model który nie
    > laguje a kosztuje marne 200 zł.)

    Marne pieniądze to myszka z marketu za pięć z groszami
    a nie dwieście złotych.

    > Już napisałem że jestem SKNERĄ i nie kupuję emeizingów tylko to co jest
    > dobre dla mojego zdrowia i kieszeni.

    Chyba tylko tak się przedstawiasz dla udowodnienia swojej racji.

    > Nakiś nawiedzony jesteś? Napisałem dokładnie z jakimi nie mam problemów
    > od 10 lat.

    Ale inni mają. I nawet to opisali.
    Znowu chcesz udawać że masz rację bo tobie pasuje i uważasz
    że dobrze działa?

    > Dobra. Idź się kłócić z kimś innym. Z betonem się nie da dyskutować.
    > Beton kiedyś używał hujowej myszki. Zniechęcił się i już tak mu zostało
    > Są tacy ludzie. Szanujemy ich. Czasem chcemy pomóc. Nie zawsze się udaje
    > ;-)

    Ale ty nie dyskutujesz, twój główny argument brzmi że tobie
    taka myszka odpowiada więc innym tez powinna.

    pozdrawiam

  • 93. Data: 2021-06-13 21:27:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 16:33, _Master_ pisze:

    > Wiedzą że mam powód aby to robić.
    > Z czasem przybywa w firmie dwumonitorowych stanowisk. Zwłaszcza jak
    > zakazałem wyrzucać stare 17" Delle na śmietnik ;-)

    Za dużo wycinasz i potem odpowiadasz nie na temat.
    Co ma liczba przybywających dwu monitorowych stanowisk
    do konieczności trzymania zapasowej baterii do myszki?

    > Przeczytaj jeszcze raz.

    Przeczytałem i dalej widzę twoje pierdoły.

    > Beton bez argumentów.
    > Zaraz pewnie będzie sypał wyzwiskami ;-)

    Tak, beton twierdzący że skoro jemu pasują muszki bezprzewodowe
    to innym też powinny. Prawdziwy oryginalny beton. :-)

    > Wiele razy już to słyszałem. A po kilku tygodniach: "Wiesz to nie był
    > głupi pomysł" ;-)

    Ja wiele razy słyszałem to samo jak posiadacz wrócił do
    gryzonia z ogonkiem. :-)

    pozdrawiam

  • 94. Data: 2021-06-13 22:05:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 21:27, RadoslawF pisze:
    > Za dużo wycinasz i potem odpowiadasz nie na temat.
    > Co ma liczba przybywających dwu monitorowych stanowisk
    > do konieczności trzymania zapasowej baterii do myszki?

    Skoro trzy zdania złożone sprawiają Ci problem to nie ma sensu tłumaczyć
    związku. Idź znajdź sobie sparingpartnera gdzieś w piaskownicy
    To moja wina. Ja źle. ;-)

  • 95. Data: 2021-06-13 22:07:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 21:23, RadoslawF pisze:
    > Marne pieniądze to myszka z marketu za pięć z groszami
    > a nie dwieście złotych.

    To i praca tą myszką pewnie za miskę ryżu ;-)

  • 96. Data: 2021-06-13 22:12:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 21:23, RadoslawF pisze:
    > Ale inni mają. I nawet to opisali.
    > Znowu chcesz udawać że masz rację bo tobie pasuje i uważasz
    > że dobrze działa?
    Czy ja gdzieś napisałem że te problemy z lagowaniem itp to mają
    użytkownicy z głową.

    A... napisałem o braku pamięci o baterii...
    Tylko nie przeinaczaj ;-)

    Napisałem wyraźnie jakie modele i ile kosztują działają DOBRZE i nie
    rujnują kieszeni kiedy działają 4-5 lat.

    Skąpstwo 200 zł kiedy mowa jest o pracy uważam za śmieszne.

  • 97. Data: 2021-06-14 12:43:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 22:05, _Master_ pisze:

    > Skoro trzy zdania złożone sprawiają Ci problem to nie ma sensu tłumaczyć
    > związku. Idź znajdź sobie sparingpartnera gdzieś w piaskownicy
    > To moja wina. Ja źle. ;-)

    Zastosuj swojąradę do siebie.

    pozdrawiam

  • 98. Data: 2021-06-14 12:44:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 22:12, _Master_ pisze:

> [...]
    > rujnują kieszeni kiedy działają 4-5 lat.
    >
    > Skąpstwo 200 zł kiedy mowa jest o pracy uważam za śmieszne.

    Nie było mowy o pracy tylko o używaniu myszek.
    Przestań zaklinać rzeczywistość.

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2021-06-14 20:02:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s9n9mm$1bv4$...@g...aioe.org

    > Zapłaciłeś 20 a mi robisz uwagi że przepłaciłem płacąc 15zł?

    Niby tak, ale mam aż -- 4 przyciski, dwa kółka, dwa dongle USB itd... ;)

    --

  • 100. Data: 2021-06-14 20:11:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Moja wina. Ja źle. ;-)